V : Computer

  • Har en computer, som jeg godt vil ha vurderet, nu da det nye build er ved at komme i hus. Der går nok stadig et stykke tid, inden delene bliver solgt, men bare for at få en ca pris af tingene er værd


    Kabinet - NZXT H2 ( Stadig i fin stand )
    CPU - I5 3450
    CPU køler - NH-U9B SE2
    Bundkort - MSI Z77A-G43
    Ram - Crucial Ballistix 2*4GB 1600mhz
    PSU - Corsair TX650M
    Grafikkort - MSI TwinFrozr 7850
    DVD brænder - Kan ikke lige se mærket, men går ikke ud fra det er alverden værd alligevel. Virker fint


    Der følger ikke harddiske med, de bliver genbrugt i det nye build


    Har ikke kvitteringen eller kasser på noget af det. Det hele røg ud, da den lejlighed jeg bor i fik kælderen oversvømmet, så alt blev smidt ud :(


    Det hele virker fint. Bruger det stadig alt sammen, til de nye dele kommer frem, og jeg kan begynde at bygge den nye computer



    Hvis en venlig sjæl kan vurdere i dele og helt salg, så ville jeg blive meget glad

  • En 2000-2500,- tror jeg godt du kan få for den.


    De ting der trækker prisen ned, er det gamle grafikkort, som stadig er helt fint til spil som CS:GO, LoL, WoW og lign. men nok skal skiftes for at kunne spille nyere spil med fornuftig fps. CPUen er også en ældre sag, og den vil nok også skulle skiftes hvis man skulle spille nyere spil som GTA V o.lign. Bundkortet er også en ældre model af slagsen, og vil besværliggøre opgradering af CPU.


    De ting der efter min vurdering er noget værd i den computer er RAM, PSU, Kabinet og CPU køler.


    Så jeg tror ikke du skal forvente at få meget mere end min vurdering for den :)

  • Havde regnet/håbet selv med 2k+, så det er jeg godt tilfreds med ! Jeg takker for vurderingen. Det var også mere for lige at få bekræftet min egen pris jeg havde i tankerne

  • Nu kan det så også diskuteres, hvor meget et Z77 bundkort besværliggører opgradering af CPU :) Der er stadig mange i5-2500(K), i5-3570(K), i7-2700(K) og i7-3770(K) på markedet.. Og de vil klart være en opgradering sammen med et R9 280X eller lignende :)