Jeg arbejder på et projekt folk tror er scam, hvad gør jeg?

  • Jeg arbejder med nogle gutter på et ret sjovt projekt. Vi har lavet en hjemmeside, der udelukkende består af en knap folk kan klikke på. Hvis man er den første til at klikke efter et bestemt tidspunkt, så vinder man nogle penge. Pengene kommer fra reklamer på siden, ærligt og reelt, og vi skal ikke bruge folks personlige data (kun deres email hvis de vinder).


    Vi oplever mange begejstrede brugere, men desværre også nogle, der tror det er en scam og forlader sitet af denne grund. Det vil være en kæmpe hjælp, hvis du vil tage et kig på sitet link slettet (det behøver ikke at være mere end 2 sekunder), og fortælle hvad du tror vi kan gøre anderledes for at vinde folks tillid.
    :rules:

  • Det kunne måske være en mulighed for brugerne at se en kommentar fra de brugere der har vundet direkte på sitet.
    Det kan måske give sitet lidt mere troværdighed.


    Jeg synes personligt jeres hjemmeside er pæn, dog husk på at en sort farve ofte forbindes med noget dystert, og på den måde kan det være med til at folk bliver lidt mere påpasselig.


    Men dejligt koncept.
    Håber I får succes med det :)

    Kabinet: Corsair Graphite 230T Orange
    Mobo: Asus ROG z370 Gamiing-H
    CPU: Intel I5-8600k @ 5ghz
    PSU: Cooler Master G650M
    GPU: Manli GeForce® GTX 1080 Ti Gallardo

  • Tror tweak ser dette som reklamme :-) Tror umiddelbart det er fordi sidens koncept lyder som scam.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Skal vi være helt ærlige så lyder det jo som et scam - eller ihvertfald som folk typisk opfatter dem.


    Der må være en bedre måde for jer at hive besøgende ind ;)


    (I har jo også det rélle problem med bots og scripts der bare refresher siden indtil den skifter og så napper pengene langt det meste af tiden)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har ikke selv læst nærmere? Men et spørgsmål brændte sig fast på mine nethinder. Hvordan får jeg udbetalt pengene? Skal jeg oplyse konto nr. eller hvad gør i ? For det er nok grunden til at jeg ikke ville bruge min tid på det..