• Laang historie kort. Jeg er på udkig efter en MX299Q skærm, og d. 17/3 gik jeg ind på deres hjemmeside og så at de havde den til 1886,25 kr, så det var en besparelse på 1489,75 kr. Dette tilbud var aktivt i 45 minutter.
    Jeg bestilte en på stedet.
    Jeg har stadig ikke modtaget den, da deres leverandør desværre ikke kan fortælle hvornår den er på lager.
    Det første feedback jeg fik var "Der er desværre en forlænget leveringstid på den vare du har bestilt, og vi kan lige nu ikke sige dig hvornår vi kan levere til dig. Vil du prøve at vente eller skal vi slette din ordre ? eller kan du alternativt måske bruge en anden vare"
    Nu er der 6 dage til at det er 2 måneder siden jeg bestilte den... Ærlig talt synes jeg det er virkelig dårlig stil! For 3 uger siden gjorde jeg dem opmærksom på at jeg ville poste en tråd herinde, hvis jeg ikke modtog den senest 1. maj. Nu har de så fået en del extra tid, og de vil åbenbart hellere få dårlig omtale, end at levere en vare. Sjovt nok har top 10 på edbpriser.dk den på fjernlager, med 2-3 dages levering.
    Så nu vil jeg bestille den til normalpris, hvilket ikke generer mig. Men jeg synes stadig det er lettere fesent at udbyde en vare på tilbud, som man ikke har i sinde at levere!

  • Det lyder da som en kedelig oplevelse du har haft med dem..
    Personligt har jeg ikke købt meget hos dem, men bestilte en ASUS VX238H monitor hos dem for en uge siden, som ganske få dage senere var i mine hænder.. Ingen problemer..


    Nu har jeg så bestilt to varer yderligere hos dem i sidste uge, hvoraf den ene af varerne skulle være kommet på lager i fredags.. Men da den sidst på eftermiddagen endnu ikke var kommet på lager, så kontaktede jeg dem for at få en status..
    Hertil blev jeg oplyst, at leverandøren var forsinket og at varen højest tænkeligt ville lande hos dem imorgen, mandag..


    Så må vi se om jeg skal samme mølle igennem som du har været, eller om de rent faktisk får den hjem imorgen..
    Spændende spændende..

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

  • De lyder som om de har lavet en fejl på deres hjemmeside og derfor prøver at kører dig træt i sagen, så du derfor annullere den...


    Men stop! Du skal forsætte, du har krav på varen og kan derfor vælge at give dem en leverings frist (skriftligt så du kan dokumentere det senere evt.) eller stille en tilsvarende eller bedre skærm til rådighed.


    Alternativt kan du tilbyde dem at de kan købe varen hos en anden butik i danmark og at de selv står for den eventuelle difference der måtte være mellem prisen du har bestilt til og prisen på varen andensteds. (dette er en del af købeloven, dette bruges ved eventuelle lange leveringstider hos leverandøren og manglende info fra butikken du har handlet hos)


    Derefter kan du gøre dem opmærksom på at du vil starte en sag hos forbrugerklagenævnet såfremt ingen af ovenstående muligheder kan efterkommes.






    Der tages forbehold for fejl, men det er sådan jeg har lært at håndtere sådanne sager. :)

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Husk de er E-mærket hvilket de kan miste hvis du trækker dem i forbrugerklagenævnet :)

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

  • Nå, det lader til at jeg åbenbart skulle samme mølle igennem.. De bliver ved at udskyde leveringsdatoen..
    Jeg har så valgt at droppe ordren hos dem og bestille den andetsteds, dog til cirka 20 kroner mere..

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X

  • sidste gang jeg brugte BJ var nogle år siden der vil de ha 50kr for at pakke varen sammen dag ellers kunne der godt gå 3-4 før de gad pakke den, fandme useriøst.


    har ikke handlet der siden 8o

  • For lige at følge op på min ordre afgivet til B.J. Trading søndag den 11. maj, så modtog jeg pakken med posten tirsdag den 13. maj :)


    Men jeg tror bare generelt, at man kan være uheldig sommetider. Jeg har foreksempel haft en uheldig oplevelse med Proshop, der ikke kunne tage sig sammen til at sende nye ram til mig, så jeg måtte annullere ordren og bestille andetsteds.