• jeg er i London og jeg fylder 15 idag og jeg er saa glad, og de her klunser har ikke aa ae og o med streg her i dette land, de korer ogsaa som sindsyge paa gaderne og det er skide sjovt og der kraftedme mange flotte piger her og jeg har vaeret i jylland og paa fyn og jeg er bare saa glad

  • nok Graatz :P


    :evil: OG ET TILLYKKE HERFRA!!! :evil:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Men tillykke til dig så!
    Hvor går du på nettet fra?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    ...London evt. ? :) ;)



    Nøøøøøøøj! 8o :))
    Tænkte mere på om det var via hans mobil og en bærbar eller netcafe osv.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jeg har en lille sjov historie fra London ...


    Jeg var derovre på studietur med skolen. Den første dag vi var der skulle vi på museum. Efter vi havde været på musem skulle vi gå tilbage til hotellet. Turen gik gennem en park. Jeg gik foran hovedgrupen sammen med to af mine venner. Pludselig ser vi to piger, som går foran os. De ser godt ud! Vi går lidt hurtigere og indhenter dem uden af det ville virke skræmmende. Så gik vi der, tre drenge, og snakkede løs om pigerne. Vi gik selvfølgelig ud fra, at de var engelsk. Vi snakkede om deres røv, krop osv. Som drenge nu gør :))
    Næste dag kom de kørende, ned af vores gade hvor hotellet lå, i en Toyota Celica (ny model) og råbte: "Hej drenge", da de så os. :crazyeyes: Vi blev godt nok lidt røde i hovedet, men det var pisse sjovt. Desværre så vi ikke dem mere ... :( Men alligevel, sjov oplevelse :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Jeg har en lille sjov historie fra London ...


    Jeg var derovre på studietur med skolen. Den første dag vi var der skulle vi på museum. Efter vi havde været på musem skulle vi gå tilbage til hotellet. Turen gik gennem en park. Jeg gik foran hovedgrupen sammen med to af mine venner. Pludselig ser vi to piger, som går foran os. De ser godt ud! Vi går lidt hurtigere og indhenter dem uden af det ville virke skræmmende. Så gik vi der, tre drenge, og snakkede løs om pigerne. Vi gik selvfølgelig ud fra, at de var engelsk. Vi snakkede om deres røv, krop osv. Som drenge nu gør :))
    Næste dag kom de kørende, ned af vores gade hvor hotellet lå, i en Toyota Celica (ny model) og råbte: "Hej drenge", da de så os. :crazyeyes: Vi blev godt nok lidt røde i hovedet, men det var pisse sjovt. Desværre så vi ikke dem mere ... :( Men alligevel, sjov oplevelse :clap:



    ha ha ,hyggeligt ,

  • tak tak tak, jeg er saa glad, jeg logger paa fra diverse netcafeer(2 indtil videre), den forste der hedder nethouse herude tog 5 pund per time, det er helt vildt de f****** narrove, der stod kun et pund paa deres skilt, men det var kun for medlemmere, 60 kr i timen er vildt dyrt paa saadan nogle lorte pcer, ellers har det vaeret meget fedt herude, jeg sammen med klassen saa vi hygger os rigtigt meget, her hvor jeg skriver fra kosterdet kun 50 pence per time saa nu er jeg glad, deres hardware div. steder er pissedyrt, 1** pund for et hercules lorte 4500 prophet kort med 64 mb ram, der er simpelthen saa mange flotte piger her at det er helt vildt, det bliver lidt svaert at forblive jomfru men det gaar nok, det skal det sgu, deres subway er ogsaa en oplevelse for sig, meget langt ned aad rulle trapperne og sindsygt mange rystelser under korsel gor bare det hele saa godt, men pigerne retter det hele op, men jeg smutter nu for der skal snart synges sange for min skyld paa hotellet men skriver igen i morgen hvis nogen gider at laese ;)


    og jeg gider ikke at bruge .'er i dag, jjeg ved det er forvirrende :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Jeg har en lille sjov historie fra London ...


    Jeg var derovre på studietur med skolen. Den første dag vi var der skulle vi på museum. Efter vi havde været på musem skulle vi gå tilbage til hotellet. Turen gik gennem en park. Jeg gik foran hovedgrupen sammen med to af mine venner. Pludselig ser vi to piger, som går foran os. De ser godt ud! Vi går lidt hurtigere og indhenter dem uden af det ville virke skræmmende. Så gik vi der, tre drenge, og snakkede løs om pigerne. Vi gik selvfølgelig ud fra, at de var engelsk. Vi snakkede om deres røv, krop osv. Som drenge nu gør :))
    Næste dag kom de kørende, ned af vores gade hvor hotellet lå, i en Toyota Celica (ny model) og råbte: "Hej drenge", da de så os. :crazyeyes: Vi blev godt nok lidt røde i hovedet, men det var pisse sjovt. Desværre så vi ikke dem mere ... :( Men alligevel, sjov oplevelse :clap:


    He he... Så kan du lære det kan du... :))


    Man skal passe på, hvad man siger i udlandet. Folk har også ører der og de kan sagtens være danske. Prøvede det samme i Cypern engang. :O ..he he ;)



    Tillykke med fødselsdagen shahid . Have a good time in London. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    tak tak tak, jeg er saa glad, jeg logger paa fra diverse netcafeer(2 indtil videre), den forste der hedder nethouse herude tog 5 pund per time, det er helt vildt de f****** narrove, der stod kun et pund paa deres skilt, men det var kun for medlemmere, 60 kr i timen er vildt dyrt paa saadan nogle lorte pcer, ellers har det vaeret meget fedt herude, jeg sammen med klassen saa vi hygger os rigtigt meget, her hvor jeg skriver fra kosterdet kun 50 pence per time saa nu er jeg glad, deres hardware div. steder er pissedyrt, 1** pund for et hercules lorte 4500 prophet kort med 64 mb ram, der er simpelthen saa mange flotte piger her at det er helt vildt, det bliver lidt svaert at forblive jomfru men det gaar nok, det skal det sgu, deres subway er ogsaa en oplevelse for sig, meget langt ned aad rulle trapperne og sindsygt mange rystelser under korsel gor bare det hele saa godt, men pigerne retter det hele op, men jeg smutter nu for der skal snart synges sange for min skyld paa hotellet men skriver igen i morgen hvis nogen gider at laese ;)


    og jeg gider ikke at bruge .'er i dag, jjeg ved det er forvirrende :evil:


    damn, prøv lige at holde nogen pauser for at trække vejret 8o Du siger at du skriver igen i morgen så hvad har du så travlt med ? :)
    Og det der "sindsyge" "f*******"-sprog, behøver du heller ikke for vores skyld :)