Jeg står og mangler et headset med mikrofon, max pris er 300 kr., er der et der kan anbefales?
-
-
Ja! Sennheiser HD477! De er MEGA nice
-
Sennheiser PC150
-
Labtec Axis-002 du kan slet ik mærke du har dem på!!..... Vel og mærke de første 3timer.. Så gnaver den i ørene. men lidt hjemmefusk med vat, så gnaver de ikk bag ørene mer! og microfonen er også go!
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Sennheiser PC150
Hmm. Jeg var ellers overbevist om der stod max 300,- og ikke max 600,- i starten af tråden:tongue:
Måske er det mig der ikke kan læse -
Oprindeligt indlæg af scully
Hmm. Jeg var ellers overbevist om der stod max 300,- og ikke max 600,- i starten af tråden:tongue:
Måske er det mig der ikke kan læseSå jeg ikke lige
-
hehe... Heller ikke mig..
-
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2257 er måske en mulighed?
Har godt nok et Sandberg PilotSet, som har en god lyd, men efter ca. et ½år begynder der at komme løse forbindelser i ledningenog så er det hvad jeg vil kalde tungt
-
Har næsten lige købt et Altec Lansing AHS202 og er meget tilfreds.
Yderst behagelig at have på og god lyd til pengene. :] Pris: 129 kr. i Computer City.Her lidt af hvad de skriver:
"Kvalitets 32mm neodymium driver giver en fuld og rig lyd.
Støjreducerende microfon hjælper med at fjerne baggrundssstøj.
Handy in-line volume kontrol til regulering af lydstyrke.
Microfon volume kontrol (Høj - Lav - Mute)."[Blocked Image: http://www.alteclansing.com/images/AHS202_l.jpg]
Der er en artikel på Tweakup.dk hvor det får en fine ord med på vejen og høj karakter. 95 ud af 100 mulige
De har også kigget på de 2 "større brødre" AHS-302 og AHS-502 som er lidt dyrere og er lidt anderledes i forhold til 202 og som også får lidt lavere karakterer.
shg.dk og midtdata.dk har dem også + evt. andre.
-
Jeg har faktisk også tænkt mig at købe Altec Lansing AHS202 på shg.dk, så takker for responcen! Det er godt at der er nogle der har afprøvet det
-
kigger lidt med
dog hvis man kunne finde en adapter til mig headset fra arbejde vil jeg til hver en tid snuppe det. Det koster bare ca. 1700kr