Black ops 2!!

  • den 2.5.2012 får vi kun en Trailer eller lidt info men. jeg tror at black ops 2 kommer ud den tirsdag den 6 november.
    men der kommer halo4 også og så det kunne også være at det kommer ud den 13.
    fordi det kan være vis men spiller halo OG Call of duty så gå men ikke ned (hen, over eller hvordan du nu syntes )
    og køber 2 spil og bruger 1000 kr(nogen gør jo nok) men i 2eren" kommer der OGSÅ Zombie modt.
    og Elite/nye maps får alle gratis og på samme tid.
    og jeg har høre af nogen siger at Computer, xbox og ps3 kommer til at kunne spille sammen.


    MvH
    Koholdgaard

  • lol så også det her i nogle forskellige news sider i dag da jeg kom på

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja fordi mw2, black ops og mw3 havde så meget nyt at vise, så de skal da helt klart have et black ops 2 i år. Det er ved at blive for skørt, at folk stadig gider købe nye versioner. Det bedste de har lavet er og bliver cod4. Bare en skam folk er så naive at de ikke kan indse det.

  • fejl

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Ja fordi mw2, black ops og mw3 havde så meget nyt at vise, så de skal da helt klart have et black ops 2 i år. Det er ved at blive for skørt, at folk stadig gider købe nye versioner. Det bedste de har lavet er og bliver cod4. Bare en skam folk er så naive at de ikke kan indse det.

    treyarch har ikke lavet cod4, det er infinity award... det er treyarch
    der har lavet black ops, og som også laver black ops 2.. Men Ja call of duty
    kunne godt trænge til nytænkning, det er alt for lidt nyt der bliver
    tilføjet, og så synes jeg godt grafikmotoren kunne trænge til at blive
    forbedret. Men der er jo rigtig mange der godt kan lide call of duty,
    Det kan jeg personligt også godt, men som sagt synes jeg call of duty
    godt kunne trænge til nytænkning.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z


  • Ja, men hvem ejer begge udviklere? Og hvor meget forskel var der egentlig på mw2 og black ops? Activision fandt ud af at cod4 lavede penge, men cod5 gjorde ikke. Så de tog formularen fra Infinity, gav den til Treyarch og sagde: "lav mig penge". Så minimum udvikling på alle fronter for at minimere omkostninger, så de kunne tjene så mange penge som muligt.


    Man kan sige Activision har været smarte, for med mw2 brokkede folk sig over ingen dedicated servers. De ville have samme spil, men med egne servers. Det var hovedsalgspunktet for black ops. MW3 solgte fordi folk ville have slutningen og de håbede på noget nyt i mp. Hvad vi fik var en campaign, som ikke helt levede op til forventningerne og en endnu mere ubalanceret multiplayer end de foregående spil. Akimbo FMG9 anyone?


    Forhåbentlig vil black ops sælge så dårligt, at vi ikke får et mw4 og black ops 3. Måske give studierne tid til, at udvikle en ny grafikmotor og finde på noget andet end modern warfare stilen.


  • Ja, men hvem ejer begge udviklere? Og hvor meget forskel var der egentlig på mw2 og black ops? Activision fandt ud af at cod4 lavede penge, men cod5 gjorde ikke. Så de tog formularen fra Infinity, gav den til Treyarch og sagde: "lav mig penge". Så minimum udvikling på alle fronter for at minimere omkostninger, så de kunne tjene så mange penge som muligt.


    Man kan sige Activision har været smarte, for med mw2 brokkede folk sig over ingen dedicated servers. De ville have samme spil, men med egne servers. Det var hovedsalgspunktet for black ops. MW3 solgte fordi folk ville have slutningen og de håbede på noget nyt i mp. Hvad vi fik var en campaign, som ikke helt levede op til forventningerne og en endnu mere ubalanceret multiplayer end de foregående spil. Akimbo FMG9 anyone?


    Forhåbentlig vil black ops sælge så dårligt, at vi ikke får et mw4 og black ops 3. Måske give studierne tid til, at udvikle en ny grafikmotor og finde på noget andet end modern warfare stilen.

    jeg synes helt klart det gode ved black ops er dedicated servers, MW3 har det til en vis grad også, men det er ikke ranked servers.. Synes helt klart black ops singleplayer delen er langt bedre end MW3, synes godt nok MW3 singleplayer var ret så kedelig.. Og jeg tror ærgeligt talt ikke black ops 2 kommer til at sælge dårligt, det ville overraske mig meget. Men jeg tvivler på vi kommer til at se ret meget nyt, det ville være rart med opdateret grafik. Men problemet ligger i at spillene køre 60fps på konsol, de flotteste konsol spil kører med 30fps. Så det er jo klart hvis call of duty kører 60fps på nuværende generation af konsoller at det ikke er super flot grafik. Og pc. versionerne er jo faktisk bare en port.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • black ops 2, argh nu må I lige...

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series