Indlæg af Martiin

    Hej


    Det korte svar er: Ingen af dem er bedre til spil. ;)
    De tre første som du selv forelår, har alle et entry level grafik kort, som jeg ikke vil betragte som egnede til spil.


    Den Acer Aspire som du foreslår har et NVIDIA GeForce GT 750M kort, som godt kan bruges, men jeg ville nu nok tage Asus'en, som Shoutingseekers kom med, som har et nyere 840M kort.


    Men som der også blev sagt, så får man ikke meget gamer laptop til 5000 kr og du bør nok spare noget mere op, så du kan købe en med minimum et GTX 850M kort.


    Du kan som udgangspunkt slå grafik kortet fra den bærbar, som du har fundet op i følgende liste og se, hvordan det klare sig:
    http://www.notebookcheck.net/M…Benchmark-List.844.0.html


    Husk også at grafikortet langt fra er alt på en bærbar, så det nok er en god ide at finde et review af maskinen, før du køber.


    Held og lykke med det! :thumbup:

    Grafikkortet i maskinen, NVIDIA GeForce 840M, burde sagens kunne trække både LOL og WOW.
    http://www.notebookcheck.net/N…eForce-840M.105681.0.html


    Nu har jeg ikke lige prøvet den Asus laptop, som du linker til. Men jeg synes, at Asus laver nogle udemærkede maskiner med en ret så god samlekvalitet.
    Største problem jeg har haft med deres laptops, er deres noget upræcise touchpad samt at finde drivers til dem.
    Udover det så er batteriet på maskinen, som du linker til ikke så stort, så du kommer nok hurtigt til at lære, hvor stikkontakterne på universitet er placeret! ;)
    Held og lykke med det.

    Hej!



    Jeg går udfra, at du skal bruge computeren til spil? Af de to ville jeg helt sikkert vælge den sidste.



    Den første af de to er sidste års model, og kører med to grafikkort i SLI. Folk rapporterede problemer med drivers, samt den blev MEGET varm under brug. Jeg villle ikke anbefale den ud fra, hvad jeg har læst om den fra diverse forums.


    Den anden er dette års udgave med det nye GTX860M grafikkort. Den er ret ny, så der er ikke så mange, som har gjort sig erfaringer med den. Der ligger nogle tests af den på youtube osv. og her lyder den udemærket.


    Held og lykke med det!