AeroCool DS Cube Red Edition

  • Sidste gang vi kiggede på et produkt fra producenten AeroCool, var det det noget specielle Strike-X air-kabinet, der stod for tur. Denne gang er det dog et lidt andet kabinet, vi skal kigge på. Der er tale om et kabinet, som fås i mange forskellige farver, og som understøtter op til micro-ATX bundkort, forskellige vandkølingssystemer, og så har vi med et cube-kabinet at gøre. Mød AeroCool DS Cube Red Edition.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/201…dk_AeroCool_DS_Cube_2.JPG]


    Læs testen

  • Elsker den negative del "Wanna be Bitfenix Prodigy M?" :D

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg er ny bruger af Tweak.dk, og har nu læst en del kabinet tests. Er det permanent at der ikke længere vises temperaturer på GPU og CPU ved jeres tests? Det var nemlig temmelig lækkert, og jeg gad godt se hvordan dette kabinet klarer sig. Den har jo suverænt CPU airflow, men jeg er spændt på om fronten lukker nok luft ind, samt hvor meget frontblæseren ville larme hvis man satte et støvfilter op foran det..


    Tak for en fin test ellers!

  • Hej jAMBAZZ


    Ja det er permanent at vi ikke længere laver temperatur tests, da det simpelthen tager for lang tid, i forhold til hvor mange de rent faktisk gider sidde og kigge på dem :)