Fedeste jobannonce

  • Haha, den er sgu fin :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • NICE! endelig et firma som ikke opstiller dødsyge firkantede jobannoncer, eller lover en masse de ikke kan holde...


    Den type jobannonce her, virker uden tvivl mere tiltrækkende :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    NICE! endelig et firma som ikke opstiller dødsyge firkantede jobannoncer, eller lover en masse de ikke kan holde...


    Den type jobannonce her, virker uden tvivl mere tiltrækkende :)


    Ja præcis - superfedt lavet :D

  • Ham kan man stole på :D


    haha den er sku nice lavet :D


    kan godt lide den der :


    Vi er et internet auktionshus i vækst. Vi har i dag 11 showrooms og tjener penge. (alt dette skriver jeg bare for at forklare at vi ikke går konkurs i morgen ;-) )

  • Jeg ville ikek være i tvivl om at det var et sted jeg gad at arbejde, selvom jeg kun er 17, så fik jeg da helt lyst til at arbejde der. de må have et kanont sammenhold, og en meget fed kummonikation medarbejdere imellem. den her slags job annoncer kan man ikke andet end at stole på!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Den er ALT for fed den annonce - hatten af for dem :)



    Enig - den er sgu helt nice - man må fandeme da håbe at de så lever op til den åbenbart ekstremt frie tone - daaaaamn jeg ville elske at jobbe sådan et sted...... :D

  • Nogen gange er det fint at være på tværs - Jeg synes det lugter af et firma, der søger bedre arbejdskraft end de er villige til at betale for og derfor forsøget at få annoncen til at lyde som om arbejdet er det rene svir.


    Endvidere lyder det ikke som en overbevisende bemanding på et af Danmarks 10 største websites...så mon ikke der gemmer sig lidt overarbejde alligevel ;-)


    Hvem har iøvrigt hørt om LAURITZ CHRISTENSEN AUKTIONER A/S før denne annonce?


    /Henrik


  • Sådan en "person status" har jeg aldrig set før!, skumle typer by the way.. Meget NICE! :D *g*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    Hvem har iøvrigt hørt om LAURITZ CHRISTENSEN AUKTIONER A/S før denne annonce?


    /Henrik


    he he - har alle ikke det ?


    Måske fordi du ikke bevæger dig så meget inden for auktionsverdenen.


    Prøv at tjek http://www.Lauritz.com og revurdér lige om du virkelig ikke har hørt om dem før ;)


    Virker som en fed virksomhed - kunne godt finde på at søge sådan et job :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    Ok nu har jeg så set Lauritz.com - Det ser ud til at de har et vist load - iøvrigt en temmelig utjekket side - i hvert fald når man ser den med Miozilla Firefox.


    /Henrik


    Kører den oxo med Firefox (0.8 ) og det kører for lækkert her ;)