Så tager jeg snart afsted til Rom. Nærmere i morgen ved formiddag. Skal afsted med min klasse. Bliver fedt

Studietur til Rom!
-
-
Fed by hvis man kan li en god udsigt og nogle flotte bygninger. Maden er somregl også god.... Alt efter hvor man nu spiser og HVAD man spiser.
Men alt i alt, så ligger byen på min TOP-10 over farvorit-byer.
-
Hehe, jah studieture er sq fryderen! jeg skal afsted samme tid bare næste uge, helt korrekt lørdag d. 13/3 kl 8:40 i Kastrup lufthavn
flyet går bare ikke til Rom, det går til Le France, Paris - "Byernes by", som man siger
- og der skal baaaare drikkes og festes
Så bliver i også fri for mig imens, her på tweak
-
Jamen mega rart at vide du tager afsted....
Fandme godt vi ikke kom afsted til Rom.
Vi røg til Prag istedet for. Billige øl og en masse fede oplevelser med snuskede bordeller og stripklubber -
Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
Jamen mega rart at vide du tager afsted....Fandme godt vi ikke kom afsted til Rom.
Vi røg til Prag istedet for. Billige øl og en masse fede oplevelser med snuskede bordeller og stripklubberPrag er superfedt
De har jo nogle af de bedste øl i verden
nam nam
-
Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
Jamen mega rart at vide du tager afsted....Fandme godt vi ikke kom afsted til Rom.
Vi røg til Prag istedet for. Billige øl og en masse fede oplevelser med snuskede bordeller og stripklubberPrag er perfekt.
-
Jeg skal også afsted på studietur i næste uge bare om søndagen til Ungarn/Budapest, håber stedet ikke er lige så kedeligt som det lyder
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Prag er superfedt
De har jo nogle af de bedste øl i verden
nam nam
Ja Prag styrer var det nede for nogle år siden hvor de vandt vm i ishockey og de gik helt amok håber snart at tage der ned igen