Studietur til Rom!

• Så tager jeg snart afsted til Rom. Nærmere i morgen ved formiddag. Skal afsted med min klasse. Bliver fedt :D

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Fed by hvis man kan li en god udsigt og nogle flotte bygninger. Maden er somregl også god.... Alt efter hvor man nu spiser og HVAD man spiser.

Men alt i alt, så ligger byen på min TOP-10 over farvorit-byer. :))

• Hehe, jah studieture er sq fryderen! jeg skal afsted samme tid bare næste uge, helt korrekt lørdag d. 13/3 kl 8:40 i Kastrup lufthavn 8) :clap:

flyet går bare ikke til Rom, det går til Le France, Paris - "Byernes by", som man siger :D - og der skal baaaare drikkes og festes :clap: :drink: :dance: :cheers:

Så bliver i også fri for mig imens, her på tweak :crazyeyes:

• Jamen mega rart at vide du tager afsted....

Fandme godt vi ikke kom afsted til Rom.
    Vi røg til Prag istedet for. Billige øl og en masse fede oplevelser med snuskede bordeller og stripklubber :O

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Jamen mega rart at vide du tager afsted....

Vi røg til Prag istedet for. Billige øl og en masse fede oplevelser med snuskede bordeller og stripklubber :O

Prag er superfedt ;)

De har jo nogle af de bedste øl i verden :D nam nam

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Jamen mega rart at vide du tager afsted....

Prag er perfekt.

Oprindeligt indlæg af Aerial

Prag er superfedt ;)

De har jo nogle af de bedste øl i verden :D nam nam

Ja Prag styrer var det nede for nogle år siden hvor de vandt vm i ishockey og de gik helt amok håber snart at tage der ned igen

Chenbro Gaming Bomb
    Pentium4 Northwood C 3,00 HT
    Asus P4P800 Deluxe
    4 x 256 HyperX PC3500 2-3-3-6
    Gigabyte 5900 XT
    Seagate Barracuda 80 & 120 Gb 8 Mb Cache
    500 W Alien X PSU
    Medion 19" CRT