Er det kun mig sådan noget altid sker for ?

  • tak for den pæne tilsvinig
    men kan der bruges til noget not




    men til ariel og alle ander når i køber bil så få en kopbrasjons test på motoren det kan man forlange


    vis det er en 4 cylendret bil man køber er det et lille kort hvor der er 4 streger på de skal gerne gå lige højt på den skala der er på det og helst ikke for lavt et tal da det så betyder at motoren er slit op


    og ariel du skal ikke selv tag andsvaret for det der på den motor det er forhandlren der skal det
    der er ingen tvivl en gang


    og til alle ander folk her inde vis i ikke har en opritgi tilsving af os så stop det da det er for klamt og usmalig

  • Hejsa chippen


    Nu har jeg aldrig selv haft problemer med leveringer fra jer.. men du må indrømme at når man ser ting som man så i Kontant.. så må man også regne med at der kommer noget røg :) Jeg tvivler på at der er nogen der virkelig hader personerne bag chippen, men et sjovt samtale emne..
    Om der virkelig er så mange problemer med bestillinger fra jer eller om folk hidser hinanden op ved jeg ikke.. men det kunne da være spændende at lave en poll.. for jeg tror ikke det er så slemt som flk gør det til.

  • Jeg ville foreslå dig at kontakte FDM - her har de jurister der kan hjælpe med at klare paragrafferne. Det lyder ikke som en situation en almindelig forbruger ikke kan beskyttes imod.


    /Henrik

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    Jeg ville foreslå dig at kontakte FDM - her har de jurister der kan hjælpe med at klare paragrafferne. Det lyder ikke som en situation en almindelig forbruger ikke kan beskyttes imod.


    /Henrik


    Problemet er at de kun tilbyder retshjælp og juridisk hjælp til medlemmer. Står der ihvertfald på deres site :(

  • det er ikke så slemt som folk gør det til


    det folk flest har vært træt af her er vente tiden på reklamasjoner og det er kun grundet at vi er for få her andet er der ikke og sige til det at vi har alt for meget at lave i forhold til hvad der er af folk her
    men det er blevet meget beder da vi har fået et par ekstra folk på så der er lidt mere tid til folk



    næsten alt tilsvingin man finder på os er grundet min gramitk og stave måde intet andet vis folk hade noget der virklig var fakta så hade det vært noget helt andet men det har folk ikke og det hade kontant heller ikke alle sider og tuder over den komentar dr 1 brugte ulovligt på tv de hade fået at vide de intet måtte bruge og jeg talte personligt med dem over en time og det har de så klippet sammen som de ville
    de glemte også lige og dukomanter den person de hade med de påstod det var en bank overførsel hm nu har vi lige brugt 1200 kr på at få vores bank til og søge alle vores kontore i gemmen men de fandt intet samt vi kan ikke få en bank kvitering der fra heller så det er en ren røver historie


    men at jeg så godt ved hvorfor jeg røg med der er noget andet og det liger i jeg ikke kan holde min kæft det er så ris til engen røv




    så lige noget relevandt til den url når i køber bil få alti lavet en motor test og det er altid lige meget hvor ny den er om den så er bare 4 måneder gammel motor test altid det koster ikke stort
    sig til forhandlren i vil ha en prøve tur i den på en times tid og kør direkte på et autoværksted og smide 500 der for de lige tester den for dig så er du sikker i din sag når du køber bil


    har selv bygget biler i 13 år og ved en del om biler og motore og girkasser


    bygger lidt i nu når der er tid men kun på amrikaner biler da standart biler ikke siger mig stort


    folkens kom med noget konkret
    der er en der sider og sviner os til grundt han blev smidt ud af en clan jeg er med i hvor stor er man så det er vel ikke min fejl manden ikke kan spille det er de mest latterlig grunde jeg har set tilsvining på vis der var noget fakta hade vi en mulig hed for at rette vores fejl for der findes ingen som er fejl fri
    mvh
    uffe

  • Aerial


    der er noget der heder fri retshjælp det kan alle søge om at få vis du ikke tjæner for meget gør de det for dig


    og det er ikke en forbrugerstyrlse sag det er en advokat du skal ha fat i der for at komme nogen vejen ellers tager det mindst et år


    vis du går direkt til advokat ved fri rest hjælp fixer de det nok på kort tid og de kan så tvinge forhandlren til og tag bilen tilbage og betale alle dine omkostninger der om
    så du kan finde dig en anden bil så du ikke står uden bil at køre i

  • Aerial - Er det samme motorstørrelse der kommer i? Eller kan du snyde ham til en GTi?! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Aerial - Er det samme motorstørrelse der kommer i? Eller kan du snyde ham til en GTi?! :))


    Det er stadig bare en 1.8 - ville heller ikke have råd til at forsikre en GTI'er


  • Har jeg faktisk også lige hørt fra min kollega her - det er noget med at hvis du tjener under 350 eller 400.000 så kan man få fri retshjælp.


    Skal snakke med forhandleren på mandag, så det er klar noget værd at undersøge hvis han "stejler" *G*


    Tak for tippet

  • Hey tweak.dk, troede alle "chippen" tråde blev lukket. Men ok, hvis chippen kan, kan jeg vel også.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af chippen
    det er ikke så slemt som folk gør det til


    LOL, det skal du jo sige :))


    Quote


    det folk flest har vært træt af her er vente tiden på reklamasjoner og det er kun grundet at vi er for få her andet er der ikke og sige til det at vi har alt for meget at lave i forhold til hvad der er af folk her
    men det er blevet meget beder da vi har fået et par ekstra folk på så der er lidt mere tid til folk


    Ja TO ÅR er sgu også lang tid at vente :T


    Quote


    næsten alt tilsvingin man finder på os er grundet min gramitk og stave måde intet andet vis folk hade noget der virklig var fakta så hade det vært noget helt andet men det har folk ikke og det hade kontant heller ikke alle sider og tuder over den komentar dr 1 brugte ulovligt på tv de hade fået at vide de intet måtte bruge og jeg talte personligt med dem over en time og det har de så klippet sammen som de ville
    de glemte også lige og dukomanter den person de hade med de påstod det var en bank overførsel hm nu har vi lige brugt 1200 kr på at få vores bank til og søge alle vores kontore i gemmen men de fandt intet samt vi kan ikke få en bank kvitering der fra heller så det er en ren røver historie


    men at jeg så godt ved hvorfor jeg røg med der er noget andet og det liger i jeg ikke kan holde min kæft det er så ris til engen røv


    Nu er der jo nok en grund til at du er den dårligst omtalte web-forretning på hele nettet. Ja ved godt at der sikkert er mange som lader sig opildne af andre, men kan ikke tro på at alle de historier som findes på diverse forum's, alle skulle være rene røverhistorier.


    Og ja det hjælper sgu heller ikke stort at du ikke kan holde dig for god til at svine folk til offentligt. Har set mange af de tråde du deltager i, og ærlig talt. det er sgu ikke for kønt. Men som du selv siger, så er det ris til egen røv :rolleyes:

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick



  • De har måske været lidt slemme, men hvis det han siger med at de har mangel på personale passer, så kan jeg da også godt se problemet fra deres side...


    Han tager da situationen rimelig roligt i den her tråd, så måske har han lært noget ;) Ingen er jo så slemme så de ikke kan forbedre sig :)


    Kontant kan jo desuden også lave fejl, det så vi bl.a. med sagen om spyware :] - og at lave sådan en grov fejl, synes jeg altså alligevel siger lidt om programmet ;)


    Og. btw. er der vel ingen grund til at lukke en tråd der forløber helt fint

  • man kan jo bare læse ders eget forum hvor der er mange der skriver at de bude lukket grundet det er rent mudder pogram hvor de ikke laver ders arbejde bag ved så de er sikre på hvad de laver


    ders egen udtalse til påtalen at de ikke selv laver ders arbejde var at de hade advokater nok så man kunne ikke rør dem aligevel så at de fejlet var der ikke stor skade ved og ser tallet stiger jo ved det

  • Nææ synes heller ikke der er nogen grund til at lukke tråden. Men det er jo blevet lidt en princip sag for tweak.dk at gøre det, når den omhandler "chippen"


    Nu synes jeg ikke det er en grov fejl at linke forkert, især ikke når det drejede sig om to næsten identiske links. (ad-aware og ada-ware) Det kan jo ske for alle, selvom det i dette tilfælde er dybt beklagligt. Mener ikke at det i sig selv gør programmet mindre seriøst eller upålidligt :P. Det kan der så være andre grunde til man synes

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


    Rettet en gang, sidst af Defoss ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Defoss
    Nææ synes heller ikke der er nogen grund til at lukke tråden. Men det er jo blevet lidt en princip sag for tweak.dk at gøre det, når den omhandler "chippen"


    Nu synes jeg ikke det er en grov fejl at linke forkert, især ikke når det drejede sig om to næsten identiske links. (ad-aware og ada-ware) Det kan jo ske for alle, selvom det i dette tilfælde er dybt beklagligt. Mener ikke at det i sig selv gør programmet mindre seriøst eller upålidligt :P. Det kan der så være andre grunde til man synes


    Det er naturligvis 100% menneskeligt at fejle, men hvis de havde tjekket et hele igennem inden de havde sat det link ind, var det jo blevet opdaget, men det blev det ikke før et døgn senere - Derfor fik jeg altså den opfattelse at det de skriver bare lige hurtigt bliver smidt ind ;)


    Men jeg tager dem da stadig alvorligt, jeg blev bare lidt overrasket/skuffet over at de kunne lave den slags brøler...

  • de fyre alt af og det er jo set før


    de undersøger ikke ders bagland godt nok bare de har noget der rykker ser så er det top det er jo næsten alt de har fået en sag på halsen for
    men som de siger har de dygtig advokater til at ordne baglandet så længe det trækker ser er det jo helt top



    så om der er sandt eller falsk i det de laver er de totalt lige glad med og de tænker ikke over følgrne på hvad de laver og hvem det går ud over


    sån er presse folk det er jo ikke nyt vis det skulle komme som et chok så siger jeg bare vågn da op mand



    men husk lige ikke og køre det her totalt oftopic det er jo sån set ariels motore den handler om


    og han skal kontakte de rigtig indstandser så hurtig som mulig så han får det ordnet


  • Ææææh, mon ikke du overdriver lidt nu? ;)


    Okay, du har jo, efter hvad jeg har hørt, alligevel haft en del sager igang så her er vist ingen engle vel? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Defoss
    Nææ synes heller ikke der er nogen grund til at lukke tråden. Men det er jo blevet lidt en princip sag for tweak.dk at gøre det, når den omhandler "chippen"


    Nu synes jeg ikke det er en grov fejl at linke forkert, især ikke når det drejede sig om to næsten identiske links. (ad-aware og ada-ware) Det kan jo ske for alle, selvom det i dette tilfælde er dybt beklagligt. Mener ikke at det i sig selv gør programmet mindre seriøst eller upålidligt :P. Det kan der så være andre grunde til man synes


    Nu er denne tråd ikke en "Chippen" tråd! Men hvis tråden løber af sporet, vil den da blive stoppet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    jeg har for nylig bestilt en logitec mx500 mus fra Chippen.dk, og der var der ingen problemer! :)


    Ja sådan forgår langt de fleste handler på nettet (heldigvis)og det kan alle forretninger jo nemt finde ud af. Men gør det dem til bundsolide og 100% til at stole på ? Nej der hvor de gode forretninger skiller sig ud fra de dårlige, det er når der er problemer med det man har fået tilsendt. Så skal man have gang i en RMA sag, og så er det så som så med servicen i visse forretninger. :boxed:

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick