Gamle Tweak.dk brugere

  • Min bruger er der nok ingen der kan slå :-)


    Dato for registrering torsdag, 6. december 2001, 22:12



    Svært når du her bruger med id nummer 2 :P


    Gætter id 1 måske var en test eller admin?


    aha http://www.tweak.dk/forum/user/1-pinky3/

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Er det Kim bag navnet :-)
    Elsker det site personligt.


    Nej, jeg hedder ikke Kim, men mit navn starter ganske rigtigt med K.
    Mener min gamle profil vist nok hedder/hed noget med Fjolle, ligesom den også gjorde på TweakUp.dk.
    Jeg var ret glad for TweakUp.dk i sin tid, men nu er det selvfølgelig Tweak som jeg er gladest for. ;)

  • Nej, jeg hedder ikke Kim, men mit navn starter ganske rigtigt med K.
    Mener min gamle profil vist nok hedder/hed noget med Fjolle, ligesom den også gjorde på TweakUp.dk.
    Jeg var ret glad for TweakUp.dk i sin tid, men nu er det selvfølgelig Tweak som jeg er gladest for. ;)


    Jeg brugte selv det site meget sideløbende med Tweak.dk. Saglige reviews, og voksne mennesker.

  • Jep. Kan huske at der var en casemodding-side, ligesom der også var her, hvor jeg havde lagt min gamle computer op.
    Havde Casemodding-delen stadig været her, så kunne jeg snildt finde min gamle bruger, for den hed åbenbart ikke noget med Fjolle. Hm.
    Kan også huske en af TweakUps crew (mener han var en af dem, han var i hvert fald ret "berømt" derinde) vidst nok døde i hans bil, han fik vidst hjertestop, og at der blevet sendt en del blomster og penge til efterladte.

  • Jep. Kan huske at der var en casemodding-side, ligesom der også var her, hvor jeg havde lagt min gamle computer op.
    Havde Casemodding-delen stadig været her, så kunne jeg snildt finde min gamle bruger, for den hed åbenbart ikke noget med Fjolle. Hm.
    Kan også huske en af TweakUps crew (mener han var en af dem, han var i hvert fald ret "berømt" derinde) vidst nok døde i hans bil, han fik vidst hjertestop, og at der blevet sendt en del blomster og penge til efterladte.



    Kom du bare igang :-)


    http://www.tweak.dk/forum/boar…ehoer/board9-casemodding/

  • Jeg har ingen anelse om hvor længe jeg faktisk har været bruger og også skribent herinde for tweak, men har nydt alle årene, da det er skønt at få hjælp og hjælpe andre også. andre forums har jeg været inde på inden, lidt erfaring inden var jo nødvendig :D - men altid en venlig tone herinde , både hos folk der var skribent og folk der manglede hjælp eller var gode til at give hjælp. Så tak for det. :9xo

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg har ingen anelse om hvor længe jeg faktisk har været bruger og også skribent herinde for tweak, men har nydt alle årene, da det er skønt at få hjælp og hjælpe andre også. andre forums har jeg været inde på inden, lidt erfaring inden var jo nødvendig :D - men altid en venlig tone herinde , både hos folk der var skribent og folk der manglede hjælp eller var gode til at give hjælp. Så tak for det. :9xo


    :goodpost: :rules: :9xo

  • Dejligt at se mange af de "gamle" drenge herinde igen. :-)


    Jeg må også erkende, at mit aktivitetsniveau er faldet meget over de sidste 5-7 år.

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB