Bevar el. udslæt Christiania?

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Øøøøøøh - nu har du efterhånden temmelig mange gange påtalt folk's ikke saglige indlæg - MEN hvor er dine egne saglige argumenter henne - jeg har ret svært ved at se dem - Det jeg til gengæld kan se - er et forsvar for din egen tidligere/nuværende brug af hash - og dine fordomme mod dem som tillader sig at mene at stedet skal ryddes/ordnes - de skinner også temmelig tydeligt igennem... ;)

Korrekt så har jeg påtalt de IMO usaglige indlæg. Fordi det irriterer mig at folk er så fordomsfulde og dømmer/snakker om noget de ikke ved ret meget om. Og også fordi det IMO er så få mennesker det drejer sig om - ude på Staden - som ikke lever helt efter loven. Og hvad så - det var måske mere på sin plads at sigtet blev rettet mod de steder hvor der virkelig bliver "fiflet" med skatteydernes penge. F.eks. alle dem som laver økonomisk kriminalitet, skatteundragere, heriblandt alle de detailbutikker som svindler vores samfund for millioner.

Mit argument for at det skal bevares, har jeg skrevet i et tidligere indlæg. Jeg synes der skal være plads til den slags små eksperimenter i et såkaldt frit og demokratisk land som Danmark. Jeg kan sagtens leve med at nogle få mennesker gider at leve under sådanne vilkår. Det bringer ikke mit p.. i kog, at de få personer ikke betaler det de skal og måske ikke har de rigtige installationer. Jeg kan ihf. ikke udtale mig om det, da jeg ikke ved noget om det. Det er der sikkert ikke mange der ved en disse om.

Til det sidste med at jeg forsvarer mit tidligere "bla bla bla" osv. Tjah - IMO ser du en gang i mellem lidt underligt på tingene. Men dig om det. Jeg nævnte det med at ryge hash i et enkelt el. to indlæg ift. det at drikke sig hjernedød, som mange - især unge - gør hver weekend. Længere er den ikke.
    Til det med fordomme der skinner igennem - prøv at kigge på dine egne indlæg i denne debat ;)

Oprindeligt indlæg af bentzin
    det var måske mere på sin plads at sigtet blev rettet mod de steder hvor der virkelig bliver "fiflet" med skatteydernes penge. F.eks. alle dem som laver økonomisk kriminalitet, skatteundragere, heriblandt alle de detailbutikker som svindler vores samfund for millioner.

Lige netop det er jeg rigtig meget enig i 8)

Og ja i detheletaget burde de gå efter de store fisk, men som tidligere nævnt ang rockerne tør politiet ikke..., skulle ikke undre mig om politiet selv overtrådte flere love i ny og næ .......................

• Bevar!

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Se præcis DET kalder jeg ærlig talt kloge ord! - Det kan jeg være helt oprigtigt enig i - hvert et enkelt af de ord der! :D

Også den sidste sætning - vælger dog at forholde mig stum i den forbindelse..................

;)

Korrekt så har jeg påtalt de IMO usaglige indlæg. Fordi det irriterer mig at folk er så fordomsfulde og dømmer/snakker om noget de ikke ved ret meget om.

OK - folk må ikke udtale sig om noget de ikke ved noget om - men du må gerne - hmmmmm..

Og også fordi det IMO er så få mennesker det drejer sig om - ude på Staden - som ikke lever helt efter loven. Og hvad så

Det er iorden at besætte anden mands ejendom (statens) - i mange år nægte at betale for vand og strøm - Bygge på fredet areal - drive diverse forretninger uden tilladelser/bevillinger - Alt dette er iorden bare det er nogle få der gør det - underlig logik... :crazyeyes:

- det var måske mere på sin plads at sigtet blev rettet mod de steder hvor der virkelig bliver "fiflet" med skatteydernes penge. F.eks. alle dem som laver økonomisk kriminalitet, skatteundragere, heriblandt alle de detailbutikker som svindler vores samfund for millioner.

Nu hedder tråden jo ikke "skal vi jagte staden eller X ulovlighed - sååååååååååå....... ;)

Jeg synes der skal være plads til den slags små eksperimenter i et såkaldt frit og demokratisk land som Danmark.

Enig - men det er der faktisk også - Det kaldes Friland Danmark og har været vist i TV op til flere gange - Men selv der er der visse regler som skal overholdes - og ikke som på staden - hvor der kun er deres egne selvbestaltede regler....

Jeg kan sagtens leve med at nogle få mennesker gider at leve under sådanne vilkår. Det bringer ikke mit p.. i kog, at de få personer ikke betaler det de skal

Det vil sige at hvis jeg og 100 andre besætter en boligblok i Brøndby - planter kartofler i stuen og holder grise i kælderen - samtidig med at vi nægter at betale husleje - strøm - vand mv. (ja ja overdrevet) - Under parolen "Vi vil ikke leve som de andre" så er det fint med dig....????

og måske ikke har de rigtige installationer. Jeg kan ihf. ikke udtale mig om det, da jeg ikke ved noget om det. Det er der sikkert ikke mange der ved en disse om.

Ja nu findes der jo et regel sæt for stort set alt med boliger - og de regler har man set temmelig stort på både i boliger og andre steder på staden.

Til det sidste med at jeg forsvarer mit tidligere "bla bla bla" osv. Tjah - IMO ser du en gang i mellem lidt underligt på tingene Men dig om det.

Ja ok - den er så :crazyeyes: at jeg ikke engang gider kommentere den.

Jeg nævnte det med at ryge hash i et enkelt el. to indlæg ift. det at drikke sig hjernedød, som mange - især unge - gør hver weekend. Længere er den ikke.

OK - det er så din holdning at de hellere må ryge sig skæve end drikke sig fulde - Tror godt jeg ved hvad jeg helst vil se min datter gøre...

Til det med fordomme der skinner igennem - prøv at kigge på dine egne indlæg i denne debat

Har jeg lige gjort - og hvor er det nu lige mine såkaldte fordomme skinner igennem.... ?( ?( ?(

Også den sidste sætning - vælger dog at forholde mig stum i den forbindelse..................

;)

Det er der sikkert andre end mig der sætter pris på....... :boxed: :boxed:

Det er der sikkert andre end mig der sætter pris på....... :boxed: :boxed:

Jaa, det er der måske nok, måske sidder der også en masse og ønsker at du en gang i mellem ville holde næsen for dig selv? sådan er der jo så meget

Har lagt mærke til at dine indlæg altid handler om at det er andre end dig selv der synes og gør et eller andet specielt...du vil meget gerne have folk bag din ryg - måske for at føle større tryghed? meget muligt?
    Du taler sjældent for dig selv når du skal argumentere mod andre i en diskussion, hvilket du måske skulle satse på at gøre i fremtiden for at undgå irritationer?

Men hva'? - aner ikke hvorfor jeg i det hele taget skriver det her, du lytter sjældent alligevel, slet ikke på folk som er yngre end dig selv, og dermed "uvidende" - så hvad nytter det?
    Ja, måske var det fordi der stadig befandt sig en lille skygge af håb i mig for at du en dag ville falde lidt mere til ro, og ikke sparke sådan til den mindste fejl du opdager eller når andre deler en anden opfattelse end dig selv.

Var ikke ment som noget offense at all, havde bare lyst til at skrive hvad jeg tænkte...

Goodnight everybody :cheers:

• Til Wizzard. Mine kommentarer til dine kommentarer på mine kommentarer :crazyeyes:

Nu ligger landet jo sådan, at jeg har haft min gang der - på et tidspunkt. Jeg kender nogen som bor og nogen som boede der en gang. Og da jeg samtidig jo også har en del år på bagen, så er det jo også muligt, at jeg har en del mere kendskab til Staden, end en hel del af de unge mennesker, der har udtalt sig i "kløgtige" vendinger. Dette ikke for at nedgøre nogen, men det kaldes vist nok erfaring og indsigt.

Alt det der slemme ulovlige, som du hele tiden snakker om, synes jeg altså kun er en promille af, hvad der ellers forgår af ulovligheder i vores samfund.

Angående det med fri(t) land osv. Så kan vi godt blive enige om, at der skal mere styr på tingene derude - helt klart. De prøver også, men det er ikke lykkedes ordentligt endnu. Jeg ved fra mine bekendte, at der virkelig er nogen, der prøver at få styr på det. Men det er svært når der hele tiden skal fokuseres på den åndsvage handel i Pusher Street. Den ville de meget gerne være foruden. Men det er ikke bare lige, at smide en flok bander af forskelig art - ud.

Kom du bare ud til Brøndby og prøv ;) Jeg tror ikke Kong Keld vil lade det passere. Da der jo er forskel på 1971 - hvor det hele startede, da en gruppe Christianshavnere væltede plankeværket på hjørnet af Prinsessegade og Refshalevej, lige ved den Grå Hal. De ville have en legeplads til kvarterets børn, og lidt grønt at se på. - og så nu i 2004, hvor vi har nogle anderledes regelsæt og normer.

Når snakken så gælder hash ctr. druk/alkohol. Så har jeg erfaret og set med egne øjne - da jeg var tjener på den lokale i ca. 5 år - at fordrukne unge mennesker er til fare for deres omgivelser, fordi de tror de er nogle helvedes karle, når de har væltet alkohol indendørs på rekordtid og derefter absolut skal smadre den første den bedste, der kommer på tværs. I modsætning til dem som er skæve af hash - de nærmest griner over hele fem-øren eller sidder stille og roligt - og kokser ovre i hjørnet. Så kan vi jo diskutere hvad der er bedst !

Til det med at kigge på dine egne indlæg. Så er det ikke noget jeg bare slynger ud - jeg har faktisk kigget alle dine indlæg igennem. Du starter faktisk med:
    "Ned med det ulovlige pis og ud med hele banden" :rolleyes:
    Så går du i det næste indlæg, over i din snak om ulovlige install., tilladelser og snyderi og slutter af med Fristad min bare r..
    Så er der en, der bli'r beskyldt for at ryge fjolletobak ... og "det er noget være bræk at lukke ud". Og så slutter du af med "at formålet er en fornuftig sludder." Hmm.
    Næste går ud på at hagle en ned, der skriver noget med fart bøder. "Det er da plat - gaaab - ikke bedre argumenter - såå. . ." (Fornuftig sludder :rolleyes: )
    Så følger en berettiget kritik af Zigiro's "kloge" indlæg. Som jeg også selv havde en kommentar til.
    Der efter får vi at vide at du ikke er jyde og at du hælder til udjævning.
    Så kommer der nogle fornuftige betragtninger, om at dele problemet op i hash handel og området og noget om at lovliggøre.
    Næste går ud på at "Grill's" statistik er "lame lame lame og gaaaab."
    Så kommer der en der måske kunne være skrevet af mig ;) "udtalt af en som næppe har fattet ret meget"
    Der efter følger en OT med the_Hans om Grønland og en som er slettet.
    + lige de sidste omkring det vi snakker/skriver om nu !
    For mig at se så er der da sneget sig nogle fordomme ind i nogle af indlæggene ;)

Puha - sikke en smøre ;) og "no bad feelings" herfra ;)

EDIT: Fjernede lige quotene - så det ikke fylder så meget. Håber det er i orden.

Har lagt mærke til at dine indlæg altid handler om at det er andre end dig selv der synes og gør et eller andet specielt...

Hvad helvede vrøvler du om din klaphat - imodsætning til dig som ikke kan holde rede på hvad du skriver fra den ene tråd til den anden - så står jeg ved det jeg siger.

du vil meget gerne have folk bag din ryg - måske for at føle større tryghed? meget muligt?

Øøøøøh - hvor har du nu lige det fra - Hvis jeg så gerne ville have folk bag min ryg - så skrev jeg nok ikke som jeg gør - så gjorde jeg nok som du plejer at gøre - først slynger du noget ud - og når folk så protesterer i flok - så slikker du røv. Har ikke brug for "folkets" støtte for at føle mig tryg på Tweak eller nogen andre steder - Get a fucking grip - nu leger han gud hjælpe mig også psykolog...... :boxed:

Du taler sjældent for dig selv når du skal argumentere mod andre i en diskussion, hvilket du måske skulle satse på at gøre i fremtiden for at undgå irritationer?

Jeg taler ALTID for mig selv - at jeg til tider påpeger at andre mener det samme - det irriterer åbenbart dig - Surt shit bøv - jeg hverken kan eller vil skrive så det passer dig - rager mig langsomt om du er enig eller ej

Men hva'? - aner ikke hvorfor jeg i det hele taget skriver det her, du lytter sjældent alligevel, slet ikke på folk som er yngre end dig selv, og dermed "uvidende" - så hvad nytter det?

Sludder fra ende til anden - Jeg har ikke det fjerneste problem med at lytte til yngre personer - arbejder jo faktisk sammen med folk der er en del yngre end mig - Men jeg lytter ikke til 18 årige gammel-kloge-åge'r der vil fortælle "voksne" mennesker hvordan verden er skruet sammen - for det har de sgu ærlig talt ikke et klap forstand på (og nej det er der intet forkert i- det får de vel hen af vejen). Men som 18 årig er man næppe den rette til at fortælle forældre hvad de skal omkring deres teenage børn

Ja, måske var det fordi der stadig befandt sig en lille skygge af håb i mig for at du en dag ville falde lidt mere til ro,

Gaaaab - falde til ro - igen en gammel-klog udtalelse..

og ikke sparke sådan til den mindste fejl du opdager eller når andre deler en anden opfattelse end dig selv.

Øøøh -"sparke til den mindste fejl" - nåååååå du mener når man hele tiden er efter folk pga. små stavefejl........ ;) - Jeg har intet problem med at f.eks. Bentzin har en anden opfattelse af Staden end jeg har - Det er hans helt egen sag - Det jeg protesterede over var at han hele tiden punker folk for useriøse indlæg og fordomme - Men samtidig var der i mine øjne langt mellem hans egne argumenter....

Var ikke ment som noget offense at all, havde bare lyst til at skrive hvad jeg tænkte...

Censuren forbyder mig at skrive hvad jeg mener om dig...!!

• Hold da helt ferie - var lige ved at ryge op som en trold - troede lige det var mit indlæg, du referede til ;)
    Fik dog så lige kigget ordentlig efter :rolleyes: Så faldt 10-øren. :) Eller hvad det nu hedder. ;)
    Vi plejer jo at have nogle rimelige disputter, selv om vi ikke altid er enige. ;)

• Bentzin : Har tilladt mig at slette en del - Jeg vil nøjes med at kommentere følgende :

OK Bentzin - jeg kan acceptere at vi ikke er enige - men jeg kan fandeme ikke acceptere at du både skærer i mine indlæg og samtidig piller dem helt ud af den sammenhænge de er skrevet i - det gør dig ikke særligt troværdig. Derfor tillader jeg mig lige at poste de af mine indlæg i denne tråd som du kommenterer - og holde dem op mod det du fik "omskrevet" det til.

MIN POST ::clap: :clap: :clap: :clap: - fandeme så... ;) - Kan gå med til at man bevarer nogle af bygningerne - men ned med alt det ulovlige pis og ud med hele banden - så kan de fandeme leje det ud via et bolig selskab eller noget....
    DIN UDGAVE: "Ned med det ulovlige pis og ud med hele banden" :rolleyes:

MIN POST: JA ser du - skattevæsenet kan jo kun sende opkrævninger på ejendommskat til den der EJER bygningen - og da staten jo rent faktisk ejer bygningen - så bliver det nok lidt svært at sende en opkrævning til din Nordea bekendt.

Derudover er området fredet - hvordan kan man så forsvare at bygge kæmpe hus på et af københavns naturskønneste områder - andre kan sgu ikke bygge til garagen uden at hav af tilladelser - målinger - udgifter mv. (husene er jo temmelig sikkert heller ikke opført af lønnet faglært håndværkere)

Jeg ved det godt nok ikke med sikkerhed - meeeeeeen jeg vil nu tvivle på at de boder mv. der er derinde alle betaler skat - har lovlige installationer - mv. - Hvorfor skal værtshuse mv. på Christianshavn "lide" under at nogle få snyder med reglerne.

For min skyld må de gerne blive boende derinde - men betingelsen må være at ALLE forhold skal lovliggøres - og at de bygninger/lejligheder/huse der er/skal være derinde - enten sælges som ejerboliger eller lejes ud - Så alle har en chance - og ikke som vist i det tv program "man skal kende nogen for at komme ind" - Fristad min bare røv..
    DIN UDGAVE:

Så går du i det næste indlæg, over i din snak om ulovlige install., tilladelser og snyderi og slutter af med Fristad min bare r..

MIN POST: Helt ærligt GrillBill - Jeg synes du skal stoppe helt med at skrive i denne tråd - i hvert fald så længe du poster som om du er på et eller andet fjolletobak - for hold da kæft en gang bræk du lukker ud nu..... (og nej jeg gider ikke mudderkastning) - men den her post tjener sgu intet formål - ikke hvis formålet er en fornuftig sludder i hvert fald....
    DIN UDGAVE:

Så er der en, der bli'r beskyldt for at ryge fjolletobak ... og "det er noget være bræk at lukke ud". Og så slutter du af med "at formålet er en fornuftig sludder." Hmm.

MIN POST: OK - nu må jeg lige høre - hvad F..... har fartbøder med fristaden at gøre - Det er da lidt plat at bringe det ind i debatten.

"de andre snyder også - så må jeg også" - Gaaaaaaab - hvis i ikke har bedre argumenter så

BTW: Helt enig med Daniel......
    DIN UDGAVE:

Næste går ud på at hagle en ned, der skriver noget med fart bøder. "Det er da plat - gaaab - ikke bedre argumenter - såå. . ."

MIN POST: Gudfader i skuret - Gør du dig meget umage for at lyde total bedrevidende og gammel klog. Hvordan ind i helvede kan du som NITTEN årig "knægt" sidde og udtale dig om hvad forældre skal gøre - og hvad 30-35 årige tror. Vil tillade mig den påstand at det har du ikke en - biiiiiiiiiiiip - forstand på. En anden ting er når du sidder og spiller alfaderlig over for andre brugere (EdgarBaba f.eks.) - bare fordi de er 1-2 år yngre end dig.

Jeg er en af de få her der har en teenager på 15 år - og jeg ved sgu nøjagtig hvad jeg skal være opmærksom på - og hvis det endelig var - så var hashen sgu det mindst "farlige" min datter kan komme ud for i dagens DK - Ikke at jeg ville acceptere et evt. forbrug af det - men E og cola ville jeg nok være en del mere bekymret over. Det er sgu langt fra alle hash brugere der dropper ud af skolen eller bliver kriminelle
    DIN UDGAVE :

Så følger en berettiget kritik af Zigiro's "kloge" indlæg. Som jeg også selv havde en kommentar til.

MIN POST: Ja jeg er sgu da i hvert fald ikke jyde - og jeg hælder da mere til udjævn - og den med at de kun er folk som aldrig har været på røven der siger udjævn - den holder fandeme heller ikke...
    DIN UDGAVE:

Der efter får vi at vide at du ikke er jyde og at du hælder til udjævning.

MIN POST: Noget helt andet er at hele problemet efter min mening burde deles op i to - nemlig hash delen og så det med hvem der skal bo der og hvordan området skal indrettes..

Der er jo ingen tvivl om at området er bevaringsværdigt og specielt - og evt. nye boliger skal da efter min mening også planlægges så de passer ind i de oprindelige bygninger/omgivelser - men igen så må kravet være at alle forhold bliver lovlig gjort - det være sig el, kloakering, bygnings tekniske forhold mv .
    DIN UDGAVE:

Så kommer der nogle fornuftige betragtninger, om at dele problemet op i hash handel og området og noget om at lovliggøre.

MIN POST: Sorry dude - but your post is totally :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: - eller på dansk det er vist det man kalder en tolkning af statistik så den passer ind i eget kram - gaaaaaaaaaaaaaaab.. :boxed:
    DIN UDGAVE:

Næste går ud på at "Grill's" statistik er "lame lame lame og gaaaab."

MIN POST: Udtalt af en som næppe har fattet ret meget at hvad der foregår på staden... ;)
    DIN UDGAVE:

"udtalt af en som næppe har fattet ret meget"

MIN POST: 8 kilo koster en flybillet derop - så nyd du det bare Hans - du kan jo selvfølgelig blaffe en tur med Hercules'en hjem - hvis ellers du kan holde kulden og støjen ud...
    DIN UDGAVE:

Der efter følger en OT med the_Hans om Grønland

MIN POST: slettet
    DIN UDGAVE :

og en som er slettet.

De sidste to er faktisk de eneste hvor du ikke har redigeret så det passer ind i dit kram - og det er bevidst eller ubevidst ved jeg ikke - men plat vil jeg fandeme kalde det - og det giver et helt andet billede af det jeg faktisk udtaler - men igen dig om det. Jeg VED hvad jeg har udtalt om Staden - og ved også hvad jeg har eller ikke har af fordomme. Jeg har tilbragt det meste af min "voksne" tid i miljøer som er udsat for et hav af fordomme - og Staden har jeg - i mine øjne ikke fordomme om - men jeg har svært ved at se at almindelige love /regler ikke skal gælde for dem. Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig om hash handelen derinde - og har en del kammerater som ryger en pibe i ny og næ - så det er absolut ikke den der skal have skylden for det hele. Men deres vilje/lyst til at få stoppet hashsalget den kan vist ligge på et meget lille sted - for det er sgu Christania som helhed og ikke rockerne der forhindrer politiets arbejde derinde.

Men igen - man kan jo ikke være enige om alt - slet ikke med en Brøndby fan.... ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    8o 8o 8o .... Uh .... Det var sgu noget af et indlæg ... Især klokken 5:15 om morgen... 8o

Skal nok læse det senere når jeg har fået min morgenkaffe... :))

Tjaaaa - det brænder ikke så fandens mange steder lige nu - så lidt tid har man da - men hold kæft det tog tid at flække sammen - godt man ikke skal det hver gang - så sad jeg sgu nok sådan her : :T :T :T og havde brug for :cheers:

Btw : Hvad fanden laver du også oppe på den tid - pisset i sengen - hø hø..

Tjaaaa - det brænder ikke så fandens mange steder lige nu - så lidt tid har man da - men hold kæft det tog tid at flække sammen - godt man ikke skal det hver gang - så sad jeg sgu nok sådan her : :T :T :T og havde brug for :cheers:

Det er jo det ... ;)

Btw : Hvad fanden laver du også oppe på den tid - pisset i sengen - hø hø..[/quote]

Næ... *G*... Har siddet og stenet med Windows her de sidste par timer imens jeg så lidt TV. Har fået overflyttet alle mine ting til min externe harddisk og så slettet de 2 SATA jeg har .... Hvor jeg så har lavet et RAID-0 array og installeret windows xp pro igen ... er lige ved at smide de sidste par småting ind. :))

De sidste to er faktisk de eneste hvor du ikke har redigeret så det passer ind i dit kram - og det er bevidst eller ubevidst ved jeg ikke - men plat vil jeg fandeme kalde det - og det giver et helt andet billede af det jeg faktisk udtaler - men igen dig om det. Jeg VED hvad jeg har udtalt om Staden - og ved også hvad jeg har eller ikke har af fordomme. Jeg har tilbragt det meste af min "voksne" tid i miljøer som er udsat for et hav af fordomme - og Staden har jeg - i mine øjne ikke fordomme om - men jeg har svært ved at se at almindelige love /regler ikke skal gælde for dem. Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig om hash handelen derinde - og har en del kammerater som ryger en pibe i ny og næ - så det er absolut ikke den der skal have skylden for det hele. Men deres vilje/lyst til at få stoppet hashsalget den kan vist ligge på et meget lille sted - for det er sgu Christania som helhed og ikke rockerne der forhindrer politiets arbejde derinde.

Men igen - man kan jo ikke være enige om alt - slet ikke med en Brøndby fan.... ;)

Nu var det altså ikke for at det skulle passe ind i mit kram, at jeg skar i dine indlæg. Og heller ikke en plat måde at gøre det på. Det var ment som eksempler på noget af det du har skrevet. Som jeg mener har noget med fordomme at gøre og en kort gennemgang af dine post i denne tråd. Og så også for ikke at det skulle pensles helt ud og ligne en hel afhandling - som det jo næsten er blevet til nu. ;)

Det hele startede med at du kommenterede/brokkede dig over mine temmelige mange påtaler over manglende saglige indlæg + at du insinuerede, at mine eneste argumenter, var et forsvar for min egen tidligere/nuværende brug af hash og noget med at mine fordomme mod dem som tillader sig at mene at stedet skal ryddes/ordnes - skinnede temmelig tydeligt igennem.
    IMO så er det da rimelig fordømmende at tolke mit lidt for-sjov-indlæg, om at jeg har røget hash og gør det en sjælden gang, som et forsvar.
    Ud over de sidste 2 indlæg, hvor jeg skriver lidt ironisk om "saglige" indlæg. Ja så har jeg kommenteret Zigiro's indlæg(som du jo også gjorde) og Ulrik's IMO totalt fordømmende og latterlige indlæg.
    Ellers har jeg da - mener jeg selv - argumenteret for at bevare Staden, ud fra at der skal være plads til sådan et ekperiment og selvfølgelig at skal der gøres noget ved kriminaliteten. Ulovlighederne som du jo går meget op i, ser jeg ikke som noget stort problem. Som jeg skriver så er der mnage andre der ikke betaler skat. F.eks. så er avisen lige kommet ind af døren. Her er der en artikel om, at der er 350 firmaer som ikke betaler skat af ders omsætning i Danmark 8o Vores system bli'r simpelthen snydt for utallige millioner, som forsvinder ud af landet til moderselskaber og andet snot. Det vil jeg kalde et kæmpe problem !

Angående hashproblematikken, så foreslår jeg i et af mine at vi evt. kunne bruge "Holland-modellen" den virker da vist rimelig godt dernede.
    Og så lige til sidst. Dem jeg kendte/kender derude er ikke hashrygere og som jeg skrev tidligere, så vil de meget gerne have, at der kommer noget styring og regler derude.

Nu er jeg ikke fanatiker hvad angår Brøndby, og vi er da enige en gang i mellem. Så - vi snakkes. Må hellere se at finde dynen.

Edit: Fandt lige et enkelt link om Christiania hvor der står lidt fakta: Lov om anvendelse af Christianiaområdet Det kan måske kaste lidt lys over alle de holdninger om - hvad der er ret og hvad der vrang. ;)

• Hmmmmm - jeg er sgutte særlig imponeret af din evne til at tolke folks indlæg - i denne her sammenhæng i hvert fald - men lad nu det ligge - og lad os så være enige om at være Uenige omkring Staden...

Hmmmmm - jeg er sgutte særlig imponeret af din evne til at tolke folks indlæg - i denne her sammenhæng i hvert fald - men lad nu det ligge - og lad os så være enige om at være Uenige omkring Staden...

I lige måde - ja, ja og ja.
    Har du fået læst "Lov om anvendelse af Christianiaområdet" ;)