Dyre musemåtter ? NOT !

  • Hej hej ..


    Jeg har tænkt over hvorfor folk køber sådan nogle.. Hvorfor købe IceMat, SteelPad, func og alt det der... Man bruger flere hundrede kroner på bare en musemåtte.. Nej ! Her er mit råd ! Køb nu en "SlatMat", som koster 20 kr. i brugsen eller hvor dulen i nu køber den.. Og den virker fanme godt ! Og der er ikke noget med røv teflon og alt det pis som man bruger herre mange penge på. Og forskellen er så minimal at det er røvsygt at købe det !


    [SIZE=3]Nej ! bRUG SLATMAT ![/SIZE]

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hej hej ..


    Jeg har tænkt over hvorfor folk køber sådan nogle.. Hvorfor købe IceMat, SteelPad, func og alt det der... Man bruger flere hundrede kroner på bare en musemåtte.. Nej ! Her er mit råd ! Køb nu en "SlatMat", som koster 20 kr. i brugsen eller hvor dulen i nu køber den.. Og den virker fanme godt ! Og der er ikke noget med røv teflon og alt det pis som man bruger herre mange penge på. Og forskellen er så minimal at det er røvsygt at købe det !


    [SIZE=3]Nej ! bRUG SLATMAT ![/SIZE]


    Hver mand/kvinde sin smag.Er temmelig meget tilfreds med min fUnc, også selvom den har kostet et par hundrede.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sam


    Hver mand/kvinde sin smag.Er temmelig meget tilfreds med min fUnc, også selvom den har kostet et par hundrede.


    Lige præcis. Jeg byttede dog min for en Icemat jeg alligevel aldrig brugte. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hej hej ..


    Jeg har tænkt over hvorfor folk køber sådan nogle.. Hvorfor købe IceMat, SteelPad, func og alt det der... Man bruger flere hundrede kroner på bare en musemåtte.. Nej ! Her er mit råd ! Køb nu en "SlatMat", som koster 20 kr. i brugsen eller hvor dulen i nu køber den.. Og den virker fanme godt ! Og der er ikke noget med røv teflon og alt det pis som man bruger herre mange penge på. Og forskellen er så minimal at det er røvsygt at købe det !


    [SIZE=3]Nej ! bRUG SLATMAT ![/SIZE]


    Køb en pakke guldkorn næste gang. Der er en gratis musemåtte med i den.
    Det må da lige være noget for dig... he he ;)


    Min Steelpad 4D er nu den bedste musemåtte jeg har haft. ;)

  • IMO så er dem der ikke har prøvet en Steelpad 4D, gået glip af en nice måtte. Ikke så meget "fikumdik".
    Vil påstå at den holder lige så lang tid som 10 stk. standard måtter. Det vil så være billigere i længden, da den ligger i mellem 120 og 150 kr. Og så er det tilmed en fornøjelse at arbejde med den. 8) Det viser utallige reviews/anmeldelser.
    Men alt i alt så handler det vel bare om at nogen vil have kvalitet og andre bare noget brugbart. ;)

  • Jeg har en SteelPad 4S som jeg fik gratis, men jeg bruger min slatmat.. Den kører ligeså godt og så koster den ikke så meget..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Jeg har en SteelPad 4S som jeg fik gratis, men jeg bruger min slatmat.. Den kører ligeså godt og så koster den ikke så meget..


    Nu er der jo stor forskel på en 4S og en 4D.

  • Tja, jeg vil nu mene at min investering i en Func 1030 var ganske god, har da haft den i godt og vel 1år nu, og er stadigvæk lige glad for den...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Icemat er udemærket. Kan ikke døje billig-måtter.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Brugte også en billig måtte, men faldt lige over et tilbud på mse 3.0+black icemat til 350,- Så bliver man næsten nødt til at købe det :)) Har dog ikke fortrudt det et sekund, for den er dælme dejlig i forhold til en billig måtte:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully
    Brugte også en billig måtte, men faldt lige over et tilbud på mse 3.0+black icemat til 350,- Så bliver man næsten nødt til at købe det :)) Har dog ikke fortrudt det et sekund, for den er dælme dejlig i forhold til en billig måtte:)


    DET er sgu også et godt tilbud IMO... ;) .... Hvis det ikke var fordi jeg var ventrehåndet og allerede havde en optisk MS-mus & Icemat, så ville jeg sgu også hoppe på det... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lasse
    Jeg bruger en fin musemåtte fra Ikea ;) til 5kr... :) Jeg klager ikke :)


    Har du selv betalt den formue eller er den sposoreret af Ikea ? :)) *G*


    ... Ville nu ellers tro at du havde ALT andet end sådan en måtte da du jo har lidt af hvert HW liggende.... Men man kan jo blive overrasket nogle gange. :))