Test af Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming Keyboard

• Så blev det Tweak.dks tur til at få fingrene i det spritnye Razer Blackwidow Ultimate 2014, der er udstyret med Razers egne mekaniske switches. Disse er ifølge Razer de første mekaniske switches, der er udviklet specielt til gaming. Læs med og se, om Razer Blackwidow Ultimate 2014 lige er det, du står og mangler.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1919/large_front.png]

Læs testen af Razer Blackwidow Ultimate 2014 Gaming Keyboard

• Har opbygget en del mistidlig til Razer så at kræve over 1000 kr for det tastatur, er lige en tan for meget. Selv ville jeg hellere smide penge efter Corsair eller Logitech.

AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

• En tang ligefrem? Jeg bruger da bare et kreditkort eller en smørkniv hvis jeg skal have et par taster op for at få en krumme eller to op? ^^

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Meget sjovt, du skriver det, HerrMansen.. Da jeg skrev testen, kunne jeg simpelthen ikke komme på, hvad sådan en hed, og det bedste ord/betegnelse, jeg kunne komme på, var en tang ;)

Men hvorom alting er, så er det ikke alle, der er lige ferme med et kort/kniv, og mange vil være bange for at hive tasterne af med noget, der ikke er lavet til formålet

• Mjaa... nu ville jeg så personligt påstå at du ikke kan gøre det forkert med noget stumpt. Det er jo bare en simpel "ind under og vip" bevægelse. Som jeg fik mere end nok af da jeg skulle skifte hele mit Stealth tastatur ud med danske knapper i sin tid. :))

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Fed aprilsnar, et razer produkt der anbefales ! :D 8))))

Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

Mobo: ASrock Z77 Pro3

CPU: Intel I7-3770k

CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

PSU: Corsair HX 850

GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality