Test af ASUS Radeon R9 270 DirectCU II OC 2GB

• Så er Tweak.dk igen klar med en videoanmeldelse. Vi har nu fået en del feedback fra jer brugere på, hvad vi kunne gøre bedre, og mange af disse ting er selvfølgelig taget til efterretning. Derfor håber vi nu, at denne er bedre end sidst. Denne gang tager vi et kig på ASUS Radeon R9 270 DirectCU II OC 2GB, som er et mid-end kort, der byder på ret god ydelse til en rimelig pris. Se med og bliv klogere.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2014/review/1900/large_front.png]

Læs testen af ASUS Radeon R9 270 DirectCU II OC 2GB

• fin bedømmelse, men vi mangler stadig 2 af dem på 1 gang test :D - men det vidste du nok jeg ville skrive.
    Prøv evt at sammenligne tests ud fra en fælles pris en gang..fx os der oftest kun har 1500kr til et nyt vil det være skønt, og ved godt priserne ændrer sig konstant, så måske ikke nemt

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Fint review, ikke lige så langt som det sidste, og må sige de 15-16 min er helt fint.. Når du kommer til On screen delen, er det så ikke muligt at kunne optage det med Fraps eller lignende? Da du kørte 3dmark og fik resultaterne, var det umådeligt svært at se på den hvide skærm, og når man ser diverse tests kunne det måske komme mere i dybden med netop fraps eller andre screen recordere.. Ved det bliver et helvede til klippe klister efterfølgende..

• fin bedømmelse, men vi mangler stadig 2 af dem på 1 gang test :D - men det vidste du nok jeg ville skrive.
    Prøv evt at sammenligne tests ud fra en fælles pris en gang..fx os der oftest kun har 1500kr til et nyt vil det være skønt, og ved godt priserne ændrer sig konstant, så måske ikke nemt

Det kræver jo bare også, at vi kan få producenterne til, at sende to på en gang. Det er ikke altid lige nemt, men er sikker på, at min chef gør hvad han kan for at få det til at kunne lade sig gøre :-)

Fint review, ikke lige så langt som det sidste, og må sige de 15-16 min er helt fint.. Når du kommer til On screen delen, er det så ikke muligt at kunne optage det med Fraps eller lignende? Da du kørte 3dmark og fik resultaterne, var det umådeligt svært at se på den hvide skærm, og når man ser diverse tests kunne det måske komme mere i dybden med netop fraps eller andre screen recordere.. Ved det bliver et helvede til klippe klister efterfølgende..

Vi har et lille es i ærmet, som i får mere at se om imorgen, ang. det med at optage skærmen. Men jeg garanterer og lover, at der fremover kommer bedre kvalitet på "screendumps" i vores videoanmeldelser :-) Og det er nu ikke være at klippe klistre det, end når det optages på et videokamera :-)