NVIDIA redeem code watchdogs

  • Hvor i forløbet sidder du fast?


    Mener ikke at kunne huske at det er så svært at få dem til at virke. Noget med at du får en internet addresse på en kupon som laver en uPlay
    kupon kode der gør spillet gratis at "købe" inde på deres side.


    Der hvor problemet plejer at opstå er hvor nVidia linker til en US? udgave af de spil du prøver at købe, som uPlay ikke tillader. Tilføj selv din "lokale" udgave af spillet til indkøbskurven med koden og det skulle virke.


    Sådan husker jeg det ihvertfald fra da Splinter Cell udkom sidste år :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Du skal ind og redeem din kode ;)


    http://www.geforce.co.uk/games…h-dogs/bundle/redeem-code



    Lidt Off Topic. Men hvordan synes i det køre på AMD hardware? Synes jeg har en hel del lag spikes selv på medium. Godt jeg får mit nye gtx 780 i dag :9xo

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Havde ikke nogen spikes på min udgave med et 760, men det går godt nok ned ofte - har haft adskillige bluescreens. :huh:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • spillede det lidt igår og har indtil videre ikke haft nogle problemer...



    dog en anden side af sagen er at mit bundkort et begyndt at hyle og skrige under stres, lyder som et nyt bundkort øv øv...