QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Øøøøøøh - nu har du efterhånden temmelig mange gange påtalt folk's ikke saglige indlæg - MEN hvor er dine egne saglige argumenter henne - jeg har ret svært ved at se dem - Det jeg til gengæld kan se - er et forsvar for din egen tidligere/nuværende brug af hash - og dine fordomme mod dem som tillader sig at mene at stedet skal ryddes/ordnes - de skinner også temmelig tydeligt igennem...
Korrekt så har jeg påtalt de IMO usaglige indlæg. Fordi det irriterer mig at folk er så fordomsfulde og dømmer/snakker om noget de ikke ved ret meget om. Og også fordi det IMO er så få mennesker det drejer sig om - ude på Staden - som ikke lever helt efter loven. Og hvad så - det var måske mere på sin plads at sigtet blev rettet mod de steder hvor der virkelig bliver "fiflet" med skatteydernes penge. F.eks. alle dem som laver økonomisk kriminalitet, skatteundragere, heriblandt alle de detailbutikker som svindler vores samfund for millioner.
Mit argument for at det skal bevares, har jeg skrevet i et tidligere indlæg. Jeg synes der skal være plads til den slags små eksperimenter i et såkaldt frit og demokratisk land som Danmark. Jeg kan sagtens leve med at nogle få mennesker gider at leve under sådanne vilkår. Det bringer ikke mit p.. i kog, at de få personer ikke betaler det de skal og måske ikke har de rigtige installationer. Jeg kan ihf. ikke udtale mig om det, da jeg ikke ved noget om det. Det er der sikkert ikke mange der ved en disse om.
Til det sidste med at jeg forsvarer mit tidligere "bla bla bla" osv. Tjah - IMO ser du en gang i mellem lidt underligt på tingene. Men dig om det. Jeg nævnte det med at ryge hash i et enkelt el. to indlæg ift. det at drikke sig hjernedød, som mange - især unge - gør hver weekend. Længere er den ikke.
Til det med fordomme der skinner igennem - prøv at kigge på dine egne indlæg i denne debat