Bedøm mit hjemmelavet musik pleasy!

• :dance:

Wolla wolla
    :))

Hvis i overhovedet mener noget alvorligt med jeres sangteksten til "Systemet" - så drop jeres oversmarte attituder, jeres grimme sprog (på dansk) og drop narkoen...

I kan sq da ikke tro at folk vil godtage jeres "type", hvis i lægger ud med at vise den slags sider af jer :dots:

• øeh.. ville meget gerne men kan ikke rigtig finde et link til dit musik. Men hvis du smider et link til et mp3 et sted, skal jeg nok rykke den ned og lytte den igennem

Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

Oprindeligt indlæg af Zigiro
    :dance:

Wolla wolla
    :))

Hvis i overhovedet mener noget alvorligt med jeres sangteksten til "Systemet" - så drop jeres oversmarte attituder, jeres grimme sprog (på dansk) og drop narkoen...

I kan sq da ikke tro at folk vil godtage jeres "type", hvis i lægger ud med at vise den slags sider af jer :dots:

Ja, hold kæft noget *BIIIP* hvis jeg skal sige min ærlige mening ... Men det er meget generalt for den slags musik IMO. Alle de typer skulle tage og få sig et ordenligt arbejde og blive en respektabel samfundsborger istedet for at gå og klø sig i skridtet og sige "wolla-billa" eller "hva´ der deeer" imens de ligner noget der er egnet til at teste landminer med. :))

... Men hvis man er 10 år, så er det vel okey at lege ganster ... Alle andre med en IQ der overstiger en overmoden vandmelons IQ ved bedre... :))

If u dont like it.... I Dont care... :))

• Okay værre skal man da lede meeeeeeeget længe efter... Uden at overdrive vil jeg indrømme at dette er det væreste omgang CRAP jeg nogensinde har hørt.. Hvis "crewet" var mellem 12-13 år så er det da til at forstå men taget i betragtning at alderen er mellem 17-18 år så kan jeg ikke lade være med at grine..
    En idé ville nok være at hvis jeres hensigt med dette "musik" er at skabe en stemme der skal bruges til at udtrykke jeres politiske holdninger så tag lige og køre jeres lyrik igennem en skrivekontrol, så virker det mere troværdigt end jeres 4 klasses grammatik.

Meeeen alt er ikke slemt.. I skal have tak for at give mig et grin, man møder sjældent så inkompetente indstillinger som i jeres musik...

Held og lykke i fremtiden :] med musikken ser det ikke for lyst ud.

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Okay værre skal man da lede meeeeeeeget længe efter... Uden at overdrive vil jeg indrømme at dette er det væreste omgang CRAP jeg nogensinde har hørt.. Hvis "crewet" var mellem 12-13 år så er det da til at forstå men taget i betragtning at alderen er mellem 17-18 år så kan jeg ikke lade være med at grine..
    En idé ville nok være at hvis jeres hensigt med dette "musik" er at skabe en stemme der skal bruges til at udtrykke jeres politiske holdninger så tag lige og køre jeres lyrik igennem en skrivekontrol, så virker det mere troværdigt end jeres 4 klasses grammatik.

Meeeen alt er ikke slemt.. I skal have tak for at give mig et grin, man møder sjældent så inkompetente indstillinger som i jeres musik...

Held og lykke i fremtiden :] med musikken ser det ikke for lyst ud.

LOL - det var lige hvad jeg tænkte :D men gad ik sige det, han fatter sikkert alligevel hat af det :]

årh hvad wolla mand, så cruiser jeg bare hjem til min homeground og rapper lidt med homies og knepper ho's

Ja, flot! - Men spar i det mindste os andre for så meget som at få færden af jer :rolleyes:

• Nå hørte den der First Time...

Puha - slet ikke mig. Det første der rammer mig er at det lyder totalt som Outlandish rippoff (bare dårligere).

Nå men så prøvede jeg at lytte til teksten og efter 1½ minut var jeg stadig ikke kommet frem til noget sammenhængende - det rimede bare engang imellem :rolleyes:

Ej er ked af at sige det, men det er sg* godtnok ikke særlig godt - faktisk skidt :(

• Blev psykisk ustabil af at høre det… lidt musisk udfoldelse er altid godt så pil op af for det… men rap hip hop møg crap….. synes bare det gangster rap høre sig New Yorks skumle gade bander til, jeg mener, det er jo begrænset hvor meget gangster man kan være 20 kvadratmeter århusiansk gågade….

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

Rettet en gang, sidst af sol_jakobsen ().

• ...L o L ...

* Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

• hehe tror ikke jeg stopper med at grine lige med det samme.... nej jeg vil sige til det der "DONT QUIT YOUR DAY JOB"

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    Blev psykisk ustabil af at høre det… lidt musisk udfoldelse er altid godt så pil op af for det… men rap hip hop møg crap….. synes bare det gangster rap høre sig New Yorks skumle gade bander til, jeg mener, det er jo begrænset hvor meget gangster man kan være 20 kvadratmeter århusiansk gågade….

Blev ? :T ... *G* Ej kan godt følge dig... ;)

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    hehe tror ikke jeg stopper med at grine lige med det samme.... nej jeg vil sige til det der "DONT QUIT YOUR DAY JOB"

Fed7haS

Yeah... WELL SAID... :clap: :clap: :clap:

• Nu er min musik smag meget varieret - alt efter humøret.

Nu går jeg udfra det er demoer der er blevet lavet. Det eneste jeg vil råde jer (uden at være for alt for grov), er at I burde få lavet jeres demoer i en bedre (isoleret) lydstudio, og jeres sang/rim teknik kunne have øves noget bedre.

Men ellers synes jeg det er godt at I har forsøgt at lave nogle demoer.

• :lame: :lame: :lame:

det er da godt nok ikke liiige mig. måske skulle i finde en anden interesse, frimærker måske, eller sanger på døveskolen(gad vide hva alle de håndtegn betyder på tegnesprog)...:P :boxing: :boxing:

• Yo what up dog.. Got some bling bling my man.. :))
    HAHA, I forstår godtnok at flame dem.. :P
    Men, I har brug for noget mere, hm hvad hedder det, beat.. Det er egentlig bare noget sang, hvor I nogle gange siger noget så højt at det giver så et bang i micen, tænk lidt på det... Og så QUIT den der dansktalende rap... Hvis det skal lyde fedt så bliver i nødttil at få noget accent på, noget arabist islæt.. Det' ik fedt at høre så noget dansk, "bare fordi vi ik gider at spise jeres [frækædellle], når vi ved i har en anden etnisk baggrund(det er ikke racistisk ment) .. Få noget ordentlig engelsk ind i rappen også .. :)) OG SÅ RÅB, ik det der nærmest hvisken i micen.. Og nogen i baggrunden til at ligge stemningen ku være fedt..
    Har svært ved at få min holdning ud, kender ik alle de ord som musikere bruger til at beskrive, men prøvede da..

Ps. Øv,øv,øv,øv(træne i ved)!! Tror i kan gøre det bedre end det