Bevar el. udslæt Christiania?

• Tjaaa. Kulturskat eller ej.. de besatte det område på ulovlig vis! og det er jeg ikke tilhænger af.
    vi er i det nye årtusinde, og ikke 63 mere!
    Hvem tror i liiiige der tjener alle de penge?
    Er det den almindelige mand på C? Nej, det er det ikke.. hashhandlen bliver styre af deres ledelse derinde, som befinder sig delvist i rockermiljøet..

self vil rockerne have en del af kagen.. herinde kan de sælge hash "uden" at politiet kommer.
    Det er organiseret kriminalitet der foregår derinde!

At ryge en fed en gang imellem er hvad det er, faan.. jjeg er selv på midtfyn en gang om året, men der er forskel på hver tredie ime eller 1 uge om året.

På den anden side kan jeg godt se problemet med de manglende boliger til de mennesker, og der mener jeg.. Lad dem blive, de betaler ikke skat, nej, men hvor mange af dem har en fast indtjening? hehe, de er jo alle sociale tabere.
    Fjern handlen 110% og de kunne godt få lov til at blive der for min skyld.

• ... Jeg kunne lige hurtigt finde 3 udtegelser i dit indlæg som er 100% forkerte... :))

Rigtigt at de ikke betaler nogle af de skatter som mange andre gør, men at sige at de alle er socialle tabere er jo langt fra rigtigt for RIGTIG MANGE af dem der inde har et normalt arbejde ude i det pulserende Danmark.... sååå.... ;)

Men er man en social taber fordi man er arbejdsløs ? Javel ja.... Prøv lige at kalde nogle af dem HER inde det som er arbejdsløse... ;) .... og nej, det er IKKE anderledes bare forbi man bor inde på staden. Folk og deres fordomme... :] ... Men i det mindste så er du ikke "hellig" som Ulrik angående dette emne for du ryger jo selv fed ... ;) ... og om man gør det én gang om året eller hver dag syntes jeg så er rimelig ligemeget... Hvis du skal have lov til det én gang om året, så burde andre folk jo også have lov til det hver dag hvis de føler de kan styre det. Det er jo ikke farligere end så meget andet her i livet .... Det eneste ulempe ved det er at det er ulovligt, men det er der jo så meget der er. :]

Det er fair nok at man udtaler sig om sin mening. Den har man jo ret til at have, men syntes det er trist når folk udtaler sig om noget de er overbevist om er rigtigt når det ikke er...

• Sorry dude - but your post is totally :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: - eller på dansk det er vist det man kalder en tolkning af statistik så den passer ind i eget kram - gaaaaaaaaaaaaaaab.. :boxed:

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Sorry dude - but your post is toally :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: - eller på dansk det er vist det man kalder en tolkning af statistik så den passer ind i eget kram - gaaaaaaaaaaaaaaab.. :boxed:

Yes.. Du har helt ret... ;)

Er dog også med vilje for når folk udtaler sig om noget de ikke ved noget om og dermed gætter sig til det rigtige eller lader deres fordomme styre, så må jeg vel også .... *G*... :))

:cheers:

Yes.. Du har helt ret... ;)

Er dog også med vilje for når folk udtaler sig om noget de ikke ved noget om og dermed gætter sig til det rigtige eller lader deres fordomme styre, så må jeg vel også .... *G*... :))

Damn U - U got a point.....

Der er sgu kommet nogle fucked up udtalelser i denne tråd - den med sociale tabere f.eks. - men igen når folk ikke kan/vil holde hash delen og det andet adskilt - så skal det sgu gå galt....

Men så'n er der jo så meget - :cheers:

Damn U - U got a point.....

Det skulle jo ske før eller siden... :))

Der er sgu kommet nogle fucked up udtalelser i denne tråd - den med sociale tabere f.eks. - men igen når folk ikke kan/vil holde hash delen og det andet adskilt - så skal det sgu gå galt....

Men så'n er der jo så meget - :cheers:

Ja desværre... Det er jo det triste. Som jeg sikkert også har skrevet, så gælder det jo ikke kun det med staden, men også mange andre områder ... :rolleyes:

• Sender da lige en hilsen fra Grønland til alle og en regning for billetten til Grill.
    Jeg har som eskimoslave fanget 1 spækhugger i dag. Da jeg ville slagte den, skreg den "Please free me".... Ok Willy, svarede jeg og satte den ud igen. I aften skal vi drikke, men først skal vi stjæle sprut... Det rabler for mig nu.... :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Wacked
    bevar satme.. der skal sku være et sted hvor folk kan være sig selv !

Udtalt af en som næppe har fattet ret meget at hvad der foregår på staden... ;)

Sender da lige en hilsen fra Grønland til alle og en regning for billetten til Grill.
    Jeg har som eskimoslave fanget 1 spækhugger i dag. Da jeg ville slagte den, skreg den "Please free me".... Ok Willy, svarede jeg og satte den ud igen. I aften skal vi drikke, men først skal vi stjæle sprut... Det rabler for mig nu.... :crazyeyes:

8 kilo koster en flybillet derop - så nyd du det bare Hans - du kan jo selvfølgelig blaffe en tur med Hercules'en hjem - hvis ellers du kan holde kulden og støjen ud... ;)

• ahva'?
    bevare christiania?... det er sq da for dårligt at sådan et sted overhoved kan eksistere....! :dots:

:chain: :camp: burde jævnes med jorden.!

<---> flasken er faldet ned på jorden igen <--->

At et sted i Danmark kan holdes fri fra loven er bare ikke i orden.. så vil jeg sq også slippe for at betale bøder for at køre for stærkt og have lov til at dumpe affald alle mulige steder... hvis de må, må jeg også...! ;)

at man når man bor på christriania kan slippe for at betale egendomskat og må handle alt muligt ulovligt, er bare ikke i orden.

det er jeg altså for meget fynbo til at forstå.. :lame:

• Endnu et sagligt indlæg :boxed: :T

• Jeg har stemt, riv den ned.

Jeg synes simpelhen at den skal rives ned. Alle de stoffer og shit de har der inde og sælger frit, jeg synes det er utroligt at der ikke er gjort noget ved det noget før, men igen, så tænker jeg, at hvis de lukker chrstinia vil det bare blive flyttet til et andet sted altså hash handlen, og det er måske dårligt, allerhelst så jeg at man fik alle stofferne ud af landet..

• Damn det tog sin tid at læse sig igennem tråden :T

Jeg har ikke stemt da jeg som sådan ikke rigtig har nogen insigt i hvad der sker på Christiania eller hvordan det ser ud...
    Men at dømme på jere udtalelser og forklaringer på hva Christiania er så har jeg dannet mig dette billede:

-Det er et sted i København, som skiller sig ud af følgende grunde:

-Der er natur som hvis man tar uden for storbyen/på landet.

-Der er ikke rigtig nogen regler.

-Folk er skæve.

Min mening ud fra det.... Jeg ryger ikke selv hash og har aldrig gjort det, har hørt om pludselige hjerneskader, selv ved førstegangs ryger + afhængigheds risikoen - det er nok til at jeg siger nej tak. Jeg har ikke noget imod dem dem der ryger det, det må de selv ligge og rode med.

Jeg har det ikke godt med samfundsnassere, synes det er en plat holdning at have til det hele. Hvis de vil have det godt må de sq selv gøre deres del til det, istede for bare at stå på sidelinien og få det hele foræret :rolleyes:

Og med hensyn til om det skal ryddes, nej - lad det stå! (men som sagt, jeg har ikke stemt, da jeg ikke ved om mit billede på stedet passer) jeg synes ikke der er nogen grund til at rive stedet ned, for det er ikke stedets skyld at folk der er skæve, det er folkene der søger derhen... Jeg synes det vil være synd at ødelægge et (hvis det passer hvad i siger) smukt stykke natur midt i storby...

Iøvrigt vil det aldrig hjælpe noget som helst på hash-handlen at nedlægge Christiania, den handles snildt andre steder :]

• Fornuftige ord 8) - for en gang skyld et sagligt indlæg - uden fordomme og latterlige holdninger - tak !

Fornuftige ord 8) - for en gang skyld et sagligt indlæg - uden fordomme og latterlige holdninger - tak !

Øøøøøøh - nu har du efterhånden temmelig mange gange påtalt folk's ikke saglige indlæg - MEN hvor er dine egne saglige argumenter henne - jeg har ret svært ved at se dem - Det jeg til gengæld kan se - er et forsvar for din egen tidligere/nuværende brug af hash - og dine fordomme mod dem som tillader sig at mene at stedet skal ryddes/ordnes - de skinner også temmelig tydeligt igennem... ;)

• Hvis bare de betalte det samme som alle andre for at bo hvor de bor, så ville det være fair nok...
    Desuden er det militært område, og derfor burde det strengt taget være dem der skulle ta sig af det og ikke politiet... eller noget :lame:
    Betal det samme som os andre og der er fair nok! :cheers:

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• Så længe de holder sig inde for lovens rammer, som det store flertal i dk, ja så kan jeg ikke se nogle problemer med at de ikke skulle have lov til at eksistere. Ydermere så strømmer turisterne jo også til Cristiania.
    Der er jo flere forretninger/resturanter, der er ganske udemærkede.
    Er det ikke typikisk at vi danskere er så bange for noget anderledes, se bare på indvandere. Alle har en mening, men hvor mange kender rent faktisk en nydansker.
    Det er nøjagtig det samme med cristinia. Den viden flertallet har er fra tv eller aviser, men hvor mange har rent faktisk været på Cristinia og set hvor hyggeligt og venligt man bliver behandlet...
    Danmark er fyldt af dobbelt moral IMO....