Indlæg af LowIceDK

    Alt for ofte kan man ikke kommentere på en artikel men bliver i stedet ført til forum oversigten.


    Det er godt nok skidt, især fordi det nu har stået på så længe og ofte at man dårligt nok orker at komme på siden mere :(


    Kan der virkerlig ikke komme mere styr på en ting der er så ligetil?

    Intet nyt her hvis man har en DX Racer som var de første til at lave stole af denne art..

    Kunne godt tænke mig de lavede flere indstillingsmuligheder, især vedrørende sæddet. Vippe fremad og trække frem og tilbage samt at man kan skift eller dreje armlænene og ikke kun justere op og ned..


    Kunne også have været rart hvis i havde lavet en lille video som viste indstillings mulighederne da det kan være svært at forstille sig via tekst.


    Mener også at DX Racer er billigere hvis man går efter en stol som denne.

    Kunne nu være rart med en del flere spille test end kun 3 da det ikke giver et helt realistisk billede af hvordan kortet fungere i forskellige grafikmotorer.


    Har set andre test hvor GTX 1080 lå meget lige med GTX980 TI så det handler altså også meget om hvilke spil man spiller.


    Men hvis man gerne vil have et kort skal se godt ud, så vælger man jo de test det fungere godt i.


    Jeg vil dog vente til der TI udgave eller se hvad AMD kan præstere.

    arbejder i den mest sørgelig virksomhed som alle kender og mange hader, hvor ledelsen gang på gang skyder sig selv i foden og vi på gulvet tager skraldet...


    ellers køre jeg på min ælskede :D MC :D , passer huset og driller konen :thumbup: og hunden ;)



    Du bliver nød til at fortælle hvad det er for en virksomhed..


    Jeg gætter på enten DSB, DONG, Mærsk eller SKAT.

    Den første Bluetooth standart som hed 1.0 kunne overføre med 1mbit/s så med mindre at anlægget eller enheden har en gamle bluetooth standart så tvivler jeg på at det er det. Især fordi mp3 og spotify ikke afspiller med mere end 320kb/s hvor du skal op i FLAC kvalitet som Wimp/Tidel tilbyder hvor streaming er 1141kb/s.


    Men ja selvfølgelig kan bluetooth der måske har svært ved at holde en ren forbindelse.


    Skal dog siges at jeg sagten kan stream FLAC over bluetooth med en OnePlus one til Bluesound device.

    Jeg sælger hermed mit trofaste grafikkort da jeg opgradere til nyt.


    Det er et KFA2 Geforce GTX 970 EXOC Black Edition som i følge producenten har en boostclock på 1317MHz dog oplyser MSI Afterburn mig at boostclock er 1392MHz.


    Det har aldrig været OC mere end producenten og det køre super godt.


    Her er en test af kortet.
    http://www.guru3d.com[...]


    Det er købt i midt april 2015 fra Proshop og har selvfølgelig kvittering men ikke original kasse men det kan nok godt sendes i den nye kasse jeg får fra det nye grafikkort.


    Ser dog helst en afhentning men det kan sendes på købers regning.


    Det befinder sig i Kolding.


    HBO: 2000.- og bud under dette godtages ikke.


    Ser også gerne at alle bud sker her i tråden så ingen PM tak.

    Er det ikke muligt at få et billede at hvordan samlingen af stavblenderhovedet er lavet altså den pind skærebladende sidder på og som går hele vejen gennem modulet man tilkobler til selve maskinen da jeg har oplevet nogle stavblender med gummiring hvor madrester kunne sætte sig og som var umulig at gøre 100% ren.


    På billedet kan man kun lige se madrester på hovedet og lidt af bladene men ikke ind bag bladene hvor rotere stangen samles med hovedet.

    Er gået fra GTX680 og kan virkelig mærke at der er en del flere kræfter i dette kort.. Havde kigget på det i noget tid da jeg syntes det var en del feder end dem fra MSI, Asus og Gigabyte.


    Testede lige Batman Origins ud og der havde jeg fået ca 30 fps mere de steder der tvang mit GTX680 ned i knæ.


    Fik også testede GTA V kort og selv med alt på very high så lå den pænt på 70+ fps udendørs både nat og dag.. Har dog sat V-sync på og den er ikke kommet under de 60fps endnu.


    Er jeg tilfreds med kortet og prisen...Kortet holder hvad det lover og mere til men prisen kunne være et par 100 kroner billigere men da dollaren nu ligger over 706.00 så er det forventet at prisen er hvor den er.

    Da jeg gik på tweak.dk her i dag så ville den afspille en film og der efter ville den hente en masse filer. Dette gjorde den kun første gang jeg gik ind på siden. Er begyndt at vi blive lidt bekymret for at besøge tweak.dk.