MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G

  • [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2016/review/2691/large_front.png]


    Så er vi klar til at teste storebroderen til det tidligere testede MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G, som jo rendte med topkarakteren her på Tweak.dk. Hvordan det kommer til at spille an for 1080 Gaming X 8G, kan du læse i dagens test!


    LÆS MERE HER!

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • er det så osse en af dem, som er clokket højere end hvad der bliver solgt efter, har I chekket det ?.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Kunne nu være rart med en del flere spille test end kun 3 da det ikke giver et helt realistisk billede af hvordan kortet fungere i forskellige grafikmotorer.


    Har set andre test hvor GTX 1080 lå meget lige med GTX980 TI så det handler altså også meget om hvilke spil man spiller.


    Men hvis man gerne vil have et kort skal se godt ud, så vælger man jo de test det fungere godt i.


    Jeg vil dog vente til der TI udgave eller se hvad AMD kan præstere.

    We can get a better world where all is equal and money doesn't exist. What do you want?

  • 1070 ligger meget lige med 980 Ti, så det ville komme bag på mig, hvis 1080 ikke rendte fra det. Jeg har nu taget tre forskellige grafikmotorer med ind i testen, men jeg kan da nok tage et par stykker mere med en anden gang.


    Nu ved jeg ikke, hvad du mener med, at jeg "vil have kortet til at se godt ud". Men jeg håber ikke, at du antyder, at jeg håndplukker spil til kortets fordel? Det vil jeg i hvert fald gerne se noget belæg for, for det er en noget grov beskyldning :)