Videoredigeringsprogram til windows

  • Hey
    jeg er overgået fra mac til Windows, det var planen at jeg skulle beholde min mac, men den er brudt ned nu (Surprice) :boxed:


    Er der nogle anbefalinger til et video redigeringsprogram til Windows?
    det behøver ikke være gratis, men budget er maks 2000+-
    Jeg har brugt imovie på maccen, og det har fungeret okay, jeg kunne dog godt tænke mig noget lidt mere teknisk, og med flere effekter
    // Tunfisk

  • Selv bruger jeg Adobe Premiere Pro, men det kan man vist kun få som abonnement løsning, hvilket er fuldstændig tåbeligt.


    Kender nogle stykker der er ret glade for Sony Vegas Pro, men det kender jeg ikke selv til desværre.

  • Tak for svar, jeg har kastet håndklædet i ringen med da vinci resolve, jeg synes det er for besværtligt!
    lige nu bruger jeg lightworks, men hvis man skal have pro version så er det også abbonement løsning
    Jeg tror jeg vil prøve at kigge på Sony Vegas :9xo

  • Jeg bruger engang imellem Davinci Resolve, det er for de flestes behov ganske gratis og kan sindsygt meget, måske nogen gange lidt for meget, er et ret pro program.
    Men du kan jo tjekke det ud, koster dig ikke noget :cheers:


    ahh vent lidt, kan se andre har anbefalet dig det og du opgav, nå ja det var forsøget værd

  • Jeg bruger engang imellem Davinci Resolve, det er for de flestes behov ganske gratis og kan sindsygt meget, måske nogen gange lidt for meget, er et ret pro program.
    Men du kan jo tjekke det ud, koster dig ikke noget :cheers:


    ahh vent lidt, kan se andre har anbefalet dig det og du opgav, nå ja det var forsøget værd


    Jeg hoppede tilbage på bølgen, og har brugt noget tid på det nu :thumbup:


    Må indrømme at det faktisk er et ret fint program, som kan mange ting, trods det er gratis


    Tak for anbefalingerne alle sammen :rules: