Noctua NH-U12S

  • Denne gang er turen kommet til Noctua NH-U12S køler, der er én af kølerne fra den privindende NH-U12 serie - og det er bestemt ikke uden grund. Ikke bare er den gudesmuk at se på med sit geniale design - den yder også til UG. Men langt mere om det senere. Der er her tale om en twin-towerkøler i standard 120mm størrelse.


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/201…octua_nh_u12s_nh_u14s.jpg]


    Læs testen

  • Har selv erhvervet mig selv deres NH-U12P SE2 for 349 kr inkl fragt. Så glæder mig til at få den ind ad døren.


    Men lige et spørgsmål til testerne. Hvordan gir det mening at du siger i negativ at kølen er lidt for dyr. Men oppe i positivt står der at du får hvad du betaler for. Forstår jeg ikke helt??

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Det er mere ment som en information til brugeren om, at køleren ligger i den dyre ende af skalaen, men man får, hvad man betaler for :)
    Cirka 500 kroner er meget for en køler, vil mange mene, men den er absolut det værd.
    Dog skriver jeg heller ikke, at den er for dyr, men at prisen er "lidt høj".


    Der er en mening med galskaben. Den er bare svær at tyde ;)

  • Jeg ville ønske de brugte nogle andre farver. Den der bæ-farvede blæser er ikke lige mig. Men ellers er Noctua jo creme de la creme inden for køling.


    I øvrigt lidt spøjst at U12S klarer sig lige så godt som storebror U14S, men det kan måske være forskellen først bliver tydelig hvis man kører med en mere strømslugende processor (f.eks. Core i7-4960X eller FX-8350).

  • De

    Jeg ville ønske de brugte nogle andre farver. Den der bæ-farvede blæser er ikke lige mig. Men ellers er Noctua jo creme de la creme inden for køling.


    I øvrigt lidt spøjst at U12S klarer sig lige så godt som storebror U14S, men det kan måske være forskellen først bliver tydelig hvis man kører med en mere strømslugende processor (f.eks. Core i7-4960X eller FX-8350).

    havde jo en prototype med sort farve ved CES 2013. Så måske ser vi dem snart ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Vi har mere på vej fra dem :-)


    :rules:

    Argggh hvorfor skal du altid gøre det der ^^ nu sidder jeg her og kan ikke vente på nye ting fra noctua.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB