OZone Oxygen - In-ear headset

• Det er efter hånden længe siden vi sidst har taget et kig på et produkt fra producenten Ozone. Men i dag er dagen, hvor vi springer ud i endnu et, og lader blikket falde på Ozone Oxygen. Der er her tale om et gamer headset, som ikke er som alle andre. Når man tænker på et normalt headset, tænker man store ørebøffer, som slutter rundt om ørene og med en støtte på hovedet.

Dette er dog langt fra tilfældet med Oxygen som er et in-ear headset, som har alt hvad man kan finde ved større headsets som sidder over hovedet. Vi finder blandt andet også mulighed for at benytte Oxygen til telefoner, da det kommer med et enkelt 3.5mm jackstik. Men nok om de enkelte detaljer, og lad os i stedet tage et kig på hvad man får med i kassen.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/201…eative_Ozone_Oxygen_5.JPG]

Læs testen

• i skriver at den virker fint til mobiltlf, men hvad med en sony erichsson Xperia da stikket der også virker som antenne til radio ?

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Vi kan umuligt teste på alle modeller

nej selvfølgelig ikke, men SE xperia er da en stor del af mobilmarkedet og de bruger et lidt specielt stik var de lidt oplagte også at få med

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Kan som tillæg fortælle at Sony Xperia serien IKKE bruger specielle stik med mindre du vil have fjernbetjening på headsettet. Så længe headsettet har en 3,5mm jackstik så vil det passe ind i ALLE Android telefoner jeg indtil videre har mødt.

• Jeg har vundet dette headset i en konkurrence på Tweaks facebook side.

Er dog utroligt skuffet over kvaliteten på ledningen.
    Efter brug på min mobil max 10 gange hvor jeg har siddet stille i bussen og hørt musik, så er ledningen gået fra hinanden i samlingen. Og nej der er ikke blevet rykket i ledningen på nogen som helst måder, man kan endda se på ledningen der ikke er rykket i den overhovedet, men den har aldrig rigtig siddet ordenlig fast i samlingen, så den kunne Ozone godt lave om på.

Lyden er kanon, og den lille taske er lækker at have med så de er til at passe på.

Dog ikke et headset jeg kan anbefale når ledningen ryger fra hinanden efter næsten ingen brug.

Så nu er jeg selv på udkig efter nyt headset, det bliver noget med en ordenlig fed ledning.
    Nok noget ala Steelseries Siberia V2 headset til iPhonen.. Det ved man da hvad er :)