Crysis 3 alpha trial key salg (4 keys) - aktiv 2. nov - 10.nov

  • Hey.


    Jeg har et par key's fra for Crysis 3 Alpha trial til salg.


    mere specifikt, så er vi et par venner som alle har samlet et par keys fra nVidia's Give-away og har 4 til overs som vi sælger.


    http://www.geforce.co.uk/landi…s-3-alpha-trial-giveaway/


    da jeg ikke rigtigt er så meget til FPS spil - (Crysis er et af de få FPS spil jeg har spillet), beholder vi kun 1 key til tests osv på et par computere, og resten (4) bliver solgt.


    man kan spille spillet fra 2. november til 10 november.


    køber får e-mailen med den key vidersendt direkte af mig.


    de 4 keys bliver solgt til de 4 højeste bud, inden torsdag aften.


    vi har umildbart ikke fastlagt en tid til at "lukke" salget, men det bliver nok et sted mellem kl. 20-22


    jeg samler til sidst de 4 højeste bud - jeg kan tilbyde mit navn & nummer (samt i jo får min private e-mail) samt evt. en skriftlig aftale om at jeg sælger denne key.


    på den måde er vi sikre på, at en key ikke bliver solgt til 2 personer.


    (hvis nogen har forslag til noget de gerne vil ha opfyldt for at være sikre på at de ikke bliver snydt, siger i endeligt til).


    hvis nogen har mulighed for personlig afhentning af dem, vil det være fortrukket, eftersom vi så kan mødes,
    og personen kan så få adgang til selv at registrere sin købte key til sin egen acc. fra min computer eller bærbar.
    på den måde er vi sikre på, at alt er iorden.



    ved en komplet virtuel handel, sender jeg først koden når pengene er modtaget, enten direkte i min danske bank konto (hvilket vil være fortrukket) eller til min paypal acc.


    skriv hvis der er andre spørgsmål.


    dette opslag er sat op på Tweak.dk og HardwareOnline.dk
    hvis jeg ikke får nogen bud fra et af de to sider, bliver den imorgen tidligt også opsat på et par andre sites.


    ps. hvis nogen har en beta key eller cd til Metal Gear Rising (PS3) som jeg har hørt man får med et bestemt spil, kan vi også godt lave en byttehandel :D


    jeg ved ikke hvormeget sådanne beta-keys går for normalt, men folk så ud til at betale rimelig godt for D3 keys..


    men lad os nu bare sige Højst bydende over 100 kr,- til at starte med, og se hvordan det går.. :p

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

    Rettet en gang, sidst af Raziel ().

  • jeg tror muligvis bare jeg giver dem gratis istedet.. er godt nok lidt broke, og ville ikke ha noget imod at få lidt for dem, men kan ikke rigtigt tillade mig at tage penge for dem tror jeg, sååh..

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

  • jeg er også broke men vil gerne smide en dota 2 beta i handlen.


    Bestemmer du dig for bare at give en væk gratis er jeg ihvertfald blandt de interesserede.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • hvis du stadigvæk har en key er jeg interesseret. Vil godt give lidt penge hvis det er du stadigvæk har en key.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Jeg vil da også gerne aftage en af dem, hvis su bestemmer dig for at give dem væk :)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • well, det er således af jeg har 4..


    to af dem er fra en ven, som bad mig om at sælge hans også, og vil gerne ha 100-200 kr,- for sine.. men jeg har så senere valgt at det ville være lidt for klamt at sælge dem når de jo var gratis uddelt af nVidia.


    jeg besluttede mig for at jeg ville give mine 2 væk gratis, men kan ikke rigtigt tillade mig at give hans væk også.. sååh...


    jeg har lige talt med ham, og vi er kommet frem til, at han så bare beholder en, og så må jeg gerne give den ene "billigt" .. dvs. der nu er 3 keys istedet...


    nu kan jeg se der er 3 som har skrevet.. men tænker, skal jeg bare gå efter "først til mølle" princippet eller .. ?
    har også et par som skrev på et andet forum nemlig..


    hvis nogen betaler lidt for dem, jamen så får de 1. prioritet ..


    jeg kunne sige at "jeg har været på tweak.dk længere end HardwareOnline" og dermed give dem til tweak.dk først, men altså .. :p


    nu ved jeg ikke lige hvad "jedimind" har i tankerne når han siger han gerne vil give lidt, men eftersom der kun er 2 som har tilbudt at betale, så ind til videre må jeg umildbart konkludere at "JediMind" mere eller mindre har sikret sig den ene key.


    jeg afslutter istedet dette tidligere (nok et sted mellemkl. 16-18) istedet, og så skriver jeg lige til jer privat, for jeres e-mail adresser etc..
    (den af jer som får den sidste key).. lyder det ikke nogen lunde fair?

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

  • 200 knaster for en beta? Jesus christus on a stick 8|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • jeg vil godt give 50kr for en key

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • tjek lige inbox :)

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

  • 200 knaster for en beta? Jesus christus on a stick 8|

    I think that already happened..

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU