Nyt Hardware er købt. Mangler GFX

  • Lur min signatur..


    Har siddet med den samme gamle spand de sidste 5-6år, og derfor måtte det være på tide at få nyt liv i det gamle kabinet.


    Havde dog ikke råd til GFX med det samme, så det må vente en måned eller 2, men spørgsmålet er så.. Hva' fan kan jeg proppe i..


    Jeg er måske nok lidt PSU-begrænset her.


    Havde kigget på et R295 .. Men det bliver nok ved "drømmen", da 6K er meget at kaste efter et sådan kort.


    Desuden er jeg slet ikke sikker på at min PSU, som jo består af 2stk 500watt strømforsyninger, kan trække det på den ene,


    Og køber jeg 1stk R290, skal jeg så skifte PSU hvis jeg engang køber endnu et?


    Med mit nuværende setup, formoder jeg at mine grafikkort er væsentlig forældet.


    Min FireStrike score er jo til at grine af, knap 3.600. Da dette er et nyere testprogram, formoder jeg at de gamle kort ikke kan levere varen. 41.000 blev det vidst til i Vantage.


    Men kom med jeres tanker.. De er jo ikke dårlige kort der sidder i spanden. Bare gamle :whistling:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Kan godt være men jeg kan ikke se nogle signatur.
    kan heller ikke se din eller nogle andres for den sags skyld.


    Hvis jeg logger ud kan jeg godt men kan ikke se dem når jeg er logget ind.

  • Rediger profil - indstillinger - visningsindstillinger


    Der kan du slå signaturer og avatarer til eller fra.. Med mindre selvfølgelig at der er med vilje at du har slået det fra :)


    Tak for det og nej det er ikke med vilje jeg har slået det fra.


    Nå hvad angår HX1000 den er ikke dårlig der er bare rigtig mange af dem der er stået af over det sidste års tid.

  • Jeg håber min PSU klarer den lidt endnu. Skulle den gå hen og kradse af, har jeg da en undskyldning for at købe en ny :rolleyes:


    Men ja, det er en Corsair HX1000.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb