FAR CRY online tør i !!!!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Crashzone
    du kan komme ind og spille cs med mig din gamle mand :D! Så skal jeg vise dig hvem der har flest hår på brystet.


    CS er squ for gammel og grim og folk snyder af ht også hader jeg alt det de efterhånden har lavet om.

  • hehe...tror lige jeg skal gennemføre far cry.....valgt medium i sværhed.....skulle jeg måske ikke have haft gjort....er nået til steam....så jeg ved ikke hvor langt der er igen før det er slut????


    men derefter er jeg klar på online gaming :tongue:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Jeg har købt spillet igår og har spillet det lidt online.. .Single er fedt, men jeg kan simpelthen ikek se det sjove i online, nå jeg indrømme :(

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    nogle der er frisk på lidt online gaming ?


    eller tør i ikke :))


    Er lidt bange for det rekyl.. kan sq ikke lige styre det endnu, så at game online er ikke lige sagen. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    Er lidt bange for det rekyl.. kan sq ikke lige styre det endnu, så at game online er ikke lige sagen. :]


    det lære man hurtig at styre :)


    især hvis man har spillet andet en CS hele livet ROFL

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    det lære man hurtig at styre :)


    især hvis man har spillet andet en CS hele livet ROFL


    hehe ej CS sucks... ;-)
    Jeg er ikke den store gamer, når det endelig er har den stået på D2exp. hack and slash det er livet :] :]
    så det her er lidt nyt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    CS er squ for gammel og grim og folk snyder af ht også hader jeg alt det de efterhånden har lavet om.


    Er da kun dem der ikke kan finde ud af det der bruger den som undskyldning :tongue:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af snow


    Er da kun dem der ikke kan finde ud af det der bruger den som undskyldning :tongue:


    Nææhh egentlig ikke... Men IT verden er den hidtil hurtigste udviklende ting i verden nogensinde... Undtagen CS... synes det er nederen at spille et spil fra 97-98... Vi er i 2004 ppl....


    CS 1.0 brugte det ikk DX 6.0??? Hehe...