Dyre musemåtter ? NOT !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Køb en pakke guldkorn næste gang. Der er en gratis musemåtte med i den.
    Det må da lige være noget for dig... he he ;)


    Min Steelpad 4D er nu den bedste musemåtte jeg har haft. ;)


    Steelpad 4D er MEGA god. Og den koster kun 149!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Jeg har min egen HOMEMADE ICEMAT; som jeg lavede umiddelbart efter ICEMAT kom frem!

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    En mussemåtte!!! Jeg bruger sku bare bordet.. Det helt gratis!


    Lol.. Hvilket bord har du..?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Well jeg har haft alle verdens musemåtter :)


    Jeg startede med at have en fra Sydbank, så var det ikke længere godt nok og så købte jeg en lavede af stof. Men det tog heller ikke ret lang tid så købte jeg en hvid icemat. Den gik så i stykker og jeg købte igen en sort icemat, og nogle måneder efter købte jeg en steelpad da den udkom. Jeg har ingen af alle disse musemåtter tilbage mere, de er enten blevet solgt eller så har jeg byttet dem væk :) Nu har jeg en func musemåtte og det må siges at være den bedste af dem alle sammen. :))

  • Hehe, min ligger sq da bare på bordet, hvad skal jeg bruge en måtte til? :)


    desuden er der heller ikke plads til nogen måtte, der er sådan en lille forsænkning i skrivebordet så der lige er plads til tastatur og mus, men det er rigelig stort til musen brug, bare ikke til at ligge en musemåtte :) :rolleyes:

  • Jeg bruger en rund, sort bacardi musemåtte.. Skidegodt underlag, bare for lille - skidegod til min trådløse! Det kører bare.. :] Og det bedste var at den var gratis..hehe


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Min dejlige mussemåtte kostede 25kr og blev simpelthen selv hentet af ejen høje person i sussi og leo shoppen op i skagen:D


    undskyld jeg siger det, men f*ck hvor er den klam, den ligner noget man kan finde på lossepladsen, og helt ren er den nu heller ikke ;) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    købte sådan en fætter som er på billedet.
    magen til bæ skal man lede længe efter, så jeg bruger min sorte 15 kroners måtte


    hvaa, prøver du på at slå rekorden i 'flest-fedtede-fingeraftryk-på-musemåtten-rekorden' ? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    undskyld jeg siger det, men f*ck hvor er den klam, den ligner noget man kan finde på lossepladsen, og helt ren er den nu heller ikke ;) :))


    Passer nu meget godt til det der er afbilledet på den ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    hvaa, prøver du på at slå rekorden i 'flest-fedtede-fingeraftryk-på-musemåtten-rekorden' ? :))


    Ja der er underligt at måtten er noget dårlig. Bare fordi den ikke bliver gjort ren og fordi den som bruger den er et "svin" :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Jeg vil ikke bytte min 4D med noget andet, køber en ny 4D når denne er slidt op! :D


    Me too - det er simpelthen kræs for kendere 8)
    Ang. slidt op - så tror jeg der går en rum tid inden der sker. Det virker som om den er meget robust. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk

    føj mig til den liste den musmåtte sgu for dejlig :T

    Me 2, hvis man spiller fps-spil så har mussemåtten da meget at sige ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR