Gennemgang af af M.2 NVMe med Kingston KC1000 - Tweak.dk

• [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2017/review/3107/large_front.png]

Det kan være en jungle at finde rundt i de forskellige termer, når snakken falder på M.2 muligheder. Vi tager et grundigt gik på teknologien bag, og tester i samma omgang også KC1000 fra Kingston. Vi gennemgår også, hvilke ting man skal kigge på, når man benchmarker omtalte med diverse applikationer. Velkommen til test af M.2 NVMe med Kingston KC1000

Læs mere om Gennemgang af af M.2 NVMe med Kingston KC1000 - Tweak.dk

• Skide god video - og test!
    Fuck jeg var slet ikke klar over at der var så mange kombinations muligheder for de små M.2 kort.

Da jeg byggede min PC købte jeg en Samsung 950 PRO MZ-V5P256BW 256 GB Dims og har siden været i tvivl om hvorvidt den kører optimalt, SATA/NVMe, men den tvivl kan jeg da vist glemme nu. Se venligst vedhæft. Det ser da ud til mit system kører ganske godt på Dims'en :-)
    Har jeg ikke ret i at den kører NVMe? Bundplade Asus Z170-A. Asus ville ikke oplyse om bundpladen og Dims'en ville virke sammen!

Jeg havde i øvrigt et helvede med at få den installeret i Windows 7, og endte med at købe en anden SSD og installere Win 7 der, hvorefter jeg kunne installere driveren til Dims'en og da den så kørte tog jeg et Image og lagde det på Dims'en. Besværligt, men det var altså besværet værd!

Har I ikke glemt at vise Kingston test resultaterne i artiklen?

• Ser meget fornuftigt ud Hymn. Dit bundbræt understøtter både SATA og NVME baseret M.2. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |