Jeg sværger stadig til Windows 7 og så at det var muligt at købe en meget billig Win 7 Pro licens hos Lizengo, nogen der kender dem ?
Handlen gik ikke i gennem, "Ukendt fejl, kontakt butikken"
Nogen der har erfaringer med dem eller kender et andet billigt sted at købe en Win 7 Pro licens ?
Jeg har tidligere handlet hos Kinguin, men hold da op hvor mange pop op vinduer de fin installeret på PC'en (kunne dog fjernes med CCleaner)

installeret en pop up reklame der hele tiden poppede op indtil jeg clearede alle cookies og andre 'ting' med CCleaner.
 installeret en pop up reklame der hele tiden poppede op indtil jeg clearede alle cookies og andre 'ting' med CCleaner. men igår fik jeg bekræftet at det første køb ikke var gået igennem og blev bedt om at lave et nyt køb og det gjorde jeg så og fik min licensnøgle i dag. Alt i alt en fin handel, dog er det tyske firma ikke god til dansk
  men igår fik jeg bekræftet at det første køb ikke var gået igennem og blev bedt om at lave et nyt køb og det gjorde jeg så og fik min licensnøgle i dag. Alt i alt en fin handel, dog er det tyske firma ikke god til dansk