Bevar el. udslæt Christiania?

Oprindeligt indlæg af Torque

Tag dig dog sammen. Hvorfor tror du netop det er jyder, der ønsker at jævne Christiania med jorden?

Barnerøv...

Sure thing.

• Har ikke noget mod at Christiania bliver liggende hvor det er.. Hvis Christiania bliver revet ned, hvor tror i så at alt hashen osv. ryger hen?! Christiania er for mig er sted hvor man frit kan gå ind i gøre hvad man vil, uden at der er nogen der rynker på næsen af en. Det er nok der eneste sted i Danmark der ligger sådan et sted, er det så smart at rive det ned?!

Har været på Christiania et par gange.. Stedet og miljøet siger mig ikke rigtig noget, og så holder jeg mig bare væk, så enkelt er det! Dem der bor der gør ingen fortræd, tværdimod! Fuck det om de ikke betaler skat osv., det er der jo så mange der ikke gør alligevel!*G* :))

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

• Hold da Kæft den her tråd er blevet lang :] ....nåh men nok om det ..... :D

Jeg syntes HELT KLART at Staden skal bevares ! der ligger nemlig sådan en god skatehal der ude :D ....

og ja Staden er ikk kun HASH & STOFFER !
    Hvis man nu ville hører noget musik , så ku man da lige smutte på loppen ? .. IMO .....

Det der er sku da lidt for stilet ! :T

[Blocked Image: http://www.christiania.org/pics/01/4.jpg]

• :clap: helt enig!! :clap:

• Der INGEN stoffer på Christiania kun naturlige rushmidler som hash svampe og andet godt

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

Der INGEN stoffer på Christiania kun naturlige rushmidler som hash svampe og andet godt

Man skal sq ha indtaget mere end alm. hash og svampe for at smække det der op :boxed:

• Heeey.... Det var bestemt ikke for at generalisere!!!! :) Tvært-i-mod! Hvis i læser mit indlæg, skriver jeg at jeg selv kommer fra den anden side af storebælt!

Men dem jeg lige kiggede på (profil oplysning), og som tydeligt gav deres mening til udtryk v.h.a. "udslæt"- og lign udtalelser kommer sku "over there" - fra!.... de fleste. Ved godt der selvfølgelig også er sjællændere der ønsker fristaden nedlagt..... var selv en af dem, indtil jeg undersøgte stedet, og satte mig ind i deres historie.

Sorry hvis jeg har trådt nogen over tæerne.... viste jeg ville bliver upopulær hos nogen :boxing: :boxed:

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Yes ligepræcis. Dem der ligger med 160kmt på motorvejen og får en bøde eller frakendt kørekortet godtager i de fleste tilfælde da også deres fejl. Det er ens egen fejl, og derfor kan man kun give sig selv skylden. Man stomer ikke ud af bilen med et hjemme lavet banner hvorpå der står, FRI FART I DK, og du ser nok heller ikke for mange med sådanne skilte over hele byen. Hvis man vil undgå den risiko må man holde sig til den høje fart på aflukkende og sikre baner, på samme måde som hvis man vil ryge pot så må man tage hen hvor det er lovligt.. Dette er ikke for at lyde hellig, for jeg har selv et par fartbøder hængende over mig, men godtager dem, og giver kun mig selv skylden. Men du ser ikke mig stille op på rådhuspladsen og råbe at det var Politiets skyld, og brokke mig da jeg blev snuppet. Jeg har lært at den fejl, og hvis jeg vil køre stærk må jeg gøre det i de rette omgivelser.

Jep så slap jeg for selv at svare... :clap:

• Hmmm...jeg sidder og tænker over hvad grunden kan være til at du fare sådan op over INGENTING...

Jeg har på intet tidspunkt været bedrevidende eller overklog! Jeg giver MIT EGET bud på løsningen, OG DET HAR JEG SQ ENHVER RET TIL!!!

Det var ikke et angreb på nogen som helst, heller ikke dig, det var hverken ment som kritik eller overkloge udtalelser...
    Har heller aldrig sagt noget om hvad ALLE 30-35-årige tror, det kan jeg sq da umuligt vide, det er klart! - Hele mit indlæg var myntet på hvad jeg selv har af bud på en løsning, noget galt i det?

Og mht. Edgarbaba, har jeg heller ikke sagt noget forkert, okay jeg sagde "lille", men det var jo ment i sjov, det forstod han vist også godt - men EN ting JEG ikke forstår, er hvorfor du overhovedet blander dig i det - jeg gav ham endda ret i alle hans udtalelser!
    Jeg kan slet ikke se noget problem???

Damn...her kommer man med et stille og roligt indlæg om sine holdninger og synspunkter på lidt af hvert, og så biver man straks høvlet ned af dig...

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor det går galt, hvad du hidser dig op over, for jeg har INTET negativt sagt i den her tråd.......

Bare fordi jeg har en anden holdning end dig selv, behøver du vel ikke svine mig til på den måde??? :(

PS. jeg er 18 ;)

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
    Jeg synes klart det skal bevares - dog med nogle forbehold. De skal selvfølgelig betale ejendomsskat, ligesom alle andre. Om de sælger hash derinde er for mig ligegyldigt. Man kan ikke sige, at fordi der bliver solgt hash, skal det hele lukkes. Dem, som gør det, skal tage deres straf, ligesom alle andre i samfundet. Dem, som ikke gør det, kan blive boende, ligesom alle andre.

Jeg ryger selv hash, men hvad har det egentlig med sagen at gøre? Ingenting! Det er ikke alle, der sælger hash derinde. Ligesom det heller ikke er alle indvandrere, som er kriminelle. Men det er der desværre nogen, som tror.

Jeg har været på Christiania mange gange, og de er da søde og rare mennesker, men det giver dem da ingen ret til at overtræde lovene. Sådan er det jo heller ikke "uden for murene". De skal indordne sig, og hvis de ikke vil det, må vi rydde hele lortet for mennesker og sige, at det desværre var den eneste mulige løsning. Om de har hashboder derefter kan jeg ikke bruge til noget. Det er ulovligt og skal stoppes, men det er ikke muligt, så det må vi tage som det kommer, men det er et latterligt argument at sige, at Christiania skal lukkes pga. hashhandel.

der er jeg s** fuldstændig enig ;) ..jeg os selv kommet en del på christiania og i den grå hal, og syndes der er en helt unik stemning og et utroligt fællesskab derinde..christiania er meget andet end hash og svampe..

Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Irak og USA er ikke, som dansker, mit problem. Mit problem er "fristaden", da den ligger i Danmark.

Og Gril, det ændre stadig ikke på at de ikke betaler ejendomsskat. Det ændre ikke på, at hashen stadig vel være der. Det ændre ikke på, at arealet vil kunne udnyttes til boliger.

Det lader jo også til, at du kender alle pothoveder derinde, siden du ved jeg ingen kender :] Meget dygtigt :lame:

Meget enig, så kan vi alle jo bare slå os ned på en mark og kalde de vores og nægte at betale ti lnoget som helst ???

Jeg syns de skulle "køre" christiania under lovlige forhold, for det er ok at folk vil bo i lort og møg men de skal sku betale såååå!!!

Oprindeligt indlæg af Torque

Tag dig dog sammen. Hvorfor tror du netop det er jyder, der ønsker at jævne Christiania med jorden?

Barnerøv...

Ja jeg er sgu da i hvert fald ikke jyde - og jeg hælder da mere til udjævn - og den med at de kun er folk som aldrig har været på røven der siger udjævn - den holder fandeme heller ikke... :]