Min bruger er der nok ingen der kan slå
Dato for registrering torsdag, 6. december 2001, 22:12
Svært når du her bruger med id nummer 2
Gætter id 1 måske var en test eller admin?
Min bruger er der nok ingen der kan slå
Dato for registrering torsdag, 6. december 2001, 22:12
Svært når du her bruger med id nummer 2
Gætter id 1 måske var en test eller admin?
Er det Kim bag navnet
Elsker det site personligt.
Nej, jeg hedder ikke Kim, men mit navn starter ganske rigtigt med K.
Mener min gamle profil vist nok hedder/hed noget med Fjolle, ligesom den også gjorde på TweakUp.dk.
Jeg var ret glad for TweakUp.dk i sin tid, men nu er det selvfølgelig Tweak som jeg er gladest for.
Nej, jeg hedder ikke Kim, men mit navn starter ganske rigtigt med K.
Mener min gamle profil vist nok hedder/hed noget med Fjolle, ligesom den også gjorde på TweakUp.dk.
Jeg var ret glad for TweakUp.dk i sin tid, men nu er det selvfølgelig Tweak som jeg er gladest for.
Jeg brugte selv det site meget sideløbende med Tweak.dk. Saglige reviews, og voksne mennesker.
Jep. Kan huske at der var en casemodding-side, ligesom der også var her, hvor jeg havde lagt min gamle computer op.
Havde Casemodding-delen stadig været her, så kunne jeg snildt finde min gamle bruger, for den hed åbenbart ikke noget med Fjolle. Hm.
Kan også huske en af TweakUps crew (mener han var en af dem, han var i hvert fald ret "berømt" derinde) vidst nok døde i hans bil, han fik vidst hjertestop, og at der blevet sendt en del blomster og penge til efterladte.
Jep. Kan huske at der var en casemodding-side, ligesom der også var her, hvor jeg havde lagt min gamle computer op.
Havde Casemodding-delen stadig været her, så kunne jeg snildt finde min gamle bruger, for den hed åbenbart ikke noget med Fjolle. Hm.
Kan også huske en af TweakUps crew (mener han var en af dem, han var i hvert fald ret "berømt" derinde) vidst nok døde i hans bil, han fik vidst hjertestop, og at der blevet sendt en del blomster og penge til efterladte.
Kom du bare igang
Længere siden end jeg troede
Onsdag, 29. oktober 2003
Længere siden end jeg troede
Onsdag, 29. oktober 2003
Epic du stadig holder fast. Måske var casemod sektionen ikke dum at genoplive?
Jeg har ingen anelse om hvor længe jeg faktisk har været bruger og også skribent herinde for tweak, men har nydt alle årene, da det er skønt at få hjælp og hjælpe andre også. andre forums har jeg været inde på inden, lidt erfaring inden var jo nødvendig - men altid en venlig tone herinde , både hos folk der var skribent og folk der manglede hjælp eller var gode til at give hjælp. Så tak for det.
Jeg har ingen anelse om hvor længe jeg faktisk har været bruger og også skribent herinde for tweak, men har nydt alle årene, da det er skønt at få hjælp og hjælpe andre også. andre forums har jeg været inde på inden, lidt erfaring inden var jo nødvendig
- men altid en venlig tone herinde , både hos folk der var skribent og folk der manglede hjælp eller var gode til at give hjælp. Så tak for det.
Tirsdag, 11. april 2006, 10:50 - længere siden end forventet.
Omvendt heller ikke ligefrem aktiv mere
Registreret 16. maj 2004 14:08 oprindeligt som Zlinky, 4302 posts.
Har været på en gang om året de sidste 10 år eller sådan noget.
Registreret torsdag, 27. februar 2003, 12:17
Kigger forbi engang imellem
Mvh Kent
Display MoreRegistreret torsdag, 27. februar 2003, 12:17
Kigger forbi engang imellem
Mvh Kent
Fedt du kigger ind!
Dejligt at se mange af de "gamle" drenge herinde igen.
Jeg må også erkende, at mit aktivitetsniveau er faldet meget over de sidste 5-7 år.
Dejligt at se mange af de "gamle" drenge herinde igen.
Jeg må også erkende, at mit aktivitetsniveau er faldet meget over de sidste 5-7 år.
Men vigtigst af alt, du er her stadig