Hardware bortgives på Tweak.dk


  • Kender du det med, at du har hardware til at ligge, som du ved, at du stort set intet kan få for, men som du samtidigt ikke nænner at smide ud? Look no further! Tweaks store bortgivningstråd er nu på banen!


    Planen er, at man her i tråden kan poste opslag med ting, som fungerer fint, men som man intet har at bruge til, og som ellers bare ville være blevet smidt ud. Det kan være dele fra et gammelt setup, en gammel udtjent router eller en pensioneret mus. Det kan være hvad som helst, og vi tænker, at man med en sådan tråd som denne kan komme af med noget af det hardware, man ellers bare ville have smidt ud, men som i stedet kan glæde en fellow Tweaker.


    Den eneste regel, der er for at poste i denne tråd er, at tingene selvfølgelig ikke må koste noget. De skal være gratis, men man kan, køber og sælger imellem, selv finde ud af porto eller afhentning :)


    Lad os hjælpe hinanden - det er godt for både pengepungen og miljøet!


    :rules:

  • Jamen jeg har faktisk en kasse liggende med nogle gamle pentium4 og athlon boards, 2-3 cpu'er og nogle strømforsyninger samt lidt ekstra :)
    Kan kontaktes på 29872907. Så kan jeg smide billeder osv.


    Jeg gider ikke sende det ;) kun til hent selv!

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Jamen jeg har faktisk en kasse liggende med nogle gamle pentium4 og athlon boards, 2-3 cpu'er og nogle strømforsyninger samt lidt ekstra :)
    Kan kontaktes på 29872907. Så kan jeg smide billeder osv.


    Jeg gider ikke sende det ;) kun til hent selv!


    Har du en PSU liggende der kan trække et 4850HD til et projekt jeg er igang med? ^^

  • Glimnrende initiativ.


    Har selv en D-Link DIR-635 liggende som en ven smed i hovedet på mig - Mener han sagde noget om at den ikke ville på det trådløse ordentligt, hvilket jeg gætter på var en fejl 40. Har dog aldrig testet den igennem selv.


    (Har sikkert også lidt andet blandet - Skal lige rode gemmerne igennem)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Nogle som ligger inde med et MB + CPU, som de bare havde tænkt sig at smide ud så tager jeg gerne imod da jeg står og skal lave en lille gamer pc til kæresten.
    PS. betaler gerne fragt eller henter vis det er på fyn :9xo

  • #12 - Nu sad jeg sammen med Mario, da vi fandt på idéen til tråden her, og den er absolut ikke ment som en sælges/købes/søger tråd. Hvis du har noget, du gerne vil give bort, så skriv endelig. Men vi er ikke interesserede i at åbne op for "Jeg søger..." indlæg, da tråden lige med et drukner i den slags. Det ser vi gerne respekteret!


    Fortsat god dag til alle.