Falsk skriver på andre fora end Tweak.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Kan godt se der er nogen der får ondt i røven af den tråd han har lavet, men hvorfor ikke sige det istedet for at tage pis på folk på denne måde. Jeg håber Tom har humor. ;) :D


    Ellers borer han mig i tand-nerven eller fryser min cola til is?


    Oh well.. hvis man kan være højt på strå, må man også kunne tage nogle rap over nallerne,hvis man bliver lidt for smart ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Ellers borer han mig i tand-nerven eller fryser min cola til is?


    Oh well.. hvis man kan være højt på strå, må man også kunne tage nogle rap over nallerne,hvis man bliver lidt for smart ;)


    *LOL* .... Uh, det var sgu dejligt med et godt grin før jeg skal i seng og op på arbejde..... Takker. :))


    :cheers: :cheers: :cheers:
    :clap: :clap: :clap:

  • Og jeg hjælper også en cykelhandler med at fikse cykler... Synes bare lige hele tweak skulle spammes med denne nyhed...


    Iøvrigt spiste jeg spaghetti idag.,.. Og jeg har spillet Far Cry...


    Jeg kan godt lide når folk ved hvad jeg laver eller også søger jeg bare opmærksomhed... :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Ellers borer han mig i tand-nerven eller fryser min cola til is?


    Oh well.. hvis man kan være højt på strå, må man også kunne tage nogle rap over nallerne,hvis man bliver lidt for smart ;)


    Ja bare ærgeligt hvis manden ikke har humor, og at den slags skræmmer ham væk. Lidt forstand har han jo, og han er da god til at dele sin viden med os andre. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Lidt forstand har han jo, og han er da god til at dele sin viden med os andre. :)


    mjoeh.. er det så til de andre der heller ikke er "middelmådige"? For vi skulle da nødig forstyrre med noget så simpelt som en blæser..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Ja, jeg vil blot fortælle at jeg skriver indlæg på andre fora end Tweak.dk.
    Blandt andet har jeg svaret i dette på dette topic, som jeg også selv har oprettet.
    http://www.overclocking.dk/for…raade&id=134829&emneID=12


    På HOL.dk har jeg ligeledes skrevet flere ting.


    Screenshots uddeles gerne.


    Nøøøøj, det er for vildt. 8o


    Jeg skriver ofte her:
    http://www.short-media.com/forum/
    BTW: Søge funktionen virker faktisk i SM forum. (ja jeg ved godt hvad man kan lægge i bogstavskombinationen "SM") 8)


    Her kan man sørme se alle de tråde jeg har blandet mig i.
    http://www.short-media.com/forum/search.php?searchid=43083
    (Der er ca. 50/50 chance for at det sidste virker, det er ikke alt der virker når man ikke er medlem og logget ind)


    Fedt topic. Kan dog ikke helt se meningen med det, udover den ironiske del af det? LOL :crazyeyes:


  • Det tror vi ikke på!!!! :]


  • Hvad får dig da til at tro det? [Blocked Image: http://mysmilies.ipbfree.com/s/ups/DeNiro/idiot.gif]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Ved ikke med de andre, men tror alt det friske luft jeg får når jeg er op og klatre gør mig lidt rundtosset nogen gange ... Er jo usædvaneligt at få frisk luft når man bor i en by... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    har også fået min flush time ned på 4 sec.
    krævede nogle større pipes og high capassity pakninger.. men det gik. Det løber godt nok lidt..

    :T simpelt hen helt ude i hampen, skriger stadig af grin.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    nånå.. jeg gør ikke grin med dine fritidssysler..

    :T Hvilken knap trykker man på, når der skal uddeles stjerner i bedømmelsen, kan ikke finde den fand... tingest.
    Det oprindelige indlæg med efterfølgende kommentarer burde have max. stjerner. 8o ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cvo2004

    :T Hvilken knap trykker man på, når der skal uddeles stjerner i bedømmelsen, kan ikke finde den fand... tingest.
    Det oprindelige indlæg med efterfølgende kommentarer burde have max. stjerner. 8o ?(


    Du kan rate en tråd i bunden at tråden , nederst i venstre hjørne ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Du kan rate en tråd i bunden at tråden , nederst i venstre hjørne ;)

    :D Tak for tippet. Det man ikke har i hovedet, må man jo ha et andet sted. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Mærkelig tråd den her. 8o


    På en måde kan jeg godt se pointen i den, men det slår mig lige at...... 8o *G*........ Prøv lige at læse det første af tråden....
    I lyder sgu som en flok kvinder hos frisøren.
    Sladretasker hele bundtet.... Muahahahaha :))



    Hmmmm - og så skal man helt hen på side x før man hørte den sønderjyske japper - hmmmm - sad sønnike ved puteren..... ;)

  • Nu da humoren lige så stille er ved at lægge sig på et borgerligt plan i denne tråd igen, vil jeg da gerne lige tilføje noget.


    Jeg har fuldt ud forstået budskabet af tråden. Jeg synes det er den mest geniale måde at komme ud med sit budskab. Falsk, du er for sej til det her!


    Det geniale ser jeg i, at der ikke er nogen, som kan blande sig, da denne tråd har lige så stor relevans som den, den i skjulte undertoner refererer til. GrillRottens kommentarer er mindst lige så gode og det er lige før, jeg vil kalde Falsk og GrillRotten, Tweak.dk's ansigt. Ingen poster så meget som dem, og de besidder en utrolig stor viden, og vi kan alle være stolte af, at have sådanne personligheder i dette forum. Jeg er i hvert fald!


    At der er nogen, som siger, at denne tråd er urelevant, skal sammenlignes med andre udtalelser fra selvsamme personer. Denne tråd er på ingen måde urelevant uanset emne. Derfor er tråden placeret i off topic.


    Jeg er ked af, dette indlæg er så kedeligt, men ville bare gerne benytte lejligheden til at sige, jeg bakker 100% op bag Falsk og GrillRotten.