Battlefield 1 hacking - ude af kontrol?

  • Allo, sidder og overvejer om jeg skulle investere i Battlefield 1 for at spille noget multi player. Jeg er dog lidt skeptisk, efter at have set nogle Youtube videoer ang. snyderi.
    Bla. denne: https://www.youtube.com/watch?v=BwGj_3PUt7s


    Er det så slemt?



    Ja jeg har spillet fra start af, og det er helt sindssygt hvor mange der hacker i det spil der. Og der er flere og flere der hacker fordi de selv er trætte af de skide hackere, så de begynder selv.


    Fairfight er ikke til en skid da det ikke er et anticheat program men er et statististisk server program, der regner ud hvordan du spiller og hvor god du er i forhold til deres bedste spillere. Og skulle folk blive Banned af FairFight så det ikke fordi den har detected nogen cheat. Den banner kun for en kort periode og så kan man cheate videre.
    Det er Helt ude af kontrol. De skulle have nogle rigtige anticheat programmer kørende, som BattleEYE som dog også kan cheates udenom men den bliver heldigvis opdateret hele tiden så folk bliver snuppet hurtigt :-)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Alle online spil kan der snydes I. noget snyderi er mere irriterende end andre. men det er desvaerre et faktum er saa laenge der ikke star en person ved pc'en og kontroller alting saa kan der snydes.

  • Tror jeg springer over. Gider ikke at sidde og spille i mod nogle "aim-boots". Er problemet ligeså stort i andre spil så som Overwatch?

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • GTA Online er også plaget af folk der hacker.. Men min erfaring er dogl, at fordi du nemt kan skifte server må få klik, og derved komme væk fra hackeren, så kan du sagtens få god underholdningsværdi alligevel.. Så det kan jeg godt anbefale at prøve..


    Jeg har også hørt varmt om det der Playerunknowns Battlegrounds.. Skulle være ret godt, men har ikke selv prøvet det..

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X