Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Når jeg hører musik, så er det faktisk ikke så højt igen, skulle jo gerne kunne lytte grundigt, det bliver straks noget andet når jeg ser film, så bliver der dælme skruet op, sad og så Master and Commander for ikke så længe siden, colaén bevægede sig i takt med at de gamle kanoner blev skudt af, noget af det bedste DTS lydspor i en film, jeg indtilvidre har hørt...

:)

Yeah... :clap: .... Gladiator er også nice med god HØJ god surround sound... :D

For slet ikke at snakke om Matrix... :T

Men ja, Master & Commander er sgu en nice cinnematisk oplevelse hjemme i stuen med noget dejligt udstyr... :clap:

• mand seriøst, jeg ahder min nabo! Jeg ÆLSKER at vække ham når jeg står op klokken 6 om morgenen.. i sidte uge var han godt sur på "machein head - American high" :T

Oprindeligt indlæg af Wraper
    mand seriøst, jeg ahder min nabo! Jeg ÆLSKER at vække ham når jeg står op klokken 6 om morgenen.. i sidte uge var han godt sur på "machein head - American high" :T

hahaha LOL!

• Tjah, har også stemt på den med klager fra andre byer.. måske hovedsageligt fordi jeg er blevet truet med rockerbesøg af min nabo, hvis jeg ikke skruede ned fredag kl. 21:30... skruet ned blev der aldrig, og ikke har ikke set skyggen af nogen rockere, men synes nu alligevel min stemme skulle pladseres der.

• well, jeg har aldrig fået nabo klager, men der var kraftige hentydninger omkring musik til vejmøde i sommers....:P :)
    men hvis jeg spiller så højt så er det os kun for at naboerne skal høre et jeg har en virkelig dårlig musiksmag, for jeg er nødt til at lukke døren ind til værelset. for ellers så tror jeg ikke mine ører overlever! :P :)

• Hvorfor er du altid så negativ og muggen bentzin??? Du brokker dig over hver eneste lille ting... Måske synes folk DET er irriterende... Har ikke set 1 eneste positivt indlæg fra dig... Kun "Hvorfor har du oprettet det der her... Det er da unødvendigt" "Stav nu ordentligt(Iøvrigt staves det BENZIN)" "Blablabla"

Synes bare det er til grin... :lame: :ban: :dots:

Get a GRIP!!! Hvis du ikke har noget POSITIVT eller noget med mening at sige så LUK ******** :chain:

• Åh åh! :boxed: - den sveg!! :)) :boxing:

• Egentlig ville jeg ikke kommentere sådan et latterligt indlæg som dette, men vil nu alligevel gøre det, da det du skriver er "grebet totalt ud i den blå luft".
    Nu ligger det faktisk sådan at jeg kommer med gode råd til folk herinde "i ny og næ", når der er noget jeg kan bidrage med. Men det har du sikkert ikke lagt mærke til - sikkert pga. manglende overblik over hvad der er foregået i de forskellige fora herinde - det sidste års tid hvor jeg har deltaget. Men nok om det - det kræver jo også en del research. ;)
    Du skriver noget om at være til grin. :)) Hvor står der, at mit "Nickname" skal staves som du siger ?( Det er da forhåbentlig noget jeg selv bestemmer ! Det kunne jo være at der er en årsag til at jeg staver det sådan - ligesom alle andre sikkert også, har en en eller anden begrundelse til at de kalder sig, det de nu gør !
    Og så er der lige det med at være negativ :boxed:
    Din sidste linje - må da siges at være rimelig selvmodsigende ift. det at være positiv. Men dog meget rammende for personer, som har svært ved at holde tingene adskilt og evnen til at argumentere på et sagligt plan.
    Nu farer du sikkert i kridhuset igen og kommer med en masse "positive" svar på dette indlæg ;) - og det skal du selvfølgelig også have lov til. Men husk nu på at det bliver positivt. :)

• Når der kommer folk fra andre byer og klager :D

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Bare lige til mr. perfekt ;) Det hedder "den sved" og ikke "den sveg".
    Det gjorde den dog ikke. Den bekræftede bare en hel del om, at folk ikke kan tåle en smule saglig kritik.

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Bare lige til mr. perfekt ;) Det hedder "den sved" og ikke "den sveg".
    Det gjorde den dog ikke. Den bekræftede bare en hel del om, at folk ikke kan tåle en smule saglig kritik.

Jaja, ved stadig godt jeg ikke er perfekt, ingen er jo fuldkommen ? :)

desuden vidste jeg godt den hverken sveg eller sved - det var lidt ironisk ment ;)

"Det hedder altså benzin - ikke bentzin!!" --> DOH!! :evil: :))

Men okay, brokke det gør du jo - det kan du ikke komme uden om :))

Btw. jeg vil gerne bede dig om ikke at rette på mig længere - jeg er stoppet med at rette andre, så det kan du også godt begynde med nu :rolleyes:
    Jeg kan også sagtens begynde at sidde og rette dine indlæg - der er nemlig altid EN eller anden lille bagatel at finde, jeg gider bare ikke gøre det - synes det er for lavt at rette så meget :) ;)

• det var da en værre tude tråd det her er blevet til...

nåhh fik i går en opringning fra min ene nabo, mest derfor je´g skriver her nu.
    HUn fortalte at hvis jeg ikke snart skruede ned for "det infernalske larm" så ville hun ringe efter politiet.

dette var enden på mine elskede højtalere derfor bliver de sat til salg her om et par dage. mine forældre gav dem ret(sammen med min ørelæge)

Jeg vil have et sorround system.!

• Alt med måde. Der findes ikke ret meget, der er værre, end at sidde i sin egen stue og få sit tv overdøvet af naboens infernalske larm. X(

Var på besøg hos en kammi engang, en lørdag aften, og ham der boede 2 etager under ham, spillede konstant noget vildt højt og syret musik, selv om han havde fået at vide mange gange, at han skulle skrue ned.

Min kammi var godt træt af idioten, så jeg sagde: " Det kan da nemt ordnes, har du en skævbider?"

Øh ja, svarede min kammi og så lyste han op i ansigtet og skrubgrinede. Vi gik ned og ringede på og så gik min kammi hen og klippede netstikket af hans forstærker. Du får en ny på mandag, sagde min kammi. :))

• True True ... Men hvis naboerne ikke fatter en pæn hentydning som fx. den, så kan man jo altid fyre anlæget op på 120 dba og finde ørepropperne frem. Folk plejer altid at falde ned når deres billeder falder ned fra væggen .... Ihvertfald her omkring.. :))

• Skrev da jeg fik ondt i hovedet.. Men sQ os fordi min LORTE subwoofer er brændt sammen.. En ny er på vej :D!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1