Er det kun mig sådan noget altid sker for ?

  • Giv lige manden en chance han prøver faktisk at hjælpe en af vores egne ;)


    Ariel: jeg ville også slå til da det er overkommeligt, er du medlem af fdm?

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Giv lige manden en chance han prøver faktisk at hjælpe en af vores egne ;)


    Ariel: jeg ville også slå til da det er overkommeligt, er du medlem af fdm?


    Er desværre ikke medlem af FDM. De tilbyder jo ellers retshjælp, men det er desværre kun til bestående kunder :(


    Men hvis jeg kan presse ham lidt, så han betaler det meste af de 8000,- siger jeg ok til det.


    Kunne lige forestille mig at kæmpe f.eks
    10 måneder i forbrugerstyrelsen
    1 år på privat sagsanlæg


    Simpelthen for lang tid at fedte for at få min bil på hjul igen - så hellere få min bil fikset og så måske vælte hans site en dag :)) *G*


  • Ellers tak for hjælpen Uffe :D


    Nu har jeg fået det ned på et overkommeligt beløb som jeg har skrevet ovenfor, så jeg "overgiver" mig nok bare her ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    hmm man kører sq da heller ikk efter olielampen, det er jo derfor der sidder en oliepind så det kan checkes
    når olielampen lyser er den allerede GAL og har været det et stk tid.
    men ehm hvis han siger at han havde skiftet olie og filter må der jo ha været et eller andet fuldstændigt galt siden den kan bruge så meget olie på 14dage.


    med hensyn til og fyre til bilen, det er der sku ikk noen biler der tager skade af,medmindre motoren er kold ell. man svinpiner den i det røde felt, men det får man sq ikk noet ud af da den højst sansynligt yder sit maximale noet under det røde felt


    Har ikke læst hele tråden igennem, men vil bare give sehested ret. Da jeg arbejdede som automekaniker, kom der tit folk ind med en olie lampe der lyser.
    Når olie-lampen lyser i en fiat eller alfa, så er det på tide at slukke motoren, og det skal gå meget hurtigt. Folk tror desværre bare at de betyder at de måske skulle overveje at køre på værksted og få olie på, men når dette sker bliver der skiftet lide mere end olien. ;)


    Jeg forstår ikke hvordan en forhandler kan få lov til dette, hjælper det ikke at gå til politiet? Et eller andet må de da kunne bruges til de politifolk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Har ikke læst hele tråden igennem, men vil bare give sehested ret. Da jeg arbejdede som automekaniker, kom der tit folk ind med en olie lampe der lyser.
    Når olie-lampen lyser i en fiat eller alfa, så er det på tide at slukke motoren, og det skal gå meget hurtigt. Folk tror desværre bare at de betyder at de måske skulle overveje at køre på værksted og få olie på, men når dette sker bliver der skiftet lide mere end olien. ;)


    Jeg forstår ikke hvordan en forhandler kan få lov til dette, hjælper det ikke at gå til politiet? Et eller andet må de da kunne bruges til de politifolk.


    Ja - Den eneste indikation jeg fik mht olien var efter den begyndte på den lyd. Jeg var på vej ned for at aflevere den til forhandleren da jeg 200 meter før ham bliver nød til at klosse bremserne pga en torsk i trafikken. Så lyste den i et par sekunder og slukkede derefter igen 8o


    Også derfor jeg mener at jeg ikke rigtig har haft så mange muligheder for at være forberedt på noget som helst



  • Selv om det ikke er optimalt - og ikke i nærheden af dine rettigheder - så ville jeg nok også æde de 4K - dog på den betingelse at du får skriftlig km garanti på den nye motor - at han æder regning på al montage - nyt olie -filter - u name it.



    BTW: Som flere andre siger - Meeega ironi i en vis persons indlæg...... :] :] :] "mumler noget med at feje og glas hus mv."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Ja - Den eneste indikation jeg fik mht olien var efter den begyndte på den lyd. Jeg var på vej ned for at aflevere den til forhandleren da jeg 200 meter før ham bliver nød til at klosse bremserne pga en torsk i trafikken. Så lyste den i et par sekunder og slukkede derefter igen 8o


    Også derfor jeg mener at jeg ikke rigtig har haft så mange muligheder for at være forberedt på noget som helst


    Næh, det er da heller ikke dit problem da der lige er blevet lavet service på den.
    Men kan sq godt forstå du bare punger ud så du kan komme ud at køre igen. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Giv lige manden en chance han prøver faktisk at hjælpe en af vores egne ;)


    Ariel: jeg ville også slå til da det er overkommeligt, er du medlem af fdm?


    Hva hentyder du til X(
    :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully


    Hva hentyder du til X(
    :))


    Mon ikke at han hentyder til så længe han skriver noget fornuftigt, at man bare skal lade det være ved det, og ikke forsøge at køre tråden af sporet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully


    Hva hentyder du til X(
    :))

    jeg hentyder ikke til noget!!!
    Jeg siger det lige ud af landevejen :D
    Han er jo rimelig godt inde i love og så videre, da det er en del af hans hverdag og så skriver han her for at hjælpe Aerial, vel vidende at der er flere der er klar til at "lynche" ham ;)
    Dette er ikke for at støtte chppen/uffe overhovedet, men lad være at hænge ham ud når han hjælper ikke ;) :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny

    jeg hentyder ikke til noget!!!
    Jeg siger det lige ud af landevejen :D
    Han er jo rimelig godt inde i love og så videre, da det er en del af hans hverdag og så skriver han her for at hjælpe Aerial, vel vidende at der er flere der er klar til at "lynche" ham ;)
    Dette er ikke for at støtte chppen/uffe overhovedet, men lad være at hænge ham ud når han hjælper ikke ;) :D


    Aaaaarghhhh, den stryger lige over panden på dig!!!!! :))

  • DOOOH :O
    Say no more

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR