NY budget printer, what to buy?

• Mine forældre skal have sig en ny billig printer, de har nu en HP og faldt over at elgiganten har en hp deskjet 3520 til 500 kr, men det er så uden farve og umiddelbart er de små dyre så det billige køb som jeg troede det var, var det så ikke.

Deres krav er at den skal kunne scanne, printe og kopire, de skriver sjældent ret mange sider ud af gangen.
    Og så skal den kunne være på netværket enten via kabel eller wifi.

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• Bare husk på, at de printerpatroner der sidder i de billige printere ikke indeholder ret mange ml blæk.
    Der er rigtig mange der tror det bedre kan svarer sig, at købe en ny printer, i stedet for at købe en blækpatron.

• Googlede lidt og ser ud til at den HP er en smule ustabil og mister nettet og da jeg bor en stykke fra mine forældre vil jeg have noget til den som bare fungere, så pt kigger jeg på en Canon og en Brother til omrking de 700-800 kr til dem =)

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

• jeg ville vælge en Brohter, har det selv og må sige det er nok den bedste printer jeg har haft, den kan både scanne, printe og kopiere så har den wifi :)

den jeg har (DCP-585CW) kan ikk fåes mere men den nyere udgave DCP J525W ellers er der jo lillebror DCP J315W også den mindste af dem DCP J140W de er alle trådløse og super nemme at sætte op :)

• http://www.brother.dk/g3.cfm/s…130/s_product/DCPJ315WZW1

Har kigget meget på DCP J315w og tror det er den rigtige printer at købe til dem.

Men tænkte hvad er forskellen mellem den lidt større model og så den "lille" J315W?

Nogen der har noget negativt at sige om Brother printere?

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

• Brother har en forfærdelig kundeservice (og reparationsservice). Kan husk da vi skulle have vores gamle DCP145 (Inkjet) ind til reparation, fordi at den begyndte at lække blæk ud på papiret (og forøvrigt i hele printeren)

Svensk kundeservice over telefon (i sig selv lidt af et kritikpunkt, da jeg ikke forstår et halvt ord af det, og vi ikke kunne få lov at bruge mail), 4 ugers reparations-tid, og den lækkede stadigvæk da den kom tilbage. Og da vi så endelig fik dét fikset efter yderligere en måned, så begyndte den at nægte at printe sort hvid fordi at den blå patron var løbet tør (Hvilket den stadigvæk påstod efter en helt ny patron)

Alt lige i midten af en eksamens-tid, hvor man selv skulle have printer med :wacko:

Kæresten har dog købt en Laser printer fra samme siden da, og den har opført sig nogenlunde indtil videre... mén jeg venter på det uungåelige :huh:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• hehe der er altid nogen der er uheldige :D

vi har haft vores DCP 585CW i 5 år nu og den køre bare derud af :) god og stabil, god udskrift kvalitet og jeg skriver endda billeder ud på den på rigtigt foto papir og det klare den dælme godt :)

jeg tror den eneste forskel er skærmen faktisk, da J525W har touch og ikk alm knapper som J315W har

• Mine forældre skal have sig en ny billig printer, de har nu en HP og faldt over at elgiganten har en hp deskjet 3520 til 500 kr, men det er så uden farve og umiddelbart er de små dyre så det billige køb som jeg troede det var, var det så ikke.

Deres krav er at den skal kunne scanne, printe og kopire, de skriver sjældent ret mange sider ud af gangen.
    Og så skal den kunne være på netværket enten via kabel eller wifi.

Jeg tillader mig lige at henvise dig til en side, som kan hjælpe dig lidt på vej ved hjælp af prissammenligning.

• Vil klart anbefale folk ikke at følge malles link da det bare er spam/reklame.

Det endte med at blive en Brother som blev bestilt til dem.
    http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/6096…uct/DCPJ315WZW1

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

• Stort set det samme er sket med min Brother printer, som jeg ikke havde i mere end et lille års tid. Rigtig dårlig kundeservice, og printeren ville ikke printe sort/hvis, hvis der f.eks. ikke var mere blå farve i, selvom der stadig var rigeligt at den sorte patron tilbage. Printeren gik til pga et stoppet printerhoved, som åbenbart ikke kunne blive lavet.

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13