Battlefield 1942 Vietnam

Oprindeligt indlæg af marquis1
    Nice :D Det er så lækkert at skulle slippe for at fifle rundt med cderne!
    Jep, det siger den også når man laver af BF1942 cderne :)

Nemlig... Men fortrækker jo naturligvis en god NO-CD til hver en tid... :)) .... Det med at lave et Image er jo kun en midlertidig løsning indtil jeg finder en passende NO-CD... :D

Er ved at rydde ud på computeren så alle mine gamle ISO´er osv er røget sig en tur i skraldespaden.... Eller er på vej til det. Hvis jeg ikke har brugt de forskellige ting i over et par mdr, så ryger det ud... :D ... Tid til forårsrengøring ... :))

Ja, BF er lidt speciel... :T

• Nu er der folk der har spurgt lidt her de sidste par dage, så tænkte at jeg lige så godt kunne skrive det her også ... Kunne være der var et par enkelte der ikke kendte til dette og som kunne bruge det.

Ændre det så man kan se Hz sammen med opløsningen i Battlefield 1942 & Battlefield Vietnam :

STI : C:\Games\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings (Mit eksempel på hvor jeg har installeret spillet).

“VideoDefault.con” - Åbnes med WORKPAD (Husk at fjerne fluebenet I menu´en hvor manvælger hvilke program man vil bruge så WorkPad IKKE bliver standard-programmet for .CON-filer)

Find linien hvor der står ”renderer.allowAllRefreshRates 0”
    Der skal stå ”renderer.allowAllRefreshRates 1” istedet for.

Gem/overskriv filen med de nye ændringer.

Jeg har vedlagt et billede af hvordan det ser ud når man har ændret dette.

Ændre det så intro osv. ikke vises hver gang spillet startes :

STI : C:\Games\Battlefield Vietnam\Movies (Mit eksempel på hvor jeg har installeret spillet).

Der skulle gerne ligge følgende filer :

Dice.bik
    EA.bik
    Intro.bik
    Legal.bik

Sæt et ”1” foran alle filerne så det kommer til at se ud som følgende. Dette gør at når spillet startes, så hopper den direkte til hovedmenuen og man slipper dermed for intro´en, reklamerne osv.

1Dice.bik
    1EA.bik
    1Intro.bik
    1Legal.bik

• He he du er sku fræk hva :D Men takker for tippet. Jeg har ikke testet det, men mener jeg engang bare slettet video/intro filmene/filerne, og så gik den også bare direkte ind i menuen, men som sagt, har ik testet det.

Oprindeligt indlæg af learner
    He he du er sku fræk hva :D Men takker for tippet. Jeg har ikke testet det, men mener jeg engang bare slettet video/intro filmene/filerne, og så gik den også bare direkte ind i menuen, men som sagt, har ik testet det.

Ja, man kan også godt slette dem, men hvis man en dag står og vil vise intro´en til en ven, så er det jo ikke lige så fedt man har slettet den... ;) ... Derfor sletter jeg aldrig sådan noget småkravl... Kunne være man skulle bruge det ... Eller spillet gik i ged... Altid godt med en backup.... Gider ikke hyle som nogle af de kællinger her inde. *G* :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Ja, man kan også godt slette dem, men hvis man en dag står og vil vise intro´en til en ven, så er det jo ikke lige så fedt man har slettet den... ;) ... Derfor sletter jeg aldrig sådan noget småkravl... Kunne være man skulle bruge det ... Eller spillet gik i ged... Altid godt med en backup.... Gider ikke hyle som nogle af de kællinger her inde. *G* :))

haha fair nok :D Meeen så kunne man vel bare omdøbe mappen hvor filmene ligger i :D eller hva?

Du er en spøgs mand :D Men nej, har jeg ikke, he he min M8 er ved at hente det, så der skal games i næste weekend, forældrene er ikke hjemme, endnu mere nice. :))

Tisk Tisk ... Det skal da købes. Er hver en krone værd. :clap:

Tjaaa måske for dig, som har en ikke så hellig månedsløn :D 800,- om måneden her, det kan altså ikke blive til alt hvad hjertet begærer ;)

HeHe... Slyngel... :T

Så må du løbe hurtigere med aviserne... :))

Men nok om det... Det er jo ikke sladdertråd.. ;)

• Tjaaa, nu render jeg rundt og fejer svejerstøv og metalspåner op :D Næsten værer end aviser.

Jooooooooo :D *GG*

btw, du må da have en ordentlig sjat spil, hvis du køber orginale hver gang?

Oprindeligt indlæg af Torque
    Jeg er totalt forelsket i den M-60'er. Den rykker simpelthen bare fodtusserne i stykker :evil:

grafikken kan slet ikke sammenlignes med BF:1942 - den er meget mere rig.

Den er også klart blevet min farvorit. Var ikke så glad for den i BF1942, men er sgu blevet det i VIETNAM. Der er den sgu for lækker.... :))

[Blocked Image: http://pcmedia.ign.com/pc/image/bfvietnam_012804_064.jpg]

og så min heli... Cobra´en :))

[Blocked Image: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/915255_20040310_screen004.jpg]

... Da jeg startede med spillet syntes jeg den var HELT umulig at styre, men det er jo FLERE dage siden. Nu går det heeelt udemærket... :))

• Jov jov, det ser da fint ud.. Tror nu lige jeg venter med at investere i det, skal altså have Far Cry.. Men hva'..
    Den M60 er den "usable" samtidig med man står op :)) ? For så er det fandme ligeså lamt som når der er nogen der render rundt med en MG42 i Forgotten Hope mod og leger rambo! :]

Edit: En af de ting jeg har hørt mange brokker sig over er at alle vil være US, og ikke fjenden ( hva faen er de nu, Sydvietnamesere right :P ? ) Har i oplevet det ?

Oprindeligt indlæg af marquis1
    Jov jov, det ser da fint ud.. Tror nu lige jeg venter med at investere i det, skal altså have Far Cry.. Men hva'..
    Den M60 er den "usable" samtidig med man står op :)) ? For så er det fandme ligeså lamt som når der er nogen der render rundt med en MG42 i Forgotten Hope mod og leger rambo! :]

Ja, man kan godt bruge M60´eren imens man står op, men ligesom i virkeligheden så er den ikke så precis som den ellers er ....

og JA, men kan godt stå op og affyre en M60´er... ;)

• Guten tag, jeg ville bare lige informere dig om, at der er mange, der har haft problemer med DVD-versionen (har jeg i hvert fald læst rundt omkring på forums) :)

Bare så du er klar over det!

Desuden ville jeg lige høre, om du kender nogle gode danske servere?

Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

• Hvad så rødder er det pengene værd??
    Kan det overtage dc-battlen :rolleyes:

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed