Asus X550ln Cn065h

  • Hej Twerkers.. øh, Tweakers!


    Jeg står og skal købe en ny bærbar og har så godt som besluttet mig for denne ASUS X550LN CN065H: http://www.edbpriser.dk/baerba…ln-cn065h-id-8305528.aspx


    Er der nogen der kan give mig lidt input omkring value for money etc. Og måske dele erfaringer, så jeg kan finde ud af om jeg skal tage det sidste skridt og bestille den.


    Kravene er simple, den skal kunne game på et fornuftigt niveau, jeg er træt af single digit FPS i teamfights (LoL mest, måske lidt WoW og diverse)
    Derudover skal den så bare holde nogen lunde strøm og ikke være alt alt for grandiøs, da den skal bruges på Uni :)


    Det skal siges jeg er ret fast lagt på at skulle have en ASUS, da jeg har hørt mange gode ting om dem, men jeg er ikke afvisende overfor en anden lignende model, hvis der findes et federe alternativ.


    Budgettet skal siges at være max 6000.


    P.S. Kunne forresten ikke finde nogen tråd der handlede om denne specefikke pc, håber ikke jeg har overset en post der tager sig af dette emne :)

  • til den pris er det nok svært at finde en ny gaming bærbar umiddelbart...evt se om der er nogle brugte på tweak.dks brugt forum eller andre. kan du finde en smule mere er der en dell bærbar her fx stærk Dell laptop til universitetsbrug

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Jeg kan godt se, hvad du mener, men nu er det ikke en decideret gaming PC jeg søger.


    Med "fornuftigt niveau" mente jeg blot, at den gerne skulle kunne trække LoL(hovedsageligt) og WoW på et niveau der er til at holde ud. Det antager jeg nu at denne her kan, så det er måske mere erfaringer med selve ASUS'en jeg leder efter. Anbefalinger for eller imod :)


    Men tak for inputtet ikke desto mindre!

  • Grafikkortet i maskinen, NVIDIA GeForce 840M, burde sagens kunne trække både LOL og WOW.
    http://www.notebookcheck.net/N…eForce-840M.105681.0.html


    Nu har jeg ikke lige prøvet den Asus laptop, som du linker til. Men jeg synes, at Asus laver nogle udemærkede maskiner med en ret så god samlekvalitet.
    Største problem jeg har haft med deres laptops, er deres noget upræcise touchpad samt at finde drivers til dem.
    Udover det så er batteriet på maskinen, som du linker til ikke så stort, så du kommer nok hurtigt til at lære, hvor stikkontakterne på universitet er placeret! ;)
    Held og lykke med det.