600.000 danskere overvåges!!

  • Så har Kontant været på spil igen!


    Denne gang med en ny offentliggørelse af nogle facts JEG i hvert fald IKKE var klar over...


    Som topic siger, så bliver ca. 600.000 danskere overvåget af det internationale firma "Claria", svarer til omkring hver 8.-9. dansker, og det er blot et firmaerne.... 8o


    Kontant


    Dette er altså blot en varsel til dem som IKKE har adaware installeret, for jeres vedkommende kunne i faktisk i realiteten blive overvåget, eller stjålet penge fra (via netbank eller lign.) i DETTE ØJEBLIK...!! :boxed: 8o

  • På tide at Spyware bliver nævnt i nyhederne. Det er ihvertfald højere på min "hade-liste" end almindelige vira :evil:


    Bliver helt gal i skralden når jeg tænker på at folk laver sådan en form for reklame-spam mod én

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rolex
    øhh lyder sygt det der 8o
    hvad er det der (adaware)


    Et gratis program du kan downloade til at fjerne Spyware ;)


    Bør køres ofte for at undgå det snask


  • hey!.. fatter ikk en skid!??... forklare igen!??


    jeg bruger werbroot spyware til at fjerne det shit?...
    hva så??

    • Soltek..."Somethin?
    • Intel P4 2.5 GhZ @ 2.52 Ghz
    • Sapphire Radeon 9700 128mb @ 310/340
    • 640mb DDR- PC2700
    • Samsung 120 - GB
    • NEC- DVD brænder 52x

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nur™


    hey!.. fatter ikk en skid!??... forklare igen!??


    jeg bruger werbroot spyware til at fjerne det shit?...
    hva så??


    Rolig nu, hvis du bruger et andet spyware-remove-program så er det vel fint nok, jeg mente bare at det var ad-aware som Kontant anbefaler, men din er sikkert også fin nok, så fred være med det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Hov hov.. hvorfor ikke bruge et dansk site i stedet :)


    http://www.download.dk


    Nu du forresten nævner din hjemmeside, hvad er det så for noget med at man kan oprette en hjemmeside på din HP? er det sådan noget som foregår lidt ligesom 1go.dk?


    Ja, nu tager jeg bare den som eksempel, jeg har ik prøvet andre...;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Nu du forresten nævner din hjemmeside, hvad er det så for noget med at man kan oprette en hjemmeside på din HP? er det sådan noget som foregår lidt ligesom 1go.dk?


    Ja, nu tager jeg bare den som eksempel, jeg har ik prøvet andre...;)


    det er gennem webbyen.dk du behøver intet program for at designe din HP du gør det i deres ejen online designer ;) desværre er deres siden total over mandet den side du laver tage gerne 20 minutter for at loade nogen gange vis den overhoved loader :rolleyes: og man kan ikke køre norton i bagrunden samtidig så går webbyen.dk ned! :rolleyes: så find et andet sted ;) også er webbyen.dk også stedet hvor der kun laves side hvor der står noget med


    HEJ ALLE JEG HEDDDER STINE OG ER 12 ÅR JEG KAN GODT LI HESTE
    JEG GÅR PÅ HØJLUND SKOLE OG TAGE BUSSEN NR 17 kl 8 ver eneste dag jeg kan godt li min grønne taske!
    DU MÅ IKKE FÅ MIT MOBIL NR :]
    [SIZE=4]----> SKRIV I MIN GÆSTEBOG <-----[/SIZE]


    det er vil ikke sådan en side du vil lave :) :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    Nu du forresten nævner din hjemmeside, hvad er det så for noget med at man kan oprette en hjemmeside på din HP? er det sådan noget som foregår lidt ligesom 1go.dk?


    Ja, nu tager jeg bare den som eksempel, jeg har ik prøvet andre...;)


    Læs hvad kimsdipchips skrev :)


    Det er næææsten rigtigt.. dog er der en del andre ting end heste sider.. og hvad folk skriver på sites er jo ligemeget for dit site ;)


    Desuden så støtter du os ved at oprette et site der :)


  • HeHe får i penge for det ;)