Test af ASRock Fatal1ty H97 Killer

  • Vi har for ganske nyligt taget et kig på ASRocks Fatal1ty Z97 Killer, og derfor skal vi da også lige i denne omgang have kigget lidt på lillebroderen dertil, nemlig H97 Killer. H97 Killer udmærker sig ved at være billigere, men samtidig må man så også tage til takke med, at det ikke er muligt at overclocke på dette bundkort. Derfor behøver det jo ikke at være et dårligt kort, og jeg glæder mig rigtig meget til at gennemgå det med jer, så vi kan få set, hvad det egentlig kan præstere. Så følg endelig med på de kommende sider.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/2005/large_front.png]


    Læs Test af ASRock Fatal1ty H97 Killer

  • Det lille stik til venstre er den del, jeg taler om, Hymn! Endvidere gætter jeg ikke! Jeg formoder noget, så lær at læse ordentlig efter, inden du kaster om dig med udråbstegn, der indikerer råben....


    Slutteligt vil jeg gerne sige, at jeg blot antyder, at det måske kan være næste generation af af connectors. Ikke at det ikke er en SATA Express port, for selvfølgelig er det en SATA Express port.


    Almindeligvis bliver jeg ikke harm, når folk kommenterer og vil diskutere en artikel, som jeg har skrevet. Men det gør jeg, når de anklager mig og bruger udråbstegn for noget, jeg slet ikke har udtalt mig om.


    God aften og nyd weekenden!