FarCry start problemer!

  • Du har vel ikke sådan noget som FantomCD, Alkohol, Daemon Tools eller ligende kørende ?...


    Kunne måske være derfor. Har dog ikke selv prøvet om de har lavet nogle problemer her, men er vel en mulighed når der står "emulations-software" ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    det eneste jeg har kørene i bagrunden er:


    Very strange ... Bruger selv de fleste af de programmer ... Men du har vel prøvet og lukke ALT (Undtagen WinDåse :)) ) ned og så prøve ?...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Very strange ... Bruger selv de fleste af de programmer ... Men du har vel prøvet og lukke ALT (Undtagen WinDåse :)) ) ned og så prøve ?...


    Jo er prøvet men stadig samme besked desværr :( e

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Prøv at geninstaller drivere til dit dvd drev... Eller opdater firmware...


    Ok har prøvet og sletter dvd drevet ganstartet windows XP også prøve igen og starte spillet men desværre med samme uheldige resultat :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Hvis du har installeret Clone-cd, så kan det også være den, jeg var nød til at afinstallere min, før jeg kunne få lov at starte...


    Jubii :clap: Utroligt det bare var sådan et skide program som jeg aldrig bruge som skulle blokere spillet :rolleyes:


    men tak for hjælpen allesammen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Jubii :clap: Utroligt det bare var sådan et skide program som jeg aldrig bruge som skulle blokere spillet :rolleyes:


    men tak for hjælpen allesammen ;)


    Hm skummelt... Men bare det virker. ;)


    PS. Alkohol 120% går ikke ind og blokere for FarCry ... Eller rettere... FarCry flipper ikke sidelæns hvis der ligger Alkohol 120% på computer... :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm skummelt... Men bare det virker. ;)


    PS. Alkohol 120% går ikke ind og blokere for FarCry ... Eller rettere... FarCry flipper ikke sidelæns hvis der ligger Alkohol 120% på computer... :clap:


    Nej og Alkohol 120% er 100 x bedre end clone cd IMO :)


    køre mit FARCRY fra et image jeg har lavet med Alkohol 120% så slipper man for at være bange for at lave ridser i dvdén :)


    PS:
    den der besked er der også en del der får hvis de har et dvd drev der ikke kan læse subchanel

  • He he.. Havde også samme problem.. Ret surt når man kommer hjem og skal spille skidtet ;)
    Jeg fandt heldigvis hurtigt ud af det!
    Det var ogs' CloneCD

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Hvordan gjorde du det devil??? Jeg har nemlig taget et image af hele lortet... Men når jeg attacher den så siger den jeg skal smide den rigtige dvd i stadig :(