iPhone 5

  • Mmm.
    Er lidt tosset at Apple går ud med deres egen kort service der er så mangelfuld.


    Heldigvis er der masser af apps hvor man stadig kan bruge Google's kort.


    Jeg har ikke opdateret min iPad til iOS 6 endnu, og regner heller ikke med at gøre det før jeg får min iPhone 5.
    Har jo langt det meste allerede via jailbreak.

  • Ja, det virker som en meget forhastet beslutning. Kan man egentlig få Google Maps til iOS6 efter en jailbreak?

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Synes iPhone 5 er pisse lækker, og der er masser af opdateringer (i modsætning til 4 og 4S der begge var lidt halvt.)


    Men jeg forstår bjælde af hvad Apple har gang i, nårde sender sådan en mangelhed på gaden.


    Ved godt at alle er efter Apple bare de laver en microfejl (hvilket man jo ikke hører om de andre, selve der er langt mere basale problemer ved dem).


    men lige det her synes jeg faktisk er for dårligt. Så må man undlade det, til det fungerer.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Enig.
    Har flere gange skrevet, at jeg synes iOS 6 skuffer fælt.
    Burde have heddet 5.1.2.


    Men kortfunktionen er nok den største brøler.
    Jeg bruger Google Maps dagligt, så håber dælme Apple godkender Google Maps app'et, eller får styr på deres eget kort.
    Det sidste kan dog have lange udsigter.
    Er ikke noget man bare lige gør.
    Google maps havde også masser af fejl og mangler i starten, men har brugt årevis på at lave et mere eller mindre perfekt kort.

  • Hey Bubbi bruger du redsnow eller hvad?

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg har leget lidt med iPhone 5 i Apple Store i Boston i dag, og må sige at jeg synes godt om den.
    Egentlig var jeg bekymret over størrelsen, da jeg er meget godt tilfreds med størrelsen på min iPhone 4, og var bange for at den ville blive for stor når de nu gjorde den højere.
    Heldigvis er den stadig samme bredde, hvilket ikke gør det til et issue for mig. Den virker ikke så stor som mange af de bredere Android telefoner, så at de har bibeholdt bredden er en klog beslutning IMO. Den er også markant lettere end iPhone 4, hvilket var det der overraskede mig mest.


    Har nu ikke planer om at skifte før min iPhone 4 dør, mest af princip da jeg til stadighed aldrig har købt ny telefon uden den gamle er død på den ene eller anden måde, men når det sker vil jeg ikke have nogen issues ved at købe en iPhone 5.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Har nu ikke planer om at skifte før min iPhone 4 dør, mest af princip da jeg til stadighed aldrig har købt ny telefon uden den gamle er død på den ene eller anden måde, men når det sker vil jeg ikke have nogen issues ved at købe en iPhone 5.


    Se der har jeg et andet synspunkt.
    Jeg vil jo hellere sælge min nuværende smartphone, og så få lidt penge tilbage for den til noget af prisen for den nye, frem for bare at smide den ud.
    Hellere det end at vente på den er så gammel at ingen vil købe den.