Indlæg af Drake

    Har sådan et par hørerbøffer til salg. Virkelig lækre, god lyd,behagelige at have på flere timer af gangen, selv med briller


    De er omkring 2 år gamle. Jeg har skiftet puderne til velour for et par måneder siden, da de som sidder på originalt var begyndt at falde lidt fra hinanden, synes også de er blevet endnu mere behagelige at have på efter jeg skiftede over til velour, istedet for de skin puder, som sidder på originalt.


    De er i rigtig fin stand.


    Har ikke kvittering på dem længere desværre, men har stadig den originale kasse til


    Vil skifte, fordi jeg vil over i noget trådløs istedet, som man kan gå rundt med i lejligheden og hører musik osv.


    HBO 500kr. Køber betaler fragt

    Hey


    Det er virkelig ikke slemt at bygge sin egen PC. Det hele er nærmest skåret ud i pap, så du ikke kan sætte stik forkert i, eller smide ram/grafikkort forkert i, . Eneste som måske kan virke lidt svært, er de kabler til tænd/sluk, reset, hd led, men det står i manualen også. Eller hvordan kabler skal føres for at det hele ser pænt ud og giver lidt bedre airflow.


    De computer jeg har samlet igennem årene, har jeg ikke lagt den store tid i. Stort set bare smidt det hele i og nærmest ikke tænkt over airflow. Eneste kabinet som har givet lidt hovedpine er min nyeste computer, som jeg valgt et Ncase kabinet til. Der skal virkelig tænkes over valg af komponenter, kabel føring osv, så der er plads til det hele.


    Men fik da alligevel proppet et MSI gaming 4g 970 i osv :) Det er meget meget kompakt og er komplet lydløst. Grafikkort blæsere kan larme lidt, når jeg gamer, men det er stadig meget stille og sidder alligevel med headset på når jeg gamer. Det der larmer mest i min computer er uden tvivl min 2tb wd black, når den er i brug, men er sat til at spinne ned efter 5 min, når den ikke er i brug.


    Men hvis du har et rimelig stort kabinet, er der ikke den store grund til at tænke over det med kabel føring osv, med mindre du måske har et vindue i siden, hvor du så gerne vil ha det til at se lidt pænt ud.


    [Blocked Image: https://www.ncases.com/img/m1/v2renders/M1-v2-18-1500x750.jpg]

    Der er til et full-size keyboard ja.


    Forskellen på PBT og ABS ( ABS er det som sidder på 95% af alle keyboards ) er at PBT er meget mere slidstærkt og ikke har den tiltends til at få den shine effekt som ABS taster får efter forholdsvis kort tid.


    PBT er også lidt mere grov i det, så det er mere rart at taste på ( synes jeg ihvertfald )


    Ellers kan du søge lidt på PBT vs ABS. I bund og grund kommer det til smag og behag, men de fleste, som kender til det, vil sige PBT er nummer 1 til keyboards


    Glemte at skrive der er budt 200kr + pp på hardwareonline på dem

    Har denne computer til salg, nu hvor min nye computer er blevet samlet.


    Den bliver ikke sendt og ikke solgt i dele. De små diverse dele kan dog godt sendes.


    Der følger ikke kvittering eller kasser med til noget af det. Det hele gik mere eller mindre tabt, da min kælder, som hører til min lejlighed blev oversvømmet og alt skulle smides ud :(


    Tingene befinder sig i Rødding ( 6630 ) Men kan tages med til Kolding eventuelt, da jeg arbejder der


    Kabinet - NZXT H2 (Har lidt små skrammer på toppen, men i fin stand ellers )
    CPU - I5 3450
    CPU køler - NH-U9B SE2
    Bundkort - MSI Z77A-G43
    Ram - Crucial Ballistix 2*4GB 1600mhz
    PSU - Corsair TX650M
    Grafikkort - MSI TwinFrozr 7850
    1TB Samsung 7200 - 32mb cache
    DVD brænder


    HBO 2000kr


    Diverse ting :


    Ducky PBT sæt Black engraved Nordic sæt. Fik det aldrig taget i
    brug. Passer de fleste mekaniske keyboards - HBO 200kr


    1 Noctua p14 flx - Helt ny - HBO 100kr


    1 Corsair 120mm fan. Tror det er fra en af deres vandkølere. Aldrig brugt. HBO 50kr


    1 Scythe 120mm Slim fan. Aldrig brugt - HBO 50kr


    1TB WD green - HBO 200kr


    Tingene er til salg på andre sider også
    Kører til torsdag kl 20.00

    Havde regnet/håbet selv med 2k+, så det er jeg godt tilfreds med ! Jeg takker for vurderingen. Det var også mere for lige at få bekræftet min egen pris jeg havde i tankerne

    Har en computer, som jeg godt vil ha vurderet, nu da det nye build er ved at komme i hus. Der går nok stadig et stykke tid, inden delene bliver solgt, men bare for at få en ca pris af tingene er værd


    Kabinet - NZXT H2 ( Stadig i fin stand )
    CPU - I5 3450
    CPU køler - NH-U9B SE2
    Bundkort - MSI Z77A-G43
    Ram - Crucial Ballistix 2*4GB 1600mhz
    PSU - Corsair TX650M
    Grafikkort - MSI TwinFrozr 7850
    DVD brænder - Kan ikke lige se mærket, men går ikke ud fra det er alverden værd alligevel. Virker fint


    Der følger ikke harddiske med, de bliver genbrugt i det nye build


    Har ikke kvitteringen eller kasser på noget af det. Det hele røg ud, da den lejlighed jeg bor i fik kælderen oversvømmet, så alt blev smidt ud :(


    Det hele virker fint. Bruger det stadig alt sammen, til de nye dele kommer frem, og jeg kan begynde at bygge den nye computer



    Hvis en venlig sjæl kan vurdere i dele og helt salg, så ville jeg blive meget glad

    Ok, jeg er lidt forvirret. Du skriver bud tages på cpu, ram og harddisk, men du vil helst bytte ? Tror du skal ændre din overskrift lidt.


    Jeg har desværre ikke noget bundkort til salg, så kan ikke hjælpe dig på det punkt. Jeg står kun og mangler ram, 16gb af dem


    Men held og lykke med at finde et bundkort

    Hej


    Har sådan 2 skærme i fin stand til salg. Har ikke kvittering eller kasser til dem mere. De er omkring 3 år gamle.
    Ser helst afhentning af dem, da jeg som sagt ikke har kasserne til dem mere, men hvis de skal sendes, betaler køber fragt


    De befinder sig i Rødding 6630, men kan tages med til Kolding eventuelt, da jeg arbejder der


    Skriv, hvis i har spørgsmål


    HBO 1200kr


    Lader den løbe til den 30/04 kl 16:00
    Er til salg på andre sider også

    Har dette computer højtaler sæt til salg.


    Står rigtig flot og spiller perfekt. De er ca 2 år og 6 måneder gammel. Har stadig kvittering på dem. Kassen de kom i er dog blevet smidt ud. Men har stadig alle de forskellige docking adaptors til dem og selvfølgelig fjernbetjeningen også. Købt hos Hifi-Freaks i Esbjerg. Kommer fra ikke ryger hjem


    Grunden til salg, at jeg ikke får dem brugt. Sidder for det meste med hørerbøffer på foran computeren, når jeg skal bruge lyd.


    Pris 1500kr [Blocked Image: http://i.pcworld.fr/1139921-focalxs-ensemble2.1-av-ipod-telecom.jpg]

    Har dette Focal surround sæt stående, som jeg gerne vil sælge.
    Det kommer fra et ikke ryger hjem, står meget flot og spiller perfekt. Sættet er omkring 4 år gammelt. Købt hos Hifi-Freaks i Esbjerg. Har desværre ikke kvittering på det mere, da det røg ud i flyttetrod
    Sættet består af :
    2. Styks 726V Tower Speakers
    2. Styks 706V Bookshelf Speakers ( Der har været skruet beslag ind i disse )
    CC700V Center Channel Speaker
    SW700V Subwoofer
    Beslag kan eventuelt følge med. VM ACOUSTICS Beslag i hvid
    Beklager de dårlige billeder, men har ikke bedre pt. Har lagt et billed ind jeg fandt på nettet, så folk bedre kan se det
    Grunden til salg, er at jeg vil ha noget mindre. Vil ikke bruge kæmpe fronthøjtalere længere
    Sættet kan selvfølgelig høres. Da jeg ikke har pillet det ned endnu.
    Smid et bud, hvis i synes prisen er i overkanten. Men inden for rimelighedens grænser


    12.000kr


    http://www.dba.dk/focal-51-hoejttalersaet-ha/id-1006424328/

    Det er selvfølgelig smag og behag :) Jeg kommer ikke til at sidde og surfe på min nuc alligevel. Den er 100% dediketeret mediacenter. Har også kun en MCE remote til den.


    Men kan kun være enig i det er en lækker maskine.


    Har ikke selv haft en PI, men så en hos en kammerat og NUC er bare meget meget bedre og hurtigere. PI så ud til at have svært ved at trække det letteste skin osv. Den er helt sikker fin til prisen, men hvis man vil have fart og det skal kører smooth, er Nuc helt klart vejen frem !

    Jeg har også købt en. Virkelig lækker maskine til media center.


    Jeg bruger dog Openelc istedet for windows. Synes det virker bedre ( Du skal dog bruge beta builds, når du har en nuc )