Modern Warfare 3 - Hvad synes i? (SPOILERS)

  • JA SÅ HVIS DU IKKE HAR GENNEMFØRT SPILLET ENDNU, OG GERNE VIL HAVE EN FED OPLEVELSE MED HISTORIEN SÅ STOP MED AT LÆSE NU!


    Så er den vist på plads.. :)


    Hvordan synes folk så om Modern Warfare 3, nu hvor historien blev afsluttet ?


    Jeg synes personligt det var noget af det mest intense jeg nogensinde har prøvet af spil. Det var simpelthen for fedt.. !

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Jeg er nok blevet for gammel til den serie, eller også er jeg blevet træt af gammel vin på nye flasker.


    For mig toppede den serie med MW1 og den fedeste campaign jeg har spillet må være Black Ops :)
    På trods af det, så kunne jeg kun holde MW3 ud i en time og det føltes som to dage.


    Det er som de gamle 90'er film med Arnold og Van Damme. Det var så fedt så fedt, men pludselig fik man smag for mere og så en helt ny verden med andre film, der havde langt mere at byde på. Derfor kan man stadig godt vende tilbage til de gamle actionfilm en gang imellem, men ikke i samme store mængder som før.


    Tror jeg er blevet lidt forvendt med Mass Effect, Batman, Battlefield 3, Deus Ex og Alpha Protocol. Mange af de spil har jeg ikke gidet spille før, men min smag for spil er åbenbart senere udviklet end den for film.
    MW3 var for mit tilfælde ikke nogen succes, men der er helt klart andre der gerne sluger det råt, hvilket jeg da savner lidt at kunne ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • må ærligt indrømme jeg ligsom Renegger må føle jeg har smidt 400(eller hva det nu var) ud af vinduet campaign gider jeg slet ikke at røre ved(efter 1 time ca) og efter have have slæbt mig gennem online i omkring 9 timer gider jeg bare ikke mere... og som renegger sagde så flot ville fanme ønske jeg kunne æde det råt som de gode gamle dage nej der skulle sgu have været nye boller på suppen!
    men vi ses i diablo 3! indtil da er jeg forever alone i skyrim! ;)


    ps jeg spillede heller ikke mere end 1 time camapaign og 12 timer bf3 online tror jeg trækker mig ud af fps genren.. hvor sørgeligt.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • synes singeplayer delen var møg ringe, kunne bedre lide COD black ops singleplayer delen.. hvad angår multiplayer delen er jeg lidt skuffet over at pc versionen ikke har ranked dedicated servers som black ops. Men foruden det kan jeg rigtig godt lide multiplayer, synes bare de skulle have droppet matchmaking og kun brugt dedicated servers som black ops.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • glemte lige at nævne der er en ting der vinder point ved mig ved mw3 det er helt sikkert survival! det skal de bygge vidre på se det er fedt!

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Nu har jeg efterhånden fået spillet det en del (ca 30 timer i alt) og det er både MP og SP.. Campaignen er kort ja, men der stadig udfordring i den, især på veteran, derudover afslutter endelig den historie de begyndte på for mange år siden, og det hele gir pludselig mening som flere af skriver.


    Special Ops er sgu ret griner, især to personer.. Vi spillede fire mission (den sidste) og det var dælme sjaw..


    Multiplayer er jeg også overrasket over, det er sjovere end de andre, er aldrig nået længere end til lvl 32 (Black Ops) og nu er jeg snart lvl 40, på den halve spilletid..


    Så pengene er givet godt ud for mit vedkommende.