Test af Corsair Obsidian 900D - Ultra Tower

  • Tidligere her på Tweak.dk har vi kigget på det lille og lækre Obsidian 350D, som fik nogle gode ord med på vejen. Den tidligere topmodel i Corsair`s Obsidian serie hed 800D, men som du nok har fået med, kom Corsair med et nyt gigantisk kabinet tidligere i år, i form af deres 900D. Dette er kabinettet for dig, som ønsker noget af det største på markedet, som kan huse alt det hardware på markedet du måtte tænke dig, for ikke at glemme muligheden for at have fem radiatorer monteret samtidig, uden nogen form for modding! - Dette lyder jo direkte ”vand”-vittigt!


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/201…sair_Obsidian_900D_44.JPG]


    Læs testen

  • Savle da jeg så dette kabinet til CES :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • har selv fået mig sådan et kabinett og monteret dette system i det
    3930K,
    ASUS Rampage IV Ex,
    Noctua NH-D14,
    Corsair 16GB 1866MHz
    Sapphire HD 7970 Oc
    Samsung 830 256gb
    6* sata harddiske
    Corsair Professional Gold AX1200
    Lamptron FC Touch Blæserstyring


    og 8 fans


    og næste projekt hedder så vandkøing :-)


    og nej hvor det bare gik som smurt at monter det hele :-)


    :9xo :9xo :9xo

  • Mange tak folkens regner med at gå næsten all in med at få min cpu kølt ned med vand :-) lige pt køre jeg 4.2 ghz ved 1.34v og der bliver den ca 66 grader ved full load med prime og noget gammel kølepasta :-).. så skulle gerne komme op på de 5 ghz med vand :whistling: :whistling:

  • fedt setup white. :thumbup:, jeg har selv lige købt bæstet, og er i fuld gang med og montere
    hele mit nye system. som består af.
    bundkort. msi z87 xpower. cpu i7 4770 k
    32gb corsair dominator platinum
    4 gtx titan.. strømkabler..corsair red strømkabler.
    asus blueray drev
    21 corsair blæser som skal fordeles på hele vandkøling,s systemet, når jeg når så langt.
    2 radiator af 4 gange 120 millimeter :boxed:.
    corsair AX1500i strømforsyning. når den engang kommer på market. :whistling:
    tastatur mad catz striker 7
    mus mad catz rat 9.
    skærm 3 stk asus 3D 27 tommer.
    hørebøffer.. razer black shark.
    og til og drive herligheden med kommer et stk
    asus xonar essens one.
    det hele er moske en del overkill. men hvorfor
    ikke prøve når man nu havede muligheden. :rolleyes: :ph34r: :rules: