Mulig dødt Logitech Z-5500 sæt

  • Hej Alle.


    Mit Logitech Z-5500 sæt er pludselig holdt op med at give lyd fra sig. Der er stadig lys i kontrolboxen, og den reagerer fint på remote inputs, men der kommer ingen lyd. Har prøvet både Direct, COAX og SPDIF inputs. Når jeg prøver Test knappen på remote, kan jeg se den "går igang", og på konsol kan jeg se den tester de forskellige højtalere, men der kommer ingen testlyd.


    Er der nogen der har en ide om det er nogeet man selv kan fixe, eller om det overhovedet kan betale sig at få lavet, eller om det bare skal begraves i baghaven smile


    Takker på forhånd.



    Jan

  • Som kennethk skriver er det formentlig sikringen :-) har haft samme problem med mit gamle anlæg

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • det kunne ikk betale sig at fikse sub'en ? eller måske lede efter en brugt på nettet...


    for næsten alle andre 5.1 anlæg de ellers har lavet er jo kun at nedgradere...

  • jeg har det samme med mit Z-2300 bassen er os død og kan ikke rigtig laves uden det koster for meget af hvad kan betale sig for et nyt sæt desværre.

  • BPM: Har fået et bud på 800,- for at få lavet min Sub. Det er for dyrt til et anlæg der er 9 år gammelt, så valgt et nyt, men Ja, Z-906 er en nedgradering ift Z-5500. Z-906 spiller rigtigt fint, specielt da mit kontor kun er 7m2, men Sub på Z-906 kan slet slet ikke følge med Z-5500, men til prisen er Z-906 overraskende godt.


    aaah øv det kan jeg godt se...

  • [ BPM: Har fået et bud på 800,- for at få lavet min Sub. Det er for dyrt til et anlæg der er 9 år gammelt, så valgt et nyt, men Ja, Z-906 er en nedgradering ift Z-5500. Z-906 spiller rigtigt fint, specielt da mit kontor kun er 7m2, men Sub på Z-906 kan slet slet ikke følge med Z-5500, men til prisen er Z-906 overraskende godt.


    Er det solgt eller smidt ud?

  • Nu skriver du slev "proff" i gaaseoejne, saa har du for en sikkerheds skyld selv checket sikringen?
    Hvis de kender prisen for en reparation har saa maa du vide hvad der er galt. har du faaet information om dette ?